Ετσι μαθαίνω καλύτερα
Η ανοιχτή μέρα επιστήμης και τεχνολογίας του ΕΤΣΙ ΜΑΘΑΙΝΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ,θα πραγματοποιηθεί αύριο Σαββατο 962018 10.00-17.00μ.μ. στο Σεράφειο του Δήμου Αθηναίων.
Το σχολείο μας πήρε μέρος σε αυτό δηνιουργώντας ένα παιχνίδι με το τίτλο
ΑΠΟΡΙΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΛΥΘΕΙ ΑΚΟΜΗ!!
Το παιχνίδι δημιουργήθηκε με σκοπό , τα παιδιά μέσα από την ενασχολησή τους με αυτό, να έρθουν σε επαφή με τα στοιχεία της φύσης,(αέρας- νερό). Να ανακαλύψουν με παιγνιώδη τρόπο τα φυσικά φαινόμενα και να αλληλεπιδράσουν με διάφορα υλικά, μαθαίνοντας ταυτόχρονα τις ιδιοτητές τους.
Η φύση διαθλάται μέσα από διάφορες οπτικές γωνίες που τις ανακαλύπτουμε βιωματικά και τις μαθαίνουμε παίζοντας.

