Συμμετοχή του σχολείου μας στο Πρόγραμμα
«Το περιβάλλον στα χέρια των μαθητών»
Ανακοίνωση
Το πρόγραμμα της WWF Ελλάς σχετικά με την αξιολόγηση και βελτίωση των πάρκων της γειτονιάς μας, τις πλατείες και τις παιδικές χαρές είναι σε εξέλιξη.
Σας θυμίζω ότι το Σχολείο μας έχει λάβει μέρος, ανάμεσα σε αρκετά σχολεία του Δήμου μας στο Πρόγραμμα: « Το περιβάλλον στα χέρια των μαθητών» με την υποστήριξη της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος του Δήμου Ιλίου και της WWF GreenSpaces.
Στο προηγούμενο στάδιο με τη δωρεάν εφαρμογή της greenspaces.gr βαθμολογήσατε τις κοντινές πλατείες και την παιδική χαρά που βρίσκεται κοντά στο σχολείο μας. Οι περισσότερες ψηφοφορίες και το ενδιαφέρον εντοπίστηκαν στην παιδική χαρά που βρίσκεται επί της οδού Ανδρέα Παπανδρέου και Αλαμάνας απέναντι από το τένις.
Τις επόμενες ημέρες μπορεί ο καθένας σας να επισκεφτεί το χώρο και να σημειώσει ποιες παρεμβάσεις βελτίωσης μπορούν να γίνουν( όπως κάποιες κατασκευές που μπορούν να γίνουν στο σχολείο, δενδροφυτεύσεις, φύτεμα λουλουδιών, παρατηρήσεις για κάποια σπασμένα αντικείμενα κλπ). Σε όλα αυτά τον κύριο ρόλο αποκατάστασης του χώρου τον έχει ο Δήμος Ιλίου.
Όλες οι παρατηρήσεις που θα γίνουν θα ανακοινώνονται στους υπεύθυνους δασκάλους των τάξεων και στην υποδιευθύντρια του σχολείου κα Ελένη Θαλάσση που έχει και το συντονισμό του Προγράμματος στο σχολείο μας.
Στο επόμενο στάδιο θα τοποθετηθούν οι κατασκευές στην παιδική χαρά και το όνομα του σχολείου μας και στο τέλος προς το καλοκαίρι θα γίνει μια εκδήλωση βράβευσης των σχολείων εκείνων που έφτιαξαν την καλύτερη κατασκευή, καλύτερη ιδέα, καλύτερη συνεργασία κλπ).
Η δράση αυτή είναι μια έμπρακτη απόδειξη ότι ενδιαφερόμαστε πέρα από το σπίτι και το σχολείο μας για ένα χώρο κοντινό μας που μοιραζόμαστε με τους φίλους μας.

Ο Διευθυντής του Σχολείου
Αθανάσιος Σιαφλάς