ΤΟ ΜΑΥΡΟ ΨΑΡΑΚΙ

Η πιο εκφραστική παράσταση που φιλοξένησε το σχολείο μας!!
Το μαύρο ψαράκι, έκανε το ονειρό του πραγματικότητα, μέσα απο πολλές δυσκολίες.
Πάντα υπάρχει χώρος για τα ονειρά μας!!

ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ

Είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσουμε ότι την Τετάρτη 16/5/2018 και ώρα 18.00μ.μ.-20.00μ.μ, θα είναι μαζί μας στο χώρο του νηπιαγωγείου, ψυχολόγοι και κοινωνικοί λειτουργοί ,προκειμένου να συζητήσουμε το θέμα 
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ
Η είσοδος είναι ελεύθερη
ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΓΡΑΦΗΣ

Το μουσείο αλλιώς , μέσα απο το παραμύθι μας δόθηκε το έναυσμα για την ιστορία της γραφής.
γράψαμε και ζωγραφίσαμε πάνω σε πέτρες

σε πηλό

και τέλος φτιάξαμε το δικό μας βιβλίο