Δραματοποίηση του λαϊκού παραμυθιού : “Η κυρά Καλή, η κυρά Κακή και οι 12 μήνες”

Με την αρχή της νέας χρονιάς διηγηθήκαμε το λαϊκό αυτό παραμύθι και τα παιδιά ζήτησαν να το δραματοποιήσουμε.

Με την αρχή της νέας χρονιάς διηγηθήκαμε το λαϊκό αυτό παραμύθι και τα παιδιά ζήτησαν να το δραματοποιήσουμε.

Make a Wish Κάνε μια Ευχή Ελλάδος
Δεν είναι απλά μια ευχή. Είναι πολλά παραπάνω.Είναι φως στο σκοτάδι. Είναι δύναμη. Είναι ελπίδα. Είναι ζωή.
Ας δώσουμε όλοι μαζί δύναμη στην ευχή.Γιατί είναι ο λόγος να πιστέψει ένα παιδί ότι όλα μπορούν να συμβούν.
Ακόμα και το πιο σπουδαίο.
Να γίνει καλά!

Υποδεχόμαστε τη νέα χρονιά με την επιστροφή μας στο σχολείο ανταλλάζοντας ευχές, αγκαλιές και χαμόγελα!

Δεκέμβρης…… ο μήνας της χαράς και των δώρων,
ο μήνας των παιχνιδιών,
ο μήνας των παιδιών,
ο μήνας των γιορτών!
Έφτασε και φέτος η μαγική εποχή που όλα θα πάρουν εορταστική μορφή!

Το σχολείο μας πάει θέατρο στην θεατρική παράσταση: ¨Ο μικρός τυμπανιστής¨ από την παιδική σκηνή του Γιάννη Χριστόπουλου

Ένα πολύ χρήσιμο και ενδιαφέρον σεμινάριο για γονείς πραγματοποιήθηκε στο νηπιαγωγείο μας από τριμελή ομάδα του ΕΚΑΒ

Το νηπιαγωγείο μας ανοίγει τις πόρτες του σε θεατρική ομάδα και ψυχαγωγεί τους μικρούς μαθητές.

Την χαρά και την τιμή είχαμε να φιλοξενήσουμε στο νηπιαγωγείο μας σήμερα την ψυχολόγο/ψυχοθεραπεύτρια

Εργαστήριο Δεξιοτήτων 3ος Θεματικός κύκλος: “Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ – Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη” με τίτλο «Υπεύθυνα παιδιά, υπερασπιστές των ζώων».

Αποχαιρετώντας το Φθινόπωρο!
Στο πέρασμά του από τις ζωές μας, άφησε γνώσεις και εμπειρίες όπως αυτή, της μοσχοβολιστής κολοκυθόπιτας, που φτιάξαμε μια μέρα βροχερή!