Την Πέμπτη 26-5-2016 έγινε η εκδρομή της ΣΤ΄ στο γνωστό εργοστάσιο της ΤΙΤΑΝ. Εκεί υπήρχε η κινητή διαδραστική έκθεση επιστήμης τέχνης και μαθηματικών του μουσείου Ηρακλειδών. Μέσα από το πρόγραμμα «ΠΑΙΖΩ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ» τα παιδιά συμμετείχαν σε διαδραστικά παιχνίδια μαθηματικών και φυσικής.
Ήταν μια απίστευτη εμπειρία για μαθητές και εκπαιδευτικούς και ευχόμαστε να γίνονται συχνότερα τέτοιες εκθέσεις στην πόλη μας.















