Παιχνίδια στην αυλή Τα παιχνίδια μας ,έγιναν τόσο όμορφα!! ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΎΜΕ τους γονείς των σχολείων μας ,που μας΄βοήθησαν, να γίνει ο χώρος μας πιο ελκυστικός και δημιουργικός.