Τα τμήματα της ΣΤ επισκέφθηκαν το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας
Τα τμήματα της ΣΤ (Δήμητρα Σκαφίδα – Στέλιος Καρκανάκης) επισκέφθηκαν το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας στο πλαίσιο του μαθήματος της Φυσικής. Περιηγήθηκαν στους χώρους του Μουσείου, ήρθαν σε επαφή με διάφορα οικοσυστήματα, έγιναν μικροί ερευνητές πάνω στα φυτά και τα ζώα και έζησαν στο δωμάτιο του σεισμού το φαινόμενο σε διάφορες διαβαθμίσεις!Αξέχαστη εμπειρία!