Στα πλαίσια του εργαστηρίου δεξιοτήτων “το ανθρώπινο σώμα”, μάθαμε για τον σκελετό μας, τα όργανα μας, τις αισθήσεις μας και κάναμε αντίστοιχες εργασίες. “Ζωγραφίζω τον σκελετό μου”, “Πως φαντάζομαι τα όργανα μου”,…..
Παίξαμε το παιχνίδι της αφής ,που τους άρεσε πάρα πολύ..
Μετρήσαμε το ύψος μας και είδαμε ποιος ήταν ο πιο ψηλός και ο πιο κοντός μέσα στην τάξη..
Μιλήσαμε για την υγιεινή διατροφή και κόβοντας εικόνες από διαφημιστικά του σούπερ μάρκετ, χωρίσαμε τις τροφές σε υγιεινές και ανθυγιεινές και έτσι φτιάξαμε τη Υγιεινούλα και την Ανθυγιεινούλα…πολύ ωραία ομαδική και πολύ χρήσιμη γιατί κάθε μέρα τα παιδιά προσπαθούν να παίρνουν φαγητό υγιεινό…
Το σώμα μας χρειάζεται εκτός από διατροφή και γυμναστική καθημερινή οπότε μαζί με το Λάκη κάναμε τη γυμναστική μας και το χαρήκαμε πολύ.
































