Οι μαθητές του Στ2 μας αποχαιρέτισαν με μία εξαιρετική θεατρική παράσταση.
“Μεγαλώσαμε! Αλήθεια πώς πέρασε ο καιρός; Σαν ταινία παλιού καλού ελληνικού κινηματογράφου… Σαν παλιό σινεμά… θυμόμαστε πόσο δύσκολα χαιρετήσαμε τους γονείς μας την πρώτη μέρα στην πρώτη τάξη. Μάθαμε αριθμητική, γλώσσα, ιστορία μα κυρίως μάθαμε ανθρώπους και μάθαμε να είμαστε άνθρωποι με Α κεφαλαίο. Τώρα, λέει, τελειώσαμε. Που πάει να πει αρχίζουμε πάλι. Πόρτα κλείνει, πόρτα ανοίγει. Δημοτικό, Γυμνάσιο, Λύκειο. Εδώ κάνανε πολλά για μας και εμείς κάναμε πολλά εδώ.
Ας μην ξεχάσουμε τίποτα!
Και θέλουμε να μη μας ξεχάσουν ποτέ!!
Οι μαθητές της Στ2 τάξης”
Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά, στη δασκάλα τους κα Μαρία Πολυκόγκωνα και στον κο Γιάννη Σκιαδά και την κα Κατερίνα Καρυπίδου για την πολύτιμη βοήθειά τους.




















































