Στα πλαίσια της θεματικής ενότητας “Συναισθήματα” πραγματοποιούνται στις τάξεις συζητήσεις και ψυχοεκπαιδευτικά παιχνίδια προκειμένου τα παιδιά να μάθουν να αναγνωρίζουν τα βασικά συναισθήματα (χαρά, λύπη, θυμός, φόβος, αγάπη, ενθουσιασμός, ζήλεια). Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου (2 Απριλίου) τα παιδιά της κάθε τάξης έφτιαξαν το δικό τους παραμύθι συνδέοντας τα συναισθήματα με τις πιθανές πηγές που τα προκαλούν βάσει των προσωπικών τους εμπειριών. Για τη δημιουργία του παραμυθιού χωρίσαμε τα παιδιά σε ζευγάρια. Κάθε ζευγάρι, αφού διάλεξε από μια εικόνα που αναπαριστά ένα συναίσθημα, ανέλαβε το περιεχόμενο και την εικονογράφηση μιας σελίδας του βιβλίου. Τα παιδιά δούλεψαν συνεργατικά αποφασίζοντας από κοινού τον τίτλο του παραμυθιού και το όνομα του βασικού πρωταγωνιστή- ήρωα.