Σήμερα παρακολουθήσαμε στο σχολείο μας την καταπληκτική κ. Ανθή Θάνου με στόχο την ψυχαγωγία, τη διασκέδαση αλλά και την παραμυθία-παρηγοριά, με τους ήρωες να ζωντανεύουν με τη φωνή, την κίνηση, τη μιμική της αφηγήτριας τη μουσική από το ακορντεόν, την κιθάρα και τα μικρά κρουστά συντροφεύει τους ήρωες και τραγουδά τα κατορθώματά τους.
Το Χειμώνα οι χιονάνθρωποι είναι οι αγαπημένοι μας…γι αυτό παρακολουθήσαμε την πανέμορφη ιστορία, όπου μικρός James βγαίνει στην αυλή και γνωρίζει από κοντά τον χιονάνθρωπο, τον ξεναγεί στο σπίτι, παίζουν μαζί με διάφορα καθημερινά αντικείμενα και έπειτα φεύγουν για μία απίστευτη εναέρια περιπέτεια.
Το γεγονός ότι το αγόρι δίνει κάτι δικό του στον χιονάνθρωπο, όπου μετά ζωντανεύει, δίνει την ιδέα ότι η συντροφικότητα, η φιλία, έρχεται σε όλους όσοι είναι γενναιόδωροι από την ψυχή τους και είναι διατεθειμένοι να θυσιάσουν κάτι σημαντικό…
Αφού είδαμε την ταινία προσπαθήσαμε να θυμηθούμε και να απαντήσουμε σε κάποιες ερωτήσεις: Πότε έφτιαξε τον χιονάνθρωπο το αγόρι; Τι κάνει στον χιονάνθρωπο το αγόρι; Πότε ανακάλυψε ότι ο χιονάνθρωπος ζωντάνεψε; Γιατί το αγόρι κατεβαίνει …. κρυφά; Πώς περνούσαν μαζί; Το αγόρι έδωσε το χέρι του στον χιονάνθρωπο και αποφάσισε να πετάξει μαζί του. Ποιο συναίσθημα ένιωσε και τον ακολούθησε; Τι είναι αυτό που δεν αρέσει στον χιονάνθρωπο; Γιατί; Πού ταξίδεψαν μαζί; Πώς νιώθει το αγόρι όταν ανακάλυψε πως έφυγε ο χιονάνθρωπος;
Αφού συζητήσαμε την ιστορία και είπαμε τη γνώμη μας , καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι η εμπιστοσύνη είναι ένα δύσκολο συναίσθημα. Κερδίζεται με κόπο και μπορεί να χαθεί σε μια στιγμή. Δεν είναι κάτι που απαιτείς, ούτε που ζητάς. Είναι κάτι που λαμβάνεις αφότου το αποδείξεις. Κι αν δεν μπορείς να αποδείξεις ότι είσαι άξιος εμπιστοσύνης, τότε δεν την αξίζεις.
Πείραμα με παγάκια
Ζωγραφική με παγάκι και χρώματα ζαχαροπλαστικής, φτιάξαμε φόντο σε χαρτόνι Α4 για να στολίσουμε το δικό μας χιονάνθρωπο…
Στη συνέχεια η έκπληξη ήταν μεγάλη…παρατηρήσαμε ότι τα παγάκια μας άρχισαν να λιώνουν. Πως έγινε αυτό; Κυρία έλιωσαν και από τη ζέστη που κάνει στο σχολείο, θα σκιστεί το χαρτί …
Οι απαντήσεις και τα έργα μας μοναδικά!!!
Σειραθέτηση από το μικρότερο στο μεγαλύτερο…
Εικόνες σειραθέτησης…
Μα πότε θα χιονίσει κυρία; Δεν χαλάμε χατίρια εμείς…με δυο υλικά σόδα και μαλακτική μαλλιών…φτιάξαμε το δικό μας χιόνι..και τα όμορφα χιονανθρωπάκια!
ΤΜΗΜΑ 3 με την κ. Ασπα
Ωραία υγιεινά χιονανθρωπάκια με ψωμί, γαλοπούλα, κασέρι, βάλαμε στη μύτη του καρότο και στα μάτια ελιές.για τους Σαφαριανούς με την κ. Ασπασία, γιατί το καλό πρωινό, δεν είναι μόνο καλή γεύση, αλλά και αισθητική!!!
Ήρθε ο χειμώνας φτιάξαμε το πιάνο μας και τραγουδήσαμε το τραγούδι του χειμώνα, ντυθήκαμε ζεστά και φύγαμε χειμερινά σπόρ!
Ώς ατρώμητοι Σαφαριανοί ψάξαμε να βρούμε την αρκούδα που κοιμάται σε χειμέριο ύπνο, ανεβαίνοντας σε λόφους, κολυμπώντας στο ποτάμι, περνώντας ανάμεσα από το δάσος …ώσπου είδαμε μέσα στην σπηλιά δυο μεγάλα μάτια.
Γνωρίσαμε τα ζωάκια του Βορείου και Νότιου Πόλου και μάθαμε πως λιώνει ο πάγος απεγκλωβίζοντας τα ζωάκια μας. Στο τέλος γίναμε ζωάκια του πάγου και περάσαμε με προσοχή πάνω από τα κομμάτια πάγου!
«Οι ιστορίες είναι φτερά που σε βοηθούν να πετάς ψηλά κάθε μέρα»
Richard VanCamp
Ξεκινήσαμε τη Δανειστική μας Βιβλιοθήκη… Μαζί με τα παιδιά επιλέξαμε τα αγαπημένα μας παραμύθια!
Ζωγραφίσαμε τις υφασμάτινες τσαντούλες και είμαστε έτοιμοι για τα μαγικά μας ταξίδια!!
Έτοιμος και ο σελιδοδείκτης…για να μας διευκολύνει στο διάβασμα που τόσο πολύ αγαπάμε!!!
ΤΜΗΜΑ 1κ. Αμαλίας & κ. Βασιλείας
Η Δανειστική Βιβλιοθήκη μας άνοιξε με ένα υπέροχο βιβλίο:” Ένα σπίτι για όλους…” Τα παιδιά ζωγράφισαν το αγαπημένο τους παραμύθι, υπέγραψαν μαζί με τους γονείς τους, super duper συμβόλαιο με κανόνες της δανειστικής βιβλιοθήκης, έφτιαξαν σελιδοδείκτες!
Η διαδικασία δανεισμού…και προετοιμασία κατασκευής για την βιβλιοθήκη που να μας χωράει όλους…
Γράψαμε τους κανόνες της βιβλιοθήκης και στολίσαμε την αγαπημένη μας γωνιά!
Το μόνο που έμενε ήταν να το γιορτάσουμε με χορό και…χυμό!!!
Ο «Πυξιδούλης και η Πυξιδούλα στο νηπιαγωγείο» είναι ένα πρόγραμμα πρόληψης και αγωγής υγείας που σχεδιάστηκε από το Κέντρο Πρόληψης Πυξίδα με στόχο την εφαρμογή προγραμμάτων πρόληψης στην προσχολική ηλικία σύμφωνα με την ελληνική πραγματικότητα. Το πρόγραμμα συμβάλει στην εκπαίδευση των παιδιών σε δεξιότητες επικοινωνίας, στην ένταξής τους στην ομάδα της τάξης, στην απόκτηση υγιών συνηθειών. Επιπρόσθετα στοχεύει στην καλλιέργεια της αυτογνωσίας και της συναισθηματικής νοημοσύνης των παιδιών (αναγνώριση, έκφραση και διαχείριση συναισθημάτων).
Δεξιότητες Ζωής: Aυτομέριμνα, Κοινωνικές Δεξιότητες, Ενσυναίσθηση και ευαισθησία.
Δεξιότητες της τεχνολογίας και της επιστήμης: Ψηφιακός γραμματισμός (digital literacy).
Δεξιότητες του Νου: Κατασκευές
1ο εργαστήριο: «Ο ΠΥΞΙΔΟΥΛΗΣ, Η ΠΥΞΙΔΟΥΛΑ ΚΑΙ Ο ΜΑΓΙΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ»
Τα παιδιά γνωρίζουν τον Πυξιδούλη, την Πυξιδούλα και το μαγικό αντικείμενο.
Ζωγραφίζουμε τους ήρωες…
Φανταστήκαμε πως θα είναι η χώρα που μένουν οι αγαπημένοι μας φίλοι …
Η ΠΥΞΙΔΟΧΩΡΑ
Στη συνέχεια μέσα από την ιστορία ορίζονται οι κανόνες του προγράμματος (π.χ θα καθόμαστε όλοι σε έναν κύκλο που είναι μαγικός, θα μιλάει μόνο αυτός που κρατάει το μαγικό αντικείμενο, θα ακούμε και θα σεβόμαστε ο ένας τον άλλον και θα συζητάμε διάφορα πράγματα, θα παίζουμε κ.τ.λ) Έπειτα, δίνετε με τη σειρά στο κάθε παιδί το μαγικό αντικείμενο και όποιος το κρατάει, μπορεί να πει, τι άλλο επιθυμεί να έχει αυτός ο μαγικός κύκλος και πώς να συμπεριφερόμαστε μεταξύ μας, έτσι ώστε να περνάμε όλοι καλά.
Γίνεται καταγραφή όλων των απαντήσεων των παιδιών και δημιουργούμε τους “χρυσούς κανόνες της ομάδας μας”. Με αυτούς τους κανόνες θα λειτουργούμε πάντα όταν κάνουμε τον μαγικό κύκλο και θα προσπαθούμε όλοι για την τήρησή τους.
2ο εργαστήριο: Εγώ +Εσύ= Η ομάδα μας “Ο χορός της βροχής”.
Μπαίνουμε σε κύκλο και παίζουμε το παιχνίδι της βροχής. Είναι ένας απλός ομαδικός «χορός» που βοηθά την ομάδα να επικεντρωθεί σε αυτό που θα ακολουθήσει και λειτουργεί και εμψυχωτικά. Είναι ένας χορός που χορεύουν οι Ινδιάνοι όταν θέλουν να προκαλέσουν βροχή. Ένα παιδί ξεκινά μια κίνηση η οποία μεταδίδεται από τον έναν στον άλλον πάντα προς την ίδια φορά. Οι κινήσεις δίνονται με την εξής σειρά: α) οι παλάμες ανοιχτές τρίβονται κυκλικά η μία πάνω στην άλλη, β) χτυπάμε τα δάχτυλα, γ) χτυπάμε την κοιλιά μας, δ) χτυπάμε με τα χέρια τους μηρούς, στ) χτυπάμε τα πόδια στο πάτωμα…
Παρακολουθήσαμε το βίντεο πως παίζουν με τη βροχή…
Μας άρεσε τόσο πολύ που δημιουργήσαμε τη βροχή με διάφορες κινήσεις που μάθαμε…
Αφού τελειώσαμε τις πάνω δραστηριότητες λέμε στα παιδιά ότι υπάρχει και ένας άλλος τρόπος να δημιουργήσουμε τη δική μας βροχή και αυτός είναι ένα μουσικό όργανο που ονομάζεται Βροχοποιός και μπορούμε να τον φτιάξουμε μόνοι μας.
Κόβουμε καλαμάκια (χρωματιστά) σε μικρά κομματάκια και γεμίζουμε τα μπουκαλάκια νερού (μικρά).
Στη συνέχεια ρίχνουμε λίγο ρυζάκι, λίγη φακή και λίγο φασόλι . Τα βάψαμε όπως μας αρέσει και έτοιμος ο βροχοποιός…
ΜΑΓΙΚΗ ΚΟΥΒΕΡΤΑ
Χωριζόμαστε σε τέσσερις ομαδούλες και κάθε ομαδούλα κάθεται στο κέντρο της αίθουσας. Έβαλα την κουβέρτα πάνω στα παιδιά και έδωσα την οδηγία: «Όταν θα βγάλω την κουβέρτα θα είστε ένα ζωάκι π.χ. σκυλάκια, ελέφαντες, μαϊμούδες, άλογα, λιοντάρια, κτλ.).»
Αφού περάσουν όλες οι ομάδες, όλα τα παιδιά μαζί μπαίνουν κάτω από τη μαγική κουβέρτα και τότε λέω :
«Τώρα το κάθε παιδί μπορεί να γίνει ότι ζώο θέλει»
Όταν βγει από την κουβέρτα αναπαριστά αυτό που έχει επιλέξει.
Ρώτησα τα παιδιά για τις εντυπώσεις τους, όταν έκαναν τα ζώα που τους έλεγα, αλλά και πιο ζώο επέλεξαν μόνα τους και γιατί. Πώς ήταν να είναι όλοι μαζί παρέα κάτω από την κουβέρτα; Πώς ήταν που έπαιζαν σε ομάδες; Πώς ήταν που ο καθένας ήταν ένα διαφορετικό ζώο;
3ο εργαστήριο: Εγώ +Εσύ= Είμαστε ίδιοι και διαφορετικοί Το σπασμένο τηλέφωνο
Μόνο κέφι για τη σημερινή μας συνάντηση!!!
Καθόμαστε σε κύκλο και λέμε στα παιδιά μια λέξη που τη μεταφέρει το ένα στο άλλο και ο τελευταίος πρέπει να τη φωνάξει.
Κύρια δραστηριότητα:
Ο κύκλος με τα κοινά: καθόμαστε σε κύκλο με μία καρέκλα λιγότερη και ένας μένει όρθιος στη μέση . Λέμε στα παιδιά διάφορα πράγματα όπως: «Να σηκωθούν όσοι έχουν καστανά μαλλιά», «Να σηκωθούν όσοι αγαπούν τις τηγανητές πατάτες». Όσα παιδιά πιστεύουν ότι τους αφορά αυτό που λέγεται, θα πρέπει να αλλάξουν θέση μεταξύ τους. Ένα παιδί θα μείνει και πάλι όρθιο. Αυτό το παιδί είναι, που θα δώσει την επόμενη εντολή. Είναι σημαντικό να καταλάβουμε ότι όλοι μπορεί να έχουμε κάποια κοινά με τους άλλους, να μοιραζόμαστε πράγματα με τους άλλους και να μαθαίνουμε για τους άλλους.
Φύλλο Εργασίας: Ζωγραφίζω κάποιο κοινό που έχω με κάποιο άλλο παιδί από την τάξη μου ή κάτι που έμαθα, για κάποιο παιδί από την τάξη μου μετά τη δράση που κάναμε…
“Έλμερ ο Παρδαλός Ελέφαντας”
Παρακολουθήσαμε το παραμύθι …
ΟΛΟΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟΙ ΟΛΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ
Ο Έλμερ έχασε τα χρώματα του στη βροχή. Μπορείς να τον βοηθήσεις;
Βοήθησε τον Έλμερ να φτάσει στους φίλους του…
4ο εργαστήριο: Αυτοεκτίμηση «ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΜΟΥ»
Πήραμε συνέντευξη από κάθε παιδάκι, γιατί πιστεύουμε ότι ο εαυτός μας είναι σημαντικός, ικανός, μοναδικός και αξίζει να τον αποδεχόμαστε, να τον σεβόμαστε, να τον εκτιμάμε και να τον αγαπάμε, για την εξυπνάδα μας και όλα τα ταλέντα που θεωρούμε ότι έχουμε!!!
5ο εργαστήριο: Αυτοεκτίμηση «ΠΙΣΤΕΥΩ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ»
Τα παιδιά μίλησαν για τον εαυτό τους για το πόσο ξεχωριστοί και σημαντικοί άνθρωποι είναι. Το κάθε παιδί μοιράστηκε με την ομάδα ένα πράγμα που θεωρεί ότι είναι καλό στον εαυτό του ή κάτι που του αρέσει στον εαυτό του.
Φύλλο Εργασίας: Όλα τα παιδιά στην τάξη σκέφτηκαν και είπαν και άλλα θετικά πράγματα που βλέπουν σε κάθε παιδί.
Έκπληξηηηηηη απο τον Πυξιδούλη και την Πυξιδούλα σήμερα. Ήρθαν με ένα χριστουγεννιάτικο κουτί να παίξουμε το παιχνίδι με τις κάρτες-γλωσοπίεστρα- καλοσύνης. Για να δούμε…
Θυμήθηκε ο μικρός Στέλιος να θυμηθεί ότι δεν ζήτησε Συγνώμη από την μικρή Αλκμήνη για κάτι που τη στεναχώρησε…
Με μια αληθινή αγκαλιά όλα λύνονται!!!
Ο μικρός μας Στέλιος.Τ πρόθυμος να μας κάνει να γελάσουμε με τον δικό του μοναδικό αστείο τρόπο…
Ο μικρός Φίλιππος ζωγράφισε ένα χαμογελαστό πρόσωπο και το έβαλε στο συρτάρι του φίλου του…
Και πραγματικά δεν είναι τόσο δύσκολο να βοηθήσεις κάποιον, έστω και λίγο, με τον τρόπο που εσύ μπορείς!
Μια άλλη εναλλαγή που κάναμε είναι: «ο βοηθός της εβδομάδας». Κάθε εβδομάδα ψηφίζετε από τα παιδιά της τάξης τυχαία ένα παιδί, για να είναι ο βοηθός της εβδομάδας. Το παιδί ξαπλώνει κάτω και ζωγραφίζετε το περίγραμμα του κορμιού του σε μια μεγάλη κόλλα χαρτιού. Μετά κάθε παιδί της τάξης λέει ένα θετικό χαρακτηριστικό για το παιδί της εβδομάδας. Γράφουμε κάθε πρόταση κάπου στο ζωγραφισμένο σώμα και στολίζετε με ωραίες ζωγραφιές από τα παιδιά…Γράφετε το όνομα του παιδιού στην κορυφή και το παίρνουν στο σπίτι για να κρεμαστεί στο δωμάτιο του. Οι γονείς ενημερώνονται με μια επιστολή για τη συγκεκριμένη δράση, ώστε να συνεχιστεί και στα υπόλοιπα μέλη της οιγογένειας.
Ο μικρός Στέλιος..
Η μικρή Δήμητρα…
Η μικρή Ιωάννα…
Ο μικρός Αλέξανδρος…
Ο μικρός Κωνσταντίνος…
Ο μικρός Αναστάσης…
Η μικρή Αλκμήνη…
Η μικρή Ελένη.Τ
Η μικρή Αναστασία…
Διαβάσαμε το παραμύθι “Εγώ ο απίθανος”
Και εμείς είμαστε απίθανοι και είπαμε αυτό που αγαπάμε στον εαυτό μας και ένα καλό που είπαμε σε κάποιον άλλον…
6ο εργαστήριο: Συναισθήματα Διαβάσαμε το παραμύθι “Η Παλέτα των συναισθημάτων”
«ΤΟ ΚΟΛΑΖ ΤΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ» Χωριστήκαμε σε 4 ομάδες και 4 συναισθήματα: ΧΑΡΑ, ΘΥΜΟΣ, ΦΟΒΟΣ, ΛΥΠΗ.
Τα παιδιά κάνουν ένα κολλάζ για το συναίσθημα που έχουν.
Στη συνέχεια η κάθε ομάδα παρουσιάζει το δικό της κολάζ…
Συζητήσαμε για τα συναισθήματα και τις εικόνες και στην πορεία μας βγήκαν και άλλα συναισθήματα…
Το συναίσθημα της Λύπης μας το δουλέψαμε στην αρχή της σχολικής χρονιάς με αφορμή την φίλη μας τη Γκάμπυ που μας επισκέφτηκε και μας μίλησε πόσο λυπημένη ένιωσε σε κάποια στιγμή της ζωής της…και μας πρότεινε να διαβάσουμε το παραμύθι: ” ΧΑΡΑ-ΛΥΠΗ” Αρπάξαμε την ευκαιρία και μιλήσαμε για τις δικές μας λύπες…
Παρατηρήσαμε εικόνες της Λύπης συζητήσαμε και για τους τρόπους αντιμετώπισης της όταν νιώθουμε Λύπη…
Ακούστε μερικές λύπες μας…
Μεγάλη λύπη νιώσαμε όταν χάσαμε τις χελωνίτσες απο την αυλή του σχολείου μας…και συζητήσαμε τι μπορεί να έχει γίνει και τι μπορεί να πάθουν μόνες και απροστάτευτες…
Σήμερα μας έλειψαν πολύ η μαμά και ο μπαμπάς…αλλά εμείς τους ζωγραφίσαμε και τους κρεμάσαμε στην καρδούλα μας, για να τους νιώθουμε πάντα δίπλα μας, γιατί μόνο αυτοί μπορούν και μας παίρνουν όλους πόνους και τις ανησυχίες μας…και έτσι κάπως ήρθε το γέλιο ξανά στα χείλη μας. Μια μικρή ιδέα διαχείρισης της Λύπης που βγήκε τη στιγμή και την επόμενη μέρα εκδηλώθηκε και σε άλλα παιδιά.
Βάζουμε φατσούλες συναισθημάτων στο πάτωμα. Τα παιδιά χορεύουν και όταν η μουσική σταματήσει παίρνουν μια φατσούλα. Κάθε ένα παιδί προσπαθεί να αναπαραστήσει το συναίσθημα που έχει στα υπόλοιπα παιδιά της τάξης. Οι υπόλοιποι πρέπει να μαντέψουν ποιο συναίσθημα κάνει.
ΘΥΜΟΣ
ΦΟΒΟΣ
ΛΥΠΗ
ΧΑΡΑ
Φτιάξαμε το δικό μας επιτραπέζιο παιχνίδι με τα συναισθήματα…
ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ
Παρακολουθήσαμε το εκπαιδευτικό βίντεο με τα συναισθήματα …
Επιθυμία της μικρής Αλκμήνης να γράψει τα συναισθήματα σε μικρά χαρτάκια να μας τα παρουσιάσει και να τα στολίσει στην τάξη μας…
ΦΟΒΟΣ, ΧΑΡΑ, ΖΗΛΕΙΑ, ΛΥΠΗ, ΝΤΡΟΠΗ, ΗΡΕΜΙΑ…
Μας ήρθε η ιδέα να πάρουμε το γράμμα Σ από τα Συναισθήματα βρήκαμε πολλές λεξούλες, χωριστήκαμε σε ομάδες και σχεδιάσαμε πρώτα με διάφορα υλικά, όπως κουμπάκια, ξυλάκια, μαρκαδόρους, καλαμάκια και στη συνέχεια σε Α4 κάναμε γραμμούλες…
Είδαμε το τραγούδι των συναισθημάτων και μας άρεσε πολύ…
Σχεδιάσαμε το πρόσωπο ανάλογα με το συναίσθημα…
Φτιάξαμε φατσούλα απο χαρτόκουτο με τα μέλη του προσώπου με σκοπό την αναγνώριση συναισθημάτων παίζοντας!
7ο Εργαστήριο
Η ΜΑΣΚΑ ΤΩΝ ΣΥΝΑΣΘΗΜΑΤΩΝ
Κλείσιμο εργαστηρίων
Αξιολόγηση από τα παιδιά
Αποχαιρετίσαμε τους αγαπημένους φίλους μας με πολλές ευχές και φιλάκια!!!
Έτοιμο το Βιβλίο του Πυξιδούλη και της Πυξιδούλας με όλες τις εργασίες μας!!!
Το περιμέναμε με πολύ χαρά!!!
Μια αναμνηστική φωτογραφία για να θυμόμαστε τις ωραίες στιγμoύλες που περάσαμε!
Όλα τα τμήματα του σχολείου πραγματοποίησαν το Εργαστήρι Δεξιοτήτων …
Φτιάξαμε μια βασιλόπιτα από χαρτόκουτα , την διακοσμήσαμε την κόψαμε σε κομμάτια και κάτω από αυτά κρύψαμε το φλουρί. Τέλεια ιδέα, τέλειο παιχνίδι! Το παίξαμε πολλές φορές μαντεύοντας κάθε φορά που είναι το φλουρί. Τα παιδιά έφτιαξαν ένα απλό δίστιχο μόνα τους και το τραγουδούσαμε όταν το παιδί έψαχνε να βρει κάτω από ποιον ήταν το φλουρί…“το φλουρί εκεί, το φλουρί εδώ, που θα πάει κάπου θα το βρω!“
Χωρίς Βασιλοπιτάκια στο νηπιαγωγείο δεν γίνεται…
Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων και φέτος φρόντισε να προσφέρει και στα τρία Τμήματα του σχολείου μας ,Βασιλόπιτα για τους εκπαιδευτικούς , βοηθητικό προσωπικό και Βασιλοπιτάκια στα παιδάκια με πολύ ωραία δωράκια στους τυχερούληδες!!!
Μιλήσαμε για την ιστορία της βασιλόπιτας και ξεκινήσαμε…
Ετοιμάσαμε και μια δική μας βασιλόπιτα στολίζοντας το 2023 με καραμελίτσες !!!
Ευχόμαστε στους τυχερούληδες την κ. Προϊσταμένης μας Ντίνα, τον μικρό μας Φίλιππο, την μικρούλα μας Ελένη, τον μικρό μας Γιώργη, και τον μικρό μας Γιώργο!!!
ΠΑΝΤΑ ΥΓΕΙΑ, ΑΓΑΠΗ, και ΧΑΡΑνα έχουν στη ζωή τους!!!
Όλοι μικροί, μεγάλοι γίναμε μια αγκαλιά και ταξιδέψαμε στην Ονειρούπολη Δράμας, για να παρακολουθήσουμε τα ποικίλα καλλιτεχνικά δρώμενα, όπως το έθιμο της Ειρεσιώνης..του πρώτου χριστουγεννιάτικου δέντρου από την Αρχαιότητα, τα πλούσια εδέσματα και ροφήματα που κάθε μέρα παρασκευάζονται στα σπιτάκια της αγοράς, τα τρενάκια περιήγησης, το υπέροχο παγοδρόμιο, το μαγευτικό καρουζέλ, ο ονειρεμένος στολισμός του παραμυθένιου χωριού και το καλύτερο…” Το σπίτι του Αη Βασίλη”!
Σας ευχαριστούμε όλους για την εμπιστοσύνη σας!!! Πάντα καλά να είστε… και του χρόνου να περάσουμε ακόμη καλύτερα!!!
Ευχαριστούμε θερμά το Σύλλογο Γονέων που είναι πάντα δίπλα μας!
Μουσική έκπληξη από το Ωδείο Φίλων της Μουσικής Ωραιοκάστρου!
Εργαστήριο στολιδιών με γονείς και παιδιά…
Ευχαριστούμε θερμά τον μπαμπά της μικρής Αλκμήνης κ. Κώστα, για τα υπέροχα ξύλινα στολίδια που έφτιαξε, και δώρισε σε όλα τα παιδιά του σχολείου μας!
Εργαστήριο Ζαχαροπλαστικής…
Έτοιμοι για τα Κάλαντα της Χίου…
Πήραμε τα μουσικά όργανα και ξεκινήσαμε …
Έτοιμοι για τα χορευτικά μας…
ΜΑΥΡΟ ΘΕΑΤΡΟ
Μια θεατρική Παράσταση που παίζουν οι γονείς και τα παιδιά είναι οι θεατές!!!
Τον Αη Βασίλη ψάχνω να βρω …( Η ιστορία ενός ξωτικού που έψαχνε να βρει τον Άγιο Βασίλη…)
Στολίζουμε τα δέντρα μας…
Έκπληξηηηηηη Αη Βασίλης έρχεταιιιιιι με δώρα και χαρά….
Χρειαζόμαστε όλοι τις ωραίες παιδικές αναμνήσεις των γιορτών, γιατί όταν κι όποτε τις ανακαλούμε αισθανόμαστε ευφορία, με τον ίδιο περίπου τρόπο όπως όταν ακούμε μουσική ή τρώμε σοκολάτα, όπως το απολαύσαμε σήμερα εδώ!!!
Μήπως να ξαναγίνουμε κι εμείς παιδιά μαζί με τα παιδιά μας;
Καλές Γιορτές σε όλους και του χρόνου να το ξαναζήσουμε!!!
Η μεγαλύτερη χαρά για τα παιδιά να στολίσουμε το δέντρο. Και αυτό κάναμε…
Ευχαριστούμε τον μπάμπα της Υακίνθης κ. Νίκο για το όμορφο δέντρο που ανέλαβε να μας φτιάξει!!!
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΗΣ ΜΕΤΡΗΣΗΣ
Κάθε μέρα που περνάει θα τη χρωματίζουν και θα ακολουθούν την οδηγία της ημέρας…μέχρι τα Χριστούγενναααα!!!
Ο ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΣ ΡΟΥΝΤΟΛΦ ΜΑΣ…
Ο ΑΗ ΒΑΣΙΛΗΣ
Ο πιο αγαπημένος άγιος των παιδιών είναι και θα είναι για πολλά χρόνια ο Αϊ – Βασίλης. Μέσα από την ιστορία αυτού του αγίου, τα παιδιά μπορούν να μάθουν: τι αισθανόμαστε όταν αγαπάμε! τι αισθανόμαστε όταν μας αγαπούν! ποιους αγαπάμε! πώς μπορούμε να δείξουμε την αγάπη μας! τι θα χαρίζαμε σε κάποιον που αγαπάμε!
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΤΟΥ ΑΗ ΒΑΣΙΛΗ
Γράμμα στον Αη Βασίλη…
Και ούπς εμφανίστηκε Ο Πυξιδούλης και η Πυξιδούλα με τις καλές πράξεις αγάπης γραμμένες σε καρτούλες και γλωσσοπίεστρα … Τραβούσε το κάθε παιδάκι ότι ήθελε και την πραγματοποιούσε…Πολύ δημιουργικό και αποτελεσματικό!
Γιατί κάθε παιδί μπορεί να είναι ευτυχισμένο και χαρούμενο, ειδικά αυτές τις άγιες μέρες. Μ’ αυτό τον τρόπο είναι ευκαιρία να μάθουμε στα παιδιά μας τη σημασία της βοήθειας, της προσφοράς, της αγάπης και της χαράς…
ΑΓΓΕΛΑΚΙΑ
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΕΣ ΚΑΡΤΕΣ ΜΕ ΕΥΧΟΥΛΕΣ
Η ΦΑΤΝΗ
ΔΕΝΤΡΑΚΙΑ
Τα παιδιά έδεσαν υφάσματα επάνω σε ξυλαράκια δέντρου, για να βοηθήσουμε στο μπαζάρ του σχολείου μας!!!
ΑΛΕΥΡΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ
Τελευταία μέρα πριν τις διακοπές των Χριστουγέννων αλευρωθήκαμε για τα καλά!!!
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία στις 3-12-2021 και υπ’ αριθ. Δ1α/Γ.Π.οικ.55254/09-09-2021 ΚΥΑ (Β΄4187 ) του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων με σκοπό την ευαισθητοποίηση των παιδιών στο δικαίωμα των ατόμων με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για ισότιμη πρόσβαση στην εκπαίδευση, β) στην καταπολέμηση στερεοτύπων και προκαταλήψεων και γ)στην προαγωγή του σεβασμού της μαθητικής ετερογένειας.
Παροκολουθήσαμε δυο ιστορίες συζητήσαμε και προβληματιστήκαμε το πώς αισθανόταν στην αρχή το αγόρι και γιατί; Τι έγινε στο τέλος;
Τι μπορεί να σκέφτεται ο Νικόλας για τη Μαρία; Τι μπορεί να σκέφτεται η Μαρία για το Νικόλα;
Τι μπορούμε να κάνουμε εμείς αν συναντήσουμε παιδάκια με δυσκολίες στην τάξη μας ;
Τα παιδιά είπανε πολύ ωραία πράγματα: Μπορούμε να παίξουμε τουβλάκια μαζί, να φάμε μαζί, να διαβάσουμε ένα παραμύθι, να ζωγραφίσουμε μαζί, να ακούσουμε μουσική, να παίξουμε κουκλοθέατρο, να μαθαίνουμε μαζί, να χορέψουμε μαζί κ.α πολλά…
Στη συνέχεια βρήκαμε λέξεις που ταιριάζουν στις ιστορίες που είδαμε: ΦΙΛΙΑ, ΑΓΚΑΛΙΑ, ΠΑΙΧΝΙΔΙ, ΒΟΗΘΕΙΑ, ΕΝΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ, ΑΓΑΠΗ…
Έτσι αποφασίσαμε να φτιάξουμε μια αφίσα με το δικό μας μήνυμα: ” ΟΛΟΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟΙ, ΟΛΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ!“
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.ΕντάξειΔιαβάστε περισσότεραΜη αποδοχή