Γνωριμία με το άθλημα της χειροσφαίρισης (χάντμπολ)

Σήμερα, μετά από πρόσκληση της κα. Τρουλινού, είχαμε την χαρά να υποδεχτούμε στο σχολείο μας, τον εξειδικευμένο γυμναστή κ. Παύλο Ποτουρίδη, εκπρόσωπο της Ελληνικής Ομοσπονδίας Χειροσφαίρισης (χάντμπολ)
Οι μαθητές και οι μαθήτριες των τμημάτων των Δ, Ε, ΣΤ τάξεων είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν καλύτερα ένα ακόμα ομαδικό άθλημα, να μάθουν

 » Διαβάστε περισσότερα