Έντυπα που απαιτούνται για την ολοκλήρωση των εγγραφών στο Γυμνάσιο
Με την έναρξη του σχολικού έτους, οι κηδεμόνες των μαθητών/τριών του Γυμνασίου, προσκομίζουν στο σχολείο τα παρακάτω έντυπα συμπληρωμένα. Τα έντυπα μπορούν να προσκομίζονται στο σχολείο με κάθε πρόσφορο τρόπο (αυτοπροσώπως, αποστολή με τον/την μαθητή/μαθήτρια ή άλλο πρόσωπο) είτε να αποστέλλονται ηλεκτρονικά στο e-mail του σχολείου: mail@7gym-iliou.att.sch.gr
Κατ’ εξαίρεση, οι υπεύθυνες δηλώσεις, όταν δεν προσκομίζονται αυτοπροσώπως από τον/την κηδεμόνα, θα πρέπει να φέρουν το γνήσιο της υπογραφής, μέσω ΚΕΠ ή gov.gr
Για την Α’ τάξη:
Για την Β’ και τη Γ΄ τάξη: