Αρχική » Χωρίς κατηγορία (Σελίδα 11)
Αρχείο κατηγορίας Χωρίς κατηγορία
Φύτευση αρωματικών φυτών με τη We4all
Τη Δευτέρα 26 και την Τρίτη 27 Μαΐου 2025 οι μαθητές και οι μαθήτριες των τμημάτων της Β΄ και της ΣΤ΄ τάξης του σχολείου μας στα πλαίσια των δράσεων ενεργού πολίτη και υπό τους δεσμούς υιοθεσίας που τους ενώνουν, υποδέχθηκαν τους εκπροσώπους της περιβαλλοντικής οργάνωσης Αγίας Παρασκευής We4all. Αρχικά, τα μέλη της We4all μέσω μίας κατατοπιστικής παρουσίασης ενημέρωσαν τα παιδιά για τα περιβαλλοντικά προβλήματα που αντιμετωπίζει ο πλανήτης μας και εστίασαν στη σημασία της δενδροφύτευσης και στα οφέλη που αυτή προσφέρει. Μετά την ολοκλήρωση της συζήτησης με τα παιδιά, ακολούθησε η φύτευση των αρωματικών φυτών που μας παρείχε η οργάνωση, δίνοντάς μας έτσι την ευκαιρία να αποκτήσουμε τον δικό μας κήπο σε μία γωνία του προαύλιο χώρου μας. Οι μαθητές/τριες ενημερώθηκαν για τη φροντίδα και τις ανάγκες των φυτών και έδωσαν την υπόσχεσή τους να τα ποτίζουν και να τα περιποιούνται. Απώτερος στόχος της συγκεκριμένης δράσης ήταν η καλλιέργεια περιβαλλοντικής συνείδησης στους μικρούς μαθητές και στις μαθήτριές μας.
Οφείλουμε ένα μεγάλο ευχαριστώ στην περιβαλλοντική οργάνωση We4all για την ενημέρωση και τα φυτά που μας παρείχε.
Επίσκεψη των μαθητών/τριών του 13ου Νηπιαγωγείου Αγίας Παρασκευής
Την Παρασκευή 23 Μαΐου 2025 πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία η συνάντηση των παιδιών του 13ου Νηπιαγωγείου Αγίας Παρασκευής και της Α΄ τάξης του Δημοτικού, με σκοπό τη συμμετοχή τους σε κοινές δραστηριότητες Φυσικής Αγωγής. Υπό την καθοδήγηση της γυμνάστριας κυρίας Χριστιάννας Σπηλιώτη τα παιδιά γυμνάστηκαν, έπαιξαν και συνεργάστηκαν σε κλίμα χαράς και ενθουσιασμού, ενισχύοντας τους δεσμούς τους μέσα από την κίνηση και το παιχνίδι.
Ένας όμορφος τρόπος σύνδεσης των νηπίων με τους/τις μαθητές/τριες του δημοτικού σχολείου και της μετάβασής τους που θα ακολουθήσει τον Σεπτέμβριο..
Επίσκεψη των μαθητών/τριών του 8ου Νηπιαγωγείου Αγίας Παρασκευής
Τη Δευτέρα 19 Μαΐου 205 το σχολείο μας γέμισε με χαρούμενες παιδικές φωνές. Οι μικροί μαθητές και μαθήτριες του 8ου νηπιαγωγείου μας επισκέφτηκαν στα πλαίσια του σχεδίου δράσης που αφορά τη μετάβαση των νηπίων στο δημοτικό σχολείο. Οι λιλιπούτειοι επισκέπτες μας περιηγήθηκαν στο σχολείο μας, γνωρίστηκαν με τα παιδάκια και τις εκπαιδευτικούς της Α΄Δημοτικού και μας πρόσφεραν μια αφίσα με ευχές για καλό καλοκαίρι.
Καλό καλοκαίρι!!!!!!
Θα σας περιμένουμε με χαρά τον Σεπτέμβριο!!!!!!
“Δόντια γερά” , “Στοματική υγεία και διατροφή”
Συνεχίζοντας τις επιμορφωτικές δράσεις του μαθητικού δυναμικού μας, την Παρασκευή 16 Μαΐου 2025 σε συνεργασία με το Κέντρο Υγείας Αγίας Παρασκευής οι μαθητές/τριες των τμημάτων της Γ΄ τάξης παρακολούθησαν διαδραστική παρουσίαση με θέμα “Δόντια γερά”, ενώ αντίστοιχα οι μαθητές/τριες των τμημάτων της Δ΄ τάξης παρακολούθησαν τη διαδραστική παρουσιάση με θέμα “Στοματική υγεία και διατροφή”. Μέσα από τις παρουσιάσεις οι μαθητές/τριες ενημερώθηκαν και έλυσαν τις απορίες τους σχετικά με δύο βασικούς άξονες της υγιούς και σωστής ανάπτυξης των παιδιών, τη στοματική υγιεινή και τις σωστές διατροφικές συνήθειες, δίνοντας υπόσχεση να υιοθετήσουν τις υγιεινές συνήθειες που παρουσιάστηκαν στο υπόλοιπο της ζωής τους. Στη συζήτηση που πραγματοποιήθηκε αντιλήφθηκαν πως κάποιες πρακτικές που εφαρμόζουν ήταν λανθασμένες και πως είναι ωφέλιμο για την υγεία τους να τις αλλάξουν.
Με τις συγκεκριμένες παρουσιάσεις ολοκληρώθηκαν οι επιμορφωτικές συναντήσεις του σχολείου μας σε συνεργασία με το Κέντρο Υγείας Αγίας Παρασκευής και σε αυτό το σημείο οφείλουμε ένα μεγάλο ευχαριστώ στις επισκέπτριες Υγείας για τις στοχευμένες και ουσιαστικές ενημερώσεις τους. Ανανεώνουμε το ραντεβού μας για την επόμενη σχολική χρονιά.
Ακολουθεί ενδεικτικό φωτογραφικό υλικό..
“Πρόληψη με μικρόβια” , “Δόντια γερά” , “Ασφαλείς διαδρομές”
Την Πέμπτη 15 Μαΐου 2025 συνεχίστηκαν οι επιμορφωτικές και ενημερωτικές δράσεις για τους/τις μαθητές/τριές μας σε συνεργασία με το Κέντρο Υγείας Αγίας Παρασκευής. Συγκεκριμένα, οι μαθητές/τριες των τμημάτων της Α΄ τάξης είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν και να συζητήσουν με τις υπεύθυνες του Κέντρου Υγείας για τα μικρόβια και πώς μπορούμε να προστατευθούμε από παυτά τηρώντας τους κανόνες υγιεινής. Αντίστοιχα οι μαθητές/τριες των τμημάτων της Β΄ τάξης ενημερώθηκαν και άκουσαν χρήσιμες συμβουλές για το πώς να φροντίζουμε τα δόντια μας, ενώ οι μαθητές/τριες των τμημάτων της Δ΄ τάξης επιμορφώθηκαν για τα μέτρα που πρέπει να λαμβάνουμε ώστε να είναι ασφαλείς οι μετακινήσεις μας. Κάθε παρουσίαση συνοδεύτηκε από συζήτηση, όπου οι μαθητές/τριες έθεσαν τα ερωτήματά τους και προβληματίστηκαν για τα παραπάνω θέματα.
Ευχαριστούμε πολύ τις επισκέπτριες υγείας για τις διαδραστικές παρουσιάσεις τους και την ενημέρωση των μαθητών/τριών μας.
Παρατίθεται ενδεικτικό φωτογραφικό υλικό..
“Ομαλή μετάβαση των μαθητών/τριών της ΣΤ΄ στο Γυμνάσιο”
Την Πέμπτη 8 Μαΐου, στα πλαίσια της δράσης που εκπονεί η Στ’ τάξη του Σχολείου μας «Ομαλή μετάβαση των μαθητών/τριών της Στ’ τάξης στο Γυμνάσιο» επισκεφθήκαμε το 4ο Γυμνάσιο Αγίας Παρασκευής. Ο γυμνασιάρχης κος Παπαγιαννούλης, οι υποδιευθύντριες κα Δαγαλάκη , κα Σακελαροπούλου, καθώς και οι καθηγήτριες κα Ευθυμίου και κα Χαμοσφακίδη μας υποδέχθηκαν με χαρά στο Γυμνάσιο. Τα παιδιά περιηγήθηκαν στους χώρους του Σχολείου, οι καθηγήτριες ενημέρωσαν, έλυσαν απορίες, απάντησαν σε όλες τις ερωτήσεις των μικρών μας μαθητών/τριών σχετικά με τον τρόπο λειτουργίας του Γυμνασίου κι έδωσαν ραντεβού για τον Σεπτέμβρη!!!
Επίσκεψη Οδοντιάτρου – Ενημέρωση για την Υγιεινή του Στόματος στους μαθητές της Γ΄ Τάξης
Στο πλαίσιο του Προγράμματος Σπουδών «Δράσεις του Ενεργού Πολίτη» και των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων, οι μαθητές/τριες της Γ΄ Τάξης είχαν τη χαρά να υποδεχθούν την Οδοντίατρο-Περιοδοντολόγο κ. Μαρία Βλαχοδημήτρη, μητέρα μαθητή του σχολείου μας, τη Δευτέρα 12Μαΐου 2025.
Η κ. Βλαχοδημήτρη παρουσίασε στους/στις μαθητές/τριες με ιδιαίτερα κατανοητό και παραστατικό τρόπο βασικές πληροφορίες για τη στοματική υγεία και τη σημασία της πρόληψης. Μέσα από εποπτικό υλικό και προβολή παρουσίασης, τα παιδιά γνώρισαν:
- Τα μέρη του στόματος και την ανατομία του δοντιού
- Τα είδη των οδοντικών φραγμών (νεογιλά και μόνιμα δόντια)
- Τις ομάδες δοντιών (τομείς, κυνόδοντες, προγόμφιοι, γομφίοι) και τη λειτουργία τους
- Τις πιο συχνές ασθένειες των δοντιών και τη σημασία της πρόληψης
- Τις σωστές διατροφικές συνήθειες για την προστασία των δοντιών
- Τον σωστό τρόπο βουρτσίσματος
Οι μαθητές συμμετείχαν με ενθουσιασμό, έθεσαν ερωτήσεις, κάλυψαν απορίες και μοιράστηκαν προσωπικές εμπειρίες, αποκομίζοντας πολύτιμες γνώσεις για τη φροντίδα της στοματικής τους υγείας.
Ευχαριστούμε θερμά την κ. Βλαχοδημήτρη για την ενδιαφέρουσα και διαδραστική παρουσίασή της!
“NO FINISH LINE 2025”
Για τρίτη συνεχόμενη χρονια το σχολείο μας μαζί με το Ειδικό Δημοτικό Πεντέλης συμμετείχε στον φιλανθρωπικό αγώνα που διοργανώνεται σε συνεργασία με την Ένωση “Μαζί για το Παιδί”, καταγράφοντας χιλιόμετρα και πιστώνοντας έτσι χρήματα γι’ αυτόν τον φιλανθρωπικό σκοπό. Και φέτος η συμμετοχή τόσο των μαθητών/τριών και των εκπαιδευτικών μας, όσο και των γονέων και φίλων του σχολείου μας ήταν συγκινητική. Μικροί και μεγάλοι ανανεώναμε καθημερινά το ραντεβού μας στο Ο.Α.Κ.Α. από την Τετάρτη 7 Μαΐου έως και την Κυριακή 11 Μαΐου προσθέτοντας χιλιόμετρα με απώτερο σκοπό να προσφέρουμε όσο το δυνατόν περισσότερα για τα παιδιά που έχουν ανάγκη.
Έτσι την Κυριακή 11 Μαΐου, ημέρα λήξης της διοργάνωσης, δράξαμε τον καρπό της προσπάθειάς μας, κατακτώντας για δεύτερη συνεχή χρονιά την 1η θέση στις ομαδικές συμμετοχές έχοντας καταγράψει 6.692 χλμ. Συγχαρητήρια σε όλους και όλες που συμμετείχαν και βοήθησαν στην πραγμάτωση του αρχικού μας στόχου, του να προσφέρουμε τo μέγιστo στα παιδιά.
Οι μαθητές/τριες αναλαμβάνουν δράση, προτείνοντας λύσεις σε προβληματικές καταστάσεις που δυσχεραίνουν τις διαπροσωπικές τους σχέσεις..
Σε συνέχεια της ενδοσχολικής επιμόρφωσης με θέμα “Σχέσεις στην οικογένεια, επικοινωνία και πρόληψη δυσκολιών μέσα στο σχολείο” που πραγματοποιήθηκε τον Φεβρουάριο στο σχολείο μας, οι μαθητές επεξεργάστηκαν δύο μελέτες περίπτωσης που είναι πολύ πιθανό να αντιμετωπίσουν και οι ίδιοι στη ζωή τους.
Με όχημα την αγγλική γλώσσα και με την καθοδήγηση της εκπαιδευτικού κας Πετουσάκη Σταυρούλας, οι μαθητές/τριες κλήθηκαν να πάρουν θέση σχετικά με την περίπτωση ενός αγοριού που υφίσταται ενδοσχολικό bullying και ενός κοριτσιού που έχει μαλώσει με τις φίλες της.
Αναστοχαζόμενοι κριτικά κατά τη διάρκεια διεξοδικής συζήτησης, οι μαθητές/τριες του Ε1 και του Ε2 αρχικά εντόπισαν και διατύπωσαν τα συναισθήματα που πιστεύουν ότι θα έχουν αυτά τα δύο παιδιά και στη συνέχεια εξέφρασαν απόψεις και τρόπους αντιμετώπισης αυτών των προβλημάτων, προτείνοντας λύσεις τόσο για τον εκφοβισμό όσο και για τις δυσκολίες που υπάρχουν στις διαπροσωπικές σχέσεις.
‘Ολες οι ιδέες, που κινήθηκαν γύρω από την αξία της επικοινωνίας και της έκφρασης των συναισθημάτων μας, καταγράφηκαν με το ψηφιακό εργαλείο canva, εμπλουτίστηκαν με τις φωνές των μαθητών/τριών μας καθώς και με μουσικό χαλί και αξιοποιήθηκαν για τη δημιουργία του βίντεο που με πολλή χαρά και υπερηφάνεια σας παρουσιάζουμε.
Εξασκώντας την κριτική μας σκέψη..
Χαρακτηριστικό της σύγχρονης εποχής είναι η υπερπληροφόρηση αλλά και η παραπληροφόρηση που πολύ συχνά μαστίζει το διαδίκτυο, γεγονός που κάνει επιτακτική την ανάγκη διάκρισης μεταξύ ψευδών και αληθών πληροφοριών.
Μέσα σε αυτό το κλίμα και με σκοπό την ενίσχυση της κριτικής σκέψης των μαθητών/τριών, ώστε να μπορούν να εντοπίσουν αν κάτι που διαβάζουν στο διαδίκτυο ή τους μεταφέρεται από κάποιον τρίτο αποτελεί αλήθεια ή ψέμα, κινήθηκε η παρακάτω δράση που πραγματοποιήθηκε στο μάθημα της αγγλικής γλώσσας με την καθοδήγηση της εκπαιδευτικού Πετουσάκη Σταυρούλας.
Οι μαθητές/τριες της Ε΄ τάξης παρακολούθησαν μία παρουσίαση της εκπαιδευτικού που περιέχει ψευδείς ειδήσεις, αληθοφανείς ειδήσεις και πραγματικές ειδήσεις. Στόχος της παρουσίασης ήταν να εντοπίσουν στοιχεία που παραπέμπουν σε ψευδείς ειδήσεις, αλλά και τα στοιχεία εκείνα που αποτελούν πραγματικά γεγονότα.
Η συζήτηση ανέδειξε την ανάγκη εντοπισμού των πηγών όσων διαβάζουμε ή μας μεταφέρουν και την σπουδαιότητα της αξιοποίησης της κοινής λογικής και της κριτικής σκέψης, ώστε να μπορούμε να ξεχωρίσουμε την αλήθεια από το ψέμα.
Με μεγάλο ενθουσιασμό τα παιδιά συμμετείχαν σε αυτή τη διαδικασία, σχολιάζοντας την παρουσίαση αλλά και αναλαμβάνοντας τα ίδια τον ρόλο του εκφωνητή ειδήσεων που οι συμμαθητές/τριές τους έπρεπε να κρίνουν ως προς την αληθοφάνειά τους.
Και στις δύο φάσεις της διαδικασίας τα παιδιά διέκριναν με μεγάλη εςπιτυχία τις ψευδείς από τις πραγματικές ειδήσεις που τους παρουσιάστηκαν, κάνοντας εύστοχες παρατηρήσεις, αναστοχαζόμενα κριτικά όλες τις πληροφορίες.
Ακολουθεί φωτογραφικό υλικό από την παρουσίαση και τη συζήτηση μεταξύ των μαθητών/μαθητριών.


































































