Η ΣΤ τάξη έκανε περιήγηση στην πόλη του Ηρακλείου

Στα τέλη του Νοέμβρη, στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων, οι μαθητές και οι μαθήτριες της ΣΤ τάξης ( Δ. Σκαφίδα – Σ. Καρκανάκης) έκαναν μια όμορφη περιήγηση στην πόλη του Ηρακλείου και γνώρισαν από κοντά τα αξιοθέατα της πόλης. Συγκεκριμένα επισκέφθηκαν το λιμάνι, τα ενετικά νεώρια και  το φρούριο του Κουλε. Επιπλέον έκαναν μια στάση

 » Διαβάστε περισσότερα