Γιορτή Λήξης και Αποφοίτηση της ΣΤ΄ Τάξης

Γιορτή Λήξης και Αποφοίτηση της ΣΤ΄ Τάξης

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η γιορτή λήξης του σχολικού έτους 2025-2026 και η αποφοίτηση των μαθητών της ΣΤ΄ τάξης του 7ου Δημοτικού Σχολείου Νέας Ιωνίας.

Οι μαθητές μας παρουσίασαν όμορφα τραγούδια, χορούς και δρώμενα, χαρίζοντας σε όλους στιγμές χαράς, συγκίνησης και περηφάνιας. Ήταν μια ξεχωριστή βραδιά που ολοκλήρωσε με τον καλύτερο τρόπο μια δημιουργική σχολική χρονιά.

Θερμές ευχαριστίες στους εκπαιδευτικούς, στους γονείς και κηδεμόνες, στον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων και ιδιαίτερα στις εκπαιδευτικούς Φυσικής Αγωγής, Βασιλική Ρήγα και Χρυσάνθη Φείδη, οι οποίες είχαν την ευθύνη της οργάνωσης και της επιμέλειας της γιορτής.

Στους μαθητές και τις μαθήτριες της ΣΤ΄ τάξης ευχόμαστε καλή πρόοδο, υγεία και κάθε επιτυχία στη νέα τους πορεία.

Καλό καλοκαίρι σε όλους!

20260611 200723autofacestamp 1781382067 20260611 200535 20260611 184323 20260611 184331

 

Διάκριση στον «Μικρό Ευκλείδη»

 

Θερμά συγχαρητήρια στους μαθητές του 7ου Δημοτικού Σχολείου Νέας Ιωνίας, Σταυρούλα Μοραΐτη (Ε1) και Μάριο Κατάρα (ΣΤ΄3 τάξη και Λόγης Φίλιππος), για τη διάκρισή τους στον 20ό Μαθητικό Διαγωνισμό «Παιχνίδι και Μαθηματικά» (Μικρός Ευκλείδης) της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας. Η επιτυχία τους αποτελεί καρπό της προσπάθειας, της επιμονής και της αγάπης τους για τα Μαθηματικά και μας γεμίζει χαρά και υπερηφάνεια. Τους ευχόμαστε να έχουν πάντα πρόοδο και νέες επιτυχίες στη μαθητική τους πορεία.

Θερμά συγχαρητήρια και στους δασκάλους τους τον κύριο Τριανταφύλλου Αποστολο και τον κύριο Βάνη Κωνσταντίνο.

 

Ο Διευθυντής

7ου Δημοτικού Σχολείου Νέας Ιωνίας

Φίλιππος Νικηταΐδης

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση