Εγκύκλιος διαδικασίας εισαγωγής των μαθητών/τριών στα Καλλιτεχνικά Σχολεία
Κατάλογος Καλλιτεχνικών Σχολείων
Ενημέρωση σχετικά με τη διαδικασία εγγραφών/μετεγγραφών στην Α/θμια και Β/θμια Εκπαίδευση
Αρχική » Χωρίς κατηγορία (Σελίδα 3)
Μια μέρα γεμάτη χρώμα, φαντασία και δημιουργία είχαν την ευκαιρία να ζήσουν οι μαθητές της Β’ Τάξης κατά την εκπαιδευτική τους επίσκεψη στο εργοστάσιο της εταιρείας Record.
Η επίσκεψη ξεκίνησε με μια ενδιαφέρουσα ενημέρωση σχετικά με την παρασκευή της πλαστελίνης και τα χαρακτηριστικά που την κάνουν τόσο μαλακή και εύπλαστη. Στη συνέχεια, οι μαθητές ξεναγήθηκαν στον χώρο της παραγωγής, όπου παρακολούθησαν από κοντά όλα τα στάδια της διαδικασίας μέχρι το τελικό προϊόν.
Το πιο συναρπαστικό μέρος της εμπειρίας ήταν η δημιουργική δραστηριότητα που ακολούθησε, καθώς η κυρία Άννα, ιδιοκτήτρια του εργοστασίου, βοήθησε τα παιδιά να πλάσουν τις δικές τους δημιουργίες με πολλή φαντασία και ενθουσιασμό.
Πριν την αναχώρησή τους, οι μαθητές έλαβαν από ένα όμορφο δωράκι, ώστε να συνεχίσουν το δημιουργικό παιχνίδι και στο σπίτι.
Η εκδρομή ολοκληρώθηκε με πολλά χαμόγελα και όμορφες εμπειρίες, προσφέροντας στα παιδιά μια ξεχωριστή ημέρα γνώσης, δημιουργίας και χαράς.
Την Τρίτη 3 Φεβρουαρίου 2026, η Ε’ και ΣΤ’ τάξη του σχολείου μας συμμετείχε στο Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης της Γενικής Γραμματείας Συντονισμού Διαχείρισης Αποβλήτων του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας σε συνεργασία με τον Δήμο Αγίας Παρασκευής. Στόχος του προγράμματος είναι η ευαισθητοποίηση της σχολικής κοινότητας στο σημαντικό ζήτημα της ανακύκλωσης με έμφαση στη διαλογή στην πηγή. Το σχολείο μας επισκέφτηκε ο Ολυμπιονίκης πετοσφαίρισης Βασίλης Κουρνέτας, ο οποίος παρουσίασε το πρόγραμμα στα παιδιά μεταφέροντας με βιωματικό τρόπο το μήνυμα της ανακύκλωσης και της περιβαλλοντικής ευθύνης.
Αγαπητοί γονείς/κηδεμόνες,
παραθέτουμε τη σχετική εγκύκλιο με τη διαδικασία εισαγωγής των μαθητών/τριών που ενδφιαφέρονται να φοιτήσουν στην Α΄ τάξη των Καλλιτεχνικών Σχολείων για το σχολικό έτος 2026-2027.Ακολουθούν τα αντίστοιχα έγγραφα:
Αγαπητοί γονείς/κηδεμόνες,
παραθέτουμε τη σχετική εγκύκλιο με τη διαδικασία εισαγωγής των μαθητών/τριών που ενδφιαφέρονται να φοιτήσουν στην Α΄ τάξη των Μουσικών Σχολείων για το σχολικό έτος 2026-2027.Ακολουθούν τα αντίστοιχα έγγραφα:
Εγκύκλιος διαδικασίας εισαγωγής των μαθητών/τριών στα Μουσικά Σχολεία
Κατάλογος Μουσικών Σχολείων κατά αλφαβητική σειρά
Ενημέρωση σχετικά με τη διαδικασία εγγραφών/μετεγγραφών στην Α/θμια και Β/θμια Εκπαίδευση
Το project αυτό έχει ως αφόρμηση κεφάλαιο του σχολικού εγχειριδίου της Δ΄ τάξης. Με την καθοδήγηση και την επέκταση του υλικού του βιβλίου από την εκπαιδευτικό αγγλικής γλώσσας κα Πετουσάκη, κάθε μαθητής/τρια, ύστερα από τυχαία επιλογή, ανέλαβε να παρουσιάσει μια χώρα του εξωτερικού και τη σημαία της. Προσποιούμενοι ότι είναι παιδιά από ξένες χώρες, και αξιοποιώντας το λεξιλόγιο που έμαθαν σχετικά με την καταγωγή, την εθνικότητα και τη γλώσσα, οι μαθητές και οι μαθήτριες προχώρησαν σε παραγωγή γραπτού λόγου και δημιούργησαν το παρακάτω project, το οποίο παρουσίασαν στους συμμαθητές τους και τις συμμαθήτριές τους. Τα παιδιά ζωγράφισαν με μεγάλη επιτυχία τις σημαίες αλλά και τον χαρακτήρα που τους έτυχε, έτσι όπως τον/την φαντάστηκαν!
Μπράβο παιδιά για τις υπέροχες δημιουργίες σας!
Το απόγευμα της Τρίτης 24 Μαρτίου 2026, τα παιδιά της Έκτης τάξης του σχολείου μας παρουσίασαν στους γονείς τους τη γιορτή που είχαν με τόση υπευθυνότητα προετοιμάσει.
Ζωντάνεψαν το κλίμα πριν τον απελευθερωτικό αγώνα του Έθνους μας, την πορεία του αγώνα με αντιπροσωπευτικές στιγμές, τραγούδια και χορούς μέσα από την ζωή των αγωνιστών.
Σημαντική και η συμβολή που είχαν τα αδερφάκια των μαθητών και των μαθητριών της Έκτης.
Μπράβο παιδιά!!!!!!!!
Γεμάτοι χαρά και υπερηφάνεια οι μαθητές και οι μαθήτριες της Έκτης τάξης και των Ε1 και Ε3 τμημάτων εκπροσώπησαν το σχολείο μας στην παρέλαση των σχολείων του Δήμου μας για την εθνική επέτειο της 25ης Μαρτίου 1821.
Νωρίτερα την ίδια μέρα η σημαιοφόρος του σχολείου μας παρευρέθηκε στην δοξολογία και στην κατάθεση στεφάνων.
Μπράβο στα παιδιά μας για την άψογη παρουσία τους, που μας γέμισε με υπερηφάνεια!
Με ιδιαίτερη χαρά τη Δευτέρα 23/03/2026 υποδεχτήκαμε στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου μας τους μαθητές και τις μαθήτριες του Νηπιαγωγείου, τη Διευθύντρια και τις δασκάλες τους. Τα παιδιά κρατώντας στα χέρια τους τις υπέροχες χελιδόνες τραγούδησαν με εξαιρετικό τρόπο τα χελιδονίσματα για τον ερχομό της άνοιξης, ζεσταίνοντας με τη γλυκύτητα και την παιδικότητά τους τις καρδιές όλων μας.
Στη συνέχεια, καθώς η αίθουσα ήταν στολισμένη για τη γιορτή της 25ης Μαρτίου, τραγούδησαν με τους μαθητές και τις μαθήτριες της ΣΤ΄ τάξης όλοι μαζί τον Θούριο, γεμίζοντάς μας υπερηφάνια. Οι μαθητές και οι
μαθήτριες του Νηπιαγωγείου μας ήταν υπέροχοι!
Συγχαρητήρια στα παιδιά του Νηπιαγωγείου που ήταν καταπληκτικά και στις νηπιαγωγούς!!!!