Η Γ τάξη στο Θεματικό Πάρκο “DINOSAURIA”
Η Γ τάξη επισκέφθηκε το Θεματικό Πάρκο “DINOSAURIA” και τα παιδιά έκαναν ένα ταξίδι στον χρόνο! Έφτασαν στην εποχή των δεινοσαύρων και έμαθαν τα πάντα για την ζωή τους εκατομμύρια χρόνια πριν. Στο πάρκο είχαν την δυνατότητα να δουν εκθέματα δεινοσαύρων σε φυσικό μέγεθος και να μάθουν για την ζωή τους και τις