ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ

Κανονισμός λειτουργίας της μαθητικής δανειστικής βιβλιοθήκης του 7ου Δημοτικού Σχολείου Ιλίου 

  1. Μπορούν να δανειστούν βιβλία όλοι οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας.
  2. Ο υπεύθυνος εκπαιδευτικός κάθε τμήματος επιλέγει από τη σχολική βιβλιοθήκη και ιδιαίτερα από τη ξεχωριστή βιβλιοθήκη της κάθε τάξης ικανό αριθμό βιβλίων, ώστε να δημιουργήσει μέσα στην αίθουσά του δανειστική βιβλιοθήκη.
  3. Εφόσον ο εκπαιδευτικός συγκεντρώσει τα βιβλία που επιθυμεί, τα καταγράφει σε ένα χαρτί Α4. Θα πρέπει να γράψει αύξοντα αριθμό βιβλίου, τον αριθμό που υπάρχει πάνω στο βιβλίο και τον τίτλο του. Στη συνέχεια αφού βγάλει μια φωτοτυπία, το δίνει στην υπεύθυνη βιβλιοθήκης.
  4. Ο εκπαιδευτικός θα προγραμματίσει ανάλογα με το πρόγραμμά του το δανεισμό των βιβλίων μέσα στην τάξη του. Την ευθύνη για το δανεισμό των βιβλίων έχει αποκλειστικά ο εκπαιδευτικός του κάθε τμήματος.
  5. Οι μαθητές είναι υπεύθυνοι για τα βιβλία που χρησιμοποιούν. Δεν επιτρέπονται υπογραμμίσεις ή σημειώσεις στα βιβλία. Σε περίπτωση απώλειας ή καταστροφής βιβλίου, αυτός που το δανείστηκε οφείλει να το αντικαταστήσει με το ίδιο ή με ένα βιβλίο αντίστοιχης θεματολογίας και αξίας.
  6. Σε περίπτωση που ένα τμήμα επισκέπτεται τη σχολική βιβλιοθήκη δεν επιτρέπεται να πίνουν ή να τρώνε οτιδήποτε.
  7. Μαθητές μόνοι τους στο χώρο της βιβλιοθήκης δεν επιτρέπεται.
  8. Τέλος τα βιβλία που δανείζονται τα τμήματα, επιστρέφονται στο τραπέζι της αίθουσας το αργότερο μέχρι την τελευταία εβδομάδα του Μαΐου και τοποθετούνται στη θέση τους μόνο από την υπεύθυνη της βιβλιοθήκης.

Η υπεύθυνη της σχολικής βιβλιοθήκης


Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση