Σαν παλιό σινεμά…

Οι μαθητές του Στ2 μας αποχαιρέτισαν με μία εξαιρετική θεατρική παράσταση.

“Μεγαλώσαμε! Αλήθεια πώς πέρασε ο καιρός; Σαν ταινία παλιού καλού ελληνικού κινηματογράφου… Σαν παλιό σινεμά… θυμόμαστε πόσο δύσκολα χαιρετήσαμε τους γονείς μας την πρώτη μέρα στην πρώτη τάξη. Μάθαμε αριθμητική, γλώσσα, ιστορία μα κυρίως μάθαμε ανθρώπους και μάθαμε να είμαστε άνθρωποι με Α κεφαλαίο. Τώρα, λέει, τελειώσαμε. Που πάει να πει αρχίζουμε πάλι. Πόρτα κλείνει, πόρτα ανοίγει. Δημοτικό, Γυμνάσιο, Λύκειο. Εδώ κάνανε πολλά για μας και εμείς κάναμε πολλά εδώ.

Ας μην ξεχάσουμε τίποτα!
Και θέλουμε να μη μας ξεχάσουν ποτέ!!

Οι μαθητές της Στ2 τάξης”

Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά, στη δασκάλα τους κα Μαρία Πολυκόγκωνα και στον κο Γιάννη Σκιαδά και την κα Κατερίνα Καρυπίδου για την πολύτιμη βοήθειά τους.


Χριστουγεννιάτικη Γιορτή

🎄Οι μαθητές μας γιόρτασαν τα Χριστούγεννα απολαμβάνοντας ποιήματα και τραγούδια από τα παιδιά της Γ’ τάξης.

Γιορτάσαμε τα Χριστούγεννα μαζί και με τους μαθητές του Δημοτικού Σχολείου Ιτέας Καρδίτσας, με το οποίο συνδεθήκαμε διαδικτυακά, ανταλλάσσοντας ευχές και τραγουδώντας χριστουγεννιάτικα τραγούδια.

Καλά Χριστούγεννα σε όλους!🎄


Εορτασμός Επετείου του Πολυτεχνείου 2023 από την Ε1 Τάξη

Εκδήλωση για τον εορτασμός της επετείου του πολυτεχνείου πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου μας από την Ε1 τάξη.

Οι μαθητές πραγματοποίησαν μία εξαιρετική και συγκινητική εμφάνιση, παρουσία των γονέων/κηδεμόνων τους.

Πολλά συγχαρητήρια στους μαθητές και την δασκάλα τους κα Νίκη Παλαδινού.


Καλοκαιρινή γιορτή της Α & ΣΤ τάξης

Οι μαθητές της Α & ΣΤ τάξης αποχαιρετούν την σχολική χρονιά και υποδέχονται το καλοκαίρι με μία μουσικοχορευτική εκδήλωση στο χώρο του σχολείου μας.

Τα παιδιά της Α τάξης χορεύουν και τραγουδούν στα χρώματα της θάλασσας και των ελληνικών νησιών.

Τα παιδιά της ΣΤ τάξης με τις γλυκές φωνές τους και συνοδεία των μουσικών οργάνων τους ερμηνεύουν τραγούδια του Μάνου Λοΐζου.

Ευχαριστούμε όλους τους μαθητές και την δασκάλα της μουσικής κα Νικολακάκη Αναστασία.


Γιορτή 25ης Μαρτίου – Στ Τάξη

Οι μαθητές της ΣΤ τάξης (Στ1 & Στ2) τίμησαν τους ήρωες της επανάστασης του 1821 πραγματοποιώντας μία υπέροχη γιορτή – μουσικοθεατρική παράσταση στο χώρο του σχολείου μας.

Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά και τους εκπαιδευτικούς.


Φόρτωση PDF…


Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση