Ψυχοκινητικές δραστηριότητες και παιχνίδια γνωριμίας για το δέσιμο της ομάδας.
![ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΜΕ ΚΑΡΔΙΕΣ 2](https://blogs.sch.gr/7nipptol/files/2023/10/ΠΑΙΧΝΙΔΙ-ΜΕ-ΚΑΡΔΙΕΣ-2-768x1024.jpg?x51301)
![ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΜΕ ΚΑΡΔΙΕΣ 3](https://blogs.sch.gr/7nipptol/files/2023/10/ΠΑΙΧΝΙΔΙ-ΜΕ-ΚΑΡΔΙΕΣ-3-1024x768.jpg?x51301)
Συμβόλαιο τάξης με κανόνες καλής συμπεριφοράς, βιωματικά μέσα από την καθημερινότητα των παιδιών και με παιχνίδι παντομίμας.
![thumbnail 8](https://blogs.sch.gr/7nipptol/files/2023/10/thumbnail-8-768x1024.jpg?x51301)
![thumbnail 3 1](https://blogs.sch.gr/7nipptol/files/2023/10/thumbnail-3-1-768x1024.jpg?x51301)
![thumbnail 2](https://blogs.sch.gr/7nipptol/files/2023/10/thumbnail-2-768x1024.jpg?x51301)
‘’Ας πούμε αυτή τη λέξη’’ της Μαρίας Κουτσανοπούλου. Μέσα από το παραμύθι μαθαίνουμε εύκολες, απλές και μαγικές λέξεις που δίνουν χρώμα στη τάξη μας.
![ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΛΕΞΗ](https://blogs.sch.gr/7nipptol/files/2023/10/ΑΣ-ΠΟΥΜΕ-ΑΥΤΗ-ΤΗ-ΛΕΞΗ-768x1024.jpg?x51301)
Συμμετοχή στην εβδομάδα κώδικα, δραστηριότητα βασισμένη στο βιβλίο: “stic and stone“ με θέμα τη φιλία.
Λογοπαίγνιο και φθινοπωρινή κατασκευή. (Φίλος έδωσε σε φίλο τριαντάφυλλο με φύλλο. Φίλε φύλαγε το φύλλο, μη το δώσεις σε άλλο φίλο).
![1](https://blogs.sch.gr/7nipptol/files/2023/10/1-768x1024.jpg?x51301)
![3 1](https://blogs.sch.gr/7nipptol/files/2023/10/3-1-768x1024.jpg?x51301)
Όλοι είμαστε κομμάτια του παζλ της τάξης μας!!
![ΠΑΖΛ ΤΑΞΗΣ](https://blogs.sch.gr/7nipptol/files/2023/10/ΠΑΖΛ-ΤΑΞΗΣ-768x1024.jpg?x51301)
Με αφορμή την επέτειο του Πολυτεχνείου τα παιδιά μαθαίνουν για τη δημοκρατία και τη δικτατορία.
Στην κυρά Δημοκρατία αρέσει να συγκεντρώνονται οι άνθρωποι να συζητούν, να ανταλλάσσουν απόψεις, να ακούει ο ένας τη γνώμη του άλλου. Της αρέσουν επίσης οι γιορτές και χαίρεται όταν οι άνθρωποι όλοι μαζί κάνουν πράγματα.
Μαθαίνουμε το σύνθημα που ανακαλύπτουμε μέσα από τις σελίδες του βιβλίου και το αποτυπώνουμε εικαστικά.![thumbnail](https://blogs.sch.gr/7nipptol/files/2023/10/thumbnail-768x1024.jpg?x51301)
![thumbnail 1 1](https://blogs.sch.gr/7nipptol/files/2023/10/thumbnail-1-1-768x1024.jpg?x51301)
![thumbnail 2 1](https://blogs.sch.gr/7nipptol/files/2023/10/thumbnail-2-1-768x1024.jpg?x51301)
Στολισμός χριστουγεννιάτικου δέντρου!
![thumbnail 1 2](https://blogs.sch.gr/7nipptol/files/2023/10/thumbnail-1-2-768x1024.jpg?x51301)
![386822716 1422766551926403 5232296085450006901 n](https://blogs.sch.gr/7nipptol/files/2023/10/386822716_1422766551926403_5232296085450006901_n-768x1024.jpg?x51301)
Δράσεις συνεργασίας και ευαισθητοποίησης με τη βοήθεια της παιδοψυχολόγου κ. Παπαγιαννίδου Σταυρούλας και του Κidcenter.
Συνεργατικότητα: Χωρίζουμε τα παιδιά σε ζευγάρια και τους ζητάμε να καθίσουν κάτω το ένα απέναντι από το άλλο και να κρατήσουν τα χέρια.
Βοηθάνε ο ένας τον άλλον να σηκωθούν ταυτόχρονα και επαναλαμβάνουν ανά 4, ανά 8, ανά 12 μέχρι να βρεθεί όλη η ομάδα μαζί σε κύκλο
και να προσπαθήσουν μερικές φορές να σηκωθούν όλα τα παιδιά μαζί. Στη συνέχεια συζητάμε εντυπώσεις και απορίες.
![thumbnail 13 1](https://blogs.sch.gr/7nipptol/files/2023/10/thumbnail-13-1-768x1024.jpg?x51301)
![thumbnail 12](https://blogs.sch.gr/7nipptol/files/2023/10/thumbnail-12-768x1024.jpg?x51301)
Ομαδική Ζωγραφιά: Κάνουμε ένα άνοιγμα της άσκησης ζητώντας από τα παιδιά να μας πουν με ελεύθερο συνειρμό πως φαντάζονται ότι είναι
‘ Μία τάξη που συνεργάζεται ‘ . Τα παιδιά κάθονται όλα γύρω από το χαρτί του μέτρου , οι οδηγίες είναι να αποτυπώσουν μία ζωγραφιά
που να δείχνει μία τάξη που συνεργάζεται.
Ξεκινάνε να ζωγραφίζουν και όταν ακούνε το σήμα μετακινούνται μία θέση προς τα δεξιά και συνεχίζουν τη ζωγραφιά του διπλανού τους,
μετά από λίγο δίνουμε ξανά το σήμα να μετακινηθούν δεξιόστροφα . Αυτό γίνεται 4-5 φορές στη συνέχεια τους ζητάμε
να ενώσουν τα χέρια τους (με λαστιχάκια) και τους ζητούμε να ζωγραφίζουν με τον ίδιο τρόπο. Αυτό εξακολουθεί για άλλες 4-5
φόρες. Κολλάμε το έργο τους στον τοίχο.
![thumbnail 9](https://blogs.sch.gr/7nipptol/files/2023/10/thumbnail-9-768x1024.jpg?x51301)
![thumbnail 8 1](https://blogs.sch.gr/7nipptol/files/2023/10/thumbnail-8-1-768x1024.jpg?x51301)
Η πίτσα της συνεργασίας: Προσκαλλούμε τα παιδιά να φτιάξουμε την πίτσα της συνεργασίας που βοηθάει όποιον την τρώει να συνεργάζεται καλύτερα.
Δίνουμε στα παιδιά τα κομμάτια της πίτσας και τους ζητάμε να γράψουν το όνομα τους και να σκεφτούν ένα χαρακτηριστικό που χρειάζεται
να έχει κάποιος για να μπορεί να συνεργάζεται. Το κάθε παιδί λέει το χαρακτηριστικό που σκέφτηκε και κολλάει το κομμάτι του στο μεγάλο χαρτόνι
έτσι ώστε να σχηματιστεί μία μεγάλη πίτσα, που αποτελεί την πίτσα συνεργασίας της ομάδας.
![thumbnail 1 3](https://blogs.sch.gr/7nipptol/files/2023/10/thumbnail-1-3-768x1024.jpg?x51301)
![thumbnail 5](https://blogs.sch.gr/7nipptol/files/2023/10/thumbnail-5-768x1024.jpg?x51301)
Δραματοποίηση του αριστουργηματικού παραμυθιού: ”To τείχος”.
Είναι η ιστορία ενός βασιλιά, που δεν έχει καμιά επαφή με τους υπηκόους του.
Ο βασιλιάς αυτός δεν αποδέχεται τη διαφορετικότητα, έτσι εξορίζει όσους κατοίκους δεν είναι ίδιοι με αυτόν [τυχαίνει εκείνος να είναι μπλε] και χτίζει ένα τείχος για να τους κρατήσει μακριά.
![thumbnail 7](https://blogs.sch.gr/7nipptol/files/2023/10/thumbnail-7-768x1024.jpg?x51301)
![βασιλιάς](https://blogs.sch.gr/7nipptol/files/2023/10/βασιλιάς-768x1024.jpg?x51301)
Δημιουργία ομάδων Κατασκευή τείχους
Γκρεμίζουμε τα τείχη!
Γέφυρες πρέπει να χτίζουμε, όχι άλλα τείχη!
![α](https://blogs.sch.gr/7nipptol/files/2023/10/α-768x1024.jpg?x51301)
![thumbnail 6 1](https://blogs.sch.gr/7nipptol/files/2023/10/thumbnail-6-1-768x1024.jpg?x51301)
![thumbnail 7 1](https://blogs.sch.gr/7nipptol/files/2023/10/thumbnail-7-1-768x1024.jpg?x51301)
Όλοι μαζί ενωμένοι χορεύουμε το μουσικό κομμάτι ”The wall” από τους Pink Floyd.
![thumbnail 11](https://blogs.sch.gr/7nipptol/files/2023/10/thumbnail-11-768x1024.jpg?x51301)
Εικαστική αποτύπωση του παραμυθιού.
![ε](https://blogs.sch.gr/7nipptol/files/2023/10/ε-768x1024.jpg?x51301)
![thumbnail 1 4](https://blogs.sch.gr/7nipptol/files/2023/10/thumbnail-1-4-768x1024.jpg?x51301)
6 Μαρτίου ημέρα κατά του σχολικού εκφοβισμού.
Κατανοώντας το φαινόμενο της βίας και του σχολικού εκφοβισμού μέσα από παραμύθια,
το τραγούδι: “Yπάρχουν χέρια” και την ανταλλαγή απόψεων και εμπειριών.
Επεξεργασία εικόνων στην ολομέλεια και συζήτηση μετά την ακρόαση του τραγουδιού.
![thumbnail 8 3](https://blogs.sch.gr/7nipptol/files/2023/10/thumbnail-8-3-768x1024.jpg?x51301)
Το μήνυμα με τις παλάμες μας.
![thumbnail 3 3](https://blogs.sch.gr/7nipptol/files/2023/10/thumbnail-3-3-1024x768.jpg?x51301)
![thumbnail 1 5](https://blogs.sch.gr/7nipptol/files/2023/10/thumbnail-1-5-768x1024.jpg?x51301)
![thumbnail 6 2](https://blogs.sch.gr/7nipptol/files/2023/10/thumbnail-6-2-768x1024.jpg?x51301)
Η δράση μας με αφορμή το βιβλίο: Το παγκάκι της φιλίας.
Σκοπός της δράσης είναι η πρόληψη της μοναξιάς
και η ενίσχυση της έννοιας των δεσμών και της φιλίας ανάμεσα στα παιδιά του σχολείου.
![images](https://blogs.sch.gr/7nipptol/files/2023/10/images.jpg?x51301)
Κατασκευή πινακίδας
![thumbnail 4 1](https://blogs.sch.gr/7nipptol/files/2023/10/thumbnail-4-1-768x1024.jpg?x51301)
![thumbnail 5 2](https://blogs.sch.gr/7nipptol/files/2023/10/thumbnail-5-2-768x1024.jpg?x51301)
![thumbnail 12 2](https://blogs.sch.gr/7nipptol/files/2023/10/thumbnail-12-2-768x1024.jpg?x51301)
Ζωγραφίζουμε το παγκάκι της φιλίας με όμορφα και πολύχρωμα σχέδια!
![thumbnail 15](https://blogs.sch.gr/7nipptol/files/2023/10/thumbnail-15-768x1024.jpg?x51301)
‘Eτοιμο το παγκάκι στο νηπιαγωγείο μας να μας υπενθυμίζει να λέμε: ΝΑΙ ΣΤΗ ΦΙΛΙΑ!
![thumbnail 2 2](https://blogs.sch.gr/7nipptol/files/2023/10/thumbnail-2-2-768x1024.jpg?x51301)