Με αφορμή την Παγκόσμια μέρα του Παιδικού Βιβλίου στις 2 Απριλίου με τα παιδιά επεξεργαστήκαμε το θέμα καθώς τα βιβλία είναι πολύτιμα για την μάθηση και η βιβλιοθήκη μας, από τις αγαπημένες μας γωνιές.
Μιλήσαμε για το τι σημαίνει ένα βιβλίο για τον καθένα μας, τα συναισθήματα που μας προκαλεί ένα ωραίο βιβλίο
και συμφωνήσαμε ότι με το βιβλίο ταξιδεύουμε και πετάμε με τα φτερά της φαντασίας μας. Με ένα βιβλίο μπορούμε να δημιουργήσουμε και να προβληματιστούμε ,να δράσουμε και να βοηθηθούμε ,έτσι ώστε να υλοποιήσουμε τις ιδέες μας!!
Επίσης μιλήσαμε για τα δικαιώματα του μικρού αναγνώστη, για τα είδη των βιβλίων και τις βιβλιοθήκες που υπάρχουν. Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν με την Δανειστική βιβλιοθήκη του Νηπιαγωγείου και αφού κατανόησαν τους τους κανόνες της Δ.Βιβλιοθήκης ,αποφασίσαμε να αρχίσει η Λειτουργία της.
Φτιάξαμε τις τσάντες για τα βιβλία μας και σελιδοδείκτες. Διασκεδάσαμε και προβληματιστήκαμε με την ιστορία της Γ.ΤΣΟΡΩΝΗ “Μακάρι να μπορούσα να διαβάσω!” και απολαύσαμε τον” Κηπουρό των παραμυθιών” του CL.COBBETTI και DIYANA NICOLOVA .Μπορείτε να το ξανακούσετε εδώ:






