Λίγες μέρες μετά τη λήξη των μαθημάτων και πριν τις καλοκαιρινές διακοπές το σχολείο μας άνοιξε ξανά. Στην παρεούλα όμως, αυτήν την φορά, δεν καθίσαμε εμείς αλλά οι γονείς των νέων μαθητών του σχολείου μας! Είχε προηγηθεί πρόσκληση για καφέ … αλλά ήταν παρεξήγηση!
Στην αρχή οι δασκάλες μας καλωσόρισαν τους γονείς και μαζεύτηκαν στην “παρεούλα”. Τους έβαλαν ερωτήματα και τους εξήγησαν ότι θα δουλέψουν στα τραπεζάκια. Χωρίστηκαν σε ομάδες … σαν να είμασταν εμείς … και άρχισαν την δουλειά. Στην αρχή ήταν διστακτικοί … μα τίποτα δεν μας άφησαν;
Κάθε δέκα λεπτά άλλαζαν τραπέζι για να απαντήσουν σε όλα τα ερωτήματα
Γρήγορα άρχισαν να συνεργάζονται και να καταγράφουν τις απόψεις τους!
Κάποια στιγμή … δεν θα το φανταστείτε … μιλούσαν όλοι μαζί! Μα σε όλα ίδιοι είμαστε!!!
Στο τέλος όμως άκουσαν με προσοχή και κατέθεσαν τις απορίες τους και τους προβληματισμούς τους.
Ελπίζουμε να λύθηκαν οι απορίες τους και τα παιδιά τους – τους μελλοντικούς συμμαθητές μας – για να έχουν μια ομαλή μετάβαση στο νέο τους σχολείο τον Σεπτέμβριο.
Η δράση εντάσσεται στις δράσεις του Σχολείου μας σε συνεργασία με τους φορείς εκπαίδευσης, την Σύμβουλο Νηπιαγωγών κ. Φώτη και την Σύμβουλο Κοινωνικών Λειτουργών κ. Μπουλμέτη, τον Δήμο Περιστερίου και τους Παιδικούς Σταθμούς με σκοπό να υποστηρίξει την ομαλή μετάβαση των μαθητών μας στο καινούργιο περιβάλλον. Η μεθοδολογία επιλέχθηκε από το σχολείο γιατί ταιριάζει στην φιλοσοφία και στην εικόνα που θέλουμε να έχει το δημόσιο σχολείο μας!!
Πηγή για την μεθοδολογία και τις εικόνες που χρησιμοποιήθηκαν με κλικ ΕΔΩ
ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ







