Οι μαθητές του Ε2 δραματοποίησαν το κείμενο “Περιπέτεια με την τηλεόραση” του Τζ. Ροντάρι που περιέχεται στο Ανθολόγιο Λογοτεχνικών Κειμένων Ε-ΣΤ τάξεως. Μια καυστική σάτιρα με χιούμορ και προβληματισμό για τα όσα συμβαίνουν γύρω μας. Συγχαρητήρια στα παιδιά και στην κα Δέσποινα για την όμορφη γιορτή.
Οι μαθητές και η δασκάλα του Ε2 σας εύχονται καλό καλοκαίρι!





























