Μια τάξη γεμάτη σταφύλια!
Ο τρύγος και το αμπέλι είχαν την τιμητική τους αυτή την εβδομάδα στο νηπιαγωγείο μας και ο πίνακας μας γέμισε με τις πανέμορφες κατασκευές των παιδιών.Μέσα από τη συνεργασία, τα παιδιά δημιούργησαν μια εντυπωσιακή ομαδική εργασία, σχηματίζοντας ένα μεγάλο τσαμπί σταφύλι από μπλε πλαστικά καπάκια! Επίσης έφτιαξαν τα δικά τους ατομικά τσαμπιά με πολύχρωμα μπαλάκια από γκοφρέ χαρτί (κόκκινα, μοβ και κίτρινα σταφύλια), ενώ αποτύπωσαν σε χαρτόνι όλη τη διαδρομή του τρύγου: από το μάζεμα στο αμπέλι, μέχρι το πάτημα και τα βαρέλια με το κρασί.






































