6ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ

Άλλος ένας ιστότοπος Blogs.sch.gr

DISCOVERY OF NUMBERS WITH MONTESSORI

Μάι 202430

Introduction to Addition with Bowls

Sandpaper Numbers

Χρωματιστοί ράβδοι μέτρησης

1717102164737 1717102164756 1717102164776 1717102164792

ΜΟΝΑΔΕΣ ΔΕΚΑΔΕΣ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ

1717102164807 1717102164826 1717102164846 1717102164871 1717102164907 1717102164932 1717102164961 1717102165007 1717102165027 1717102165047 1717102165065 1717102165087 1717102165136 1717102165152 1717102165169 1717102165184 1717102165214 1717102165231 1717102165251 1717102165388 1717102165412 1717102165438 1717102165475 1717102165496 1717102165516

 

από κάτω από: Etwinning 2024, Μαθηματικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο DISCOVERY OF NUMBERS WITH MONTESSORI    

Ελεύθερες δραστηριότητες-το αεροδρόμιο

Μάι 202430

Αξιοποίηση πρότασης νηπίου από τη τεχνική “ΤΙ ΝΕΑ”.

Η κατασκευή του αεροδιαδρόμου

1717100823492 1717100823467 1717100823479 1717100823455 1717100823424 1717100823439

Τα καταστήματα του αεροδρομίου

-Κατάστηματα αρωμάτων

-Βιβλιοπωλείο

-Καφετέρια

1717100155807 1717100155874

Σταθμός εισιτηρίων-η είσοδος  του αεροπλάνου.

Η αστυνομία των εισιτηρίων

1717100155918 1717100155948

Εδώ πίνουμε τη λεμονάδα μας

1717100156072 1717100156194

Κατάστημα αρωμάτων. Ποια άρωμα να αγοράσω;

1717100156057 1717100156137 17171001562551717100155834

Το αεροπλάνο ετοιμάζεται για την προσγείωση..προσδεθείτε!

1717100156005

 

από κάτω από: Ελεύθερες δραστηριότητες, Ομαδικότητα-συνεργασία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ελεύθερες δραστηριότητες-το αεροδρόμιο    

Δημιουργία παραμυθιού “Ν αγαπάς”

Μάι 202430

 

Στα πλαίσια του σχεδίου δράσης για την φιλαναγνωσία και την αναβάθμιση της δανειστικής βιβλιοθήκης,τα παιδιά δημιούργησαν ένα συνεργατικό παραμύθι για το περιβάλλον,την φιλιά,την διαφορετικότητα και κυρίως για την δύναμη της αγάπης.

 

από κάτω από: ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΔΑΝΕΙΣΤΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ, ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ, Φιλαναγνωσία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Δημιουργία παραμυθιού “Ν αγαπάς”    

ΈΝΑ ΜΗΝΥΜΑ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ, ΕΙΜΑΣΤΕ ΙΣΟΙ ΜΑ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΔΥΝΑΤΗ!

Μάι 202429

Καθ’ όλη την διάρκεια της σχολικής χρονιάς διέτρεχε το πρόγραμμα μας η προσπάθεια της καλλιέργειας της ενσυναίσθησης και του σεβασμού στη διαφορετικότητας. Λίγες μέρες πριν το τέλος της σχολικής χρονιάς

το επαναφέραμε διαβάζοντας το εξαιρετικό παραμύθι της κ. Φυλλιώς Νικολούδη το Χαρούμενο λιβάδι, το οποίο μας μιλάει για τον σεβασμό στην  διαφορετικότητα και την αρμονική συνύπαρξη όλων στη γη.

Συζητήσαμε για όλα όσα μας μεταφέρει το βιβλίο, θυμηθήκαμε όλες τις σπουδαίες δράσεις που κάναμε φέτος για την διαφορετικότητα και πόσα νέα πράγματα μάθαμε. Θέλαμε για επίλογο να συνθέσουμε κάτι δικό

μας με τα μηνύματα μας προς τον κόσμο και τα όλα τα παιδιά. Φτιάξαμε λοιπόν μία αφίσα με όσα θέλουμε να τους πούμε και η αφίσα αυτή κοινοποιήθηκε σε όλα τα σχολεία της περιοχής ανάμεσα σε αυτά και στο

ειδικό νηπιαγωγείο και δημοτικόIMG a4f63642ce1b2208854bb2b6a6bfc54e VIMG be8fbd52be6245d2eeb4ce620a3fd0aa V20240528 092205IMG 20240529 114844 15020240528 10554420240528 084314

 

από κάτω από: Αξιολόγηση σχολικής μονάδας, Ενημέρωση-εγκύκλιοι, ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ, ΤΜΗΜΑ ΕΝΤΑΞΗΣ, ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΕΥΑΛΩΤΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ-ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΈΝΑ ΜΗΝΥΜΑ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ, ΕΙΜΑΣΤΕ ΙΣΟΙ ΜΑ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΔΥΝΑΤΗ!    

ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

Μάι 202429

Μεταβάσεις
Ένα παιδί μέχρι να φτάσει στο Νηπιαγωγείο έχει βιώσει μια σειρά προηγούμενων μεταβάσεων .Η μετάβαση είναι μια δυναμική διαδικασία , η οποία αρχίζει με τη γέννηση του παιδιού και συνεχίζεται δια βίου!!μια διαδικασία που περιλαμβάνει αλληλεπιδράσεις πολλών και πολύπλοκων παραγόντων (Landsberg, 2013).Η ομαλή μετάβαση προϋποθέτει την ενεργοποίηη του μηχανισμού της προσαρμογής και της ικανότητας αντίδρασης απέναντι στα «εμπόδια». Γιατί η Προσαρμογή των παιδιών στις νέες αλλαγές μπορεί να έχει μακροπρόθεσμα αποτελέσματα  στη σχολική τους εξέλιξη,στην κοινωνικοποίηση τους,στην ακαδημαϊκή τους πορεία (Γουργιώτου,2008).Η περίοδος αυτή εμπεριέχει σύνθετες και διαδοχικές διαδικασίες αλλαγών, που επηρεάζουν το συνολικό φάσμα της ατομικής (π.χ. ατομική ταυτότητα) και κοινωνικής ζωής (κοινωνικές σχέσεις) των μαθητών (Μπαγάκης et al., 2006; Entwisle & Alexander, 1998 Γκόβαρης, 2008).Το θέμα της μετάβασης είναι ένα ζήτημα συστημικό και όχι ένα πρόβλημα που αφορά μόνο το ίδιο το παιδί, αλλά εμπλέκονται η οικογένεια του παιδιού,το νηπιαγωγείο,το δημοτικό σχολείο, η ευρύτερη εκπαιδευτική κοινότητα και η τοπική κοινωνία

Βασικές αρχές της ομαλής μετάβασης
 Αρχή της Συνεργασίας ( των εκπαιδευτικών των δυο βαθμίδων, των παιδιών και των γονέων, των διευθυντών, των στελεχών εκπαίδευσης, των δημοτικών αρχών, των κοινωνικών υπηρεσιών, των κέντρων πρόληψης, των φορέων που διαμορφώνουν εκπαιδευτική και κοινωνική πολιτική)
 Αρχή της Συνέχειας (της επικοινωνίας , των αναλυτικών προγραμμάτων, των εκπαιδευτικών μεθόδων )

Στόχος του προγράμματος ” ΟΜΑΛΗ ΜΕΤΑΒΑΣΗ” είναι να υιοθετήσει κάθε παιδί θετική στάση το σχολείο γενικότερα. 

ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΔΡΑΣΗΣ 2023-24

Η προετοιμασία

  • Πρώτη συνάντηση διαδικτυακά
  • Δραστηριότητες μέσα στην τάξη

“Πώς φαντάζομαι το Δημοτικό Σχολείο; Ποιες λέξεις μου έρχονται στο μυαλό; Ποια συναισθήματα νιώθω; Τι θα ήθελα να έχει το Δημοτικό Σχολείο;

Νέο Έγγραφο του Microsoft Office Publisher

Τα παιδιά αποτύπωσαν και έγραψαν τα συναισθήματά τους για το Δημοτικό Σχολείο

Χαρά, ενθουσιασμό,ανυπομονοσία,τρομοκράτηση!!!!

9e49d1ef c11e 46fd 937e 80b19923d79b

Καταιγισμός ιδεών.Πρότερες γνώσεις των παιδιών

1717095904878 1717095904813 1717095904793 1717095904778 1717095904760 1717095904742 1717095904723 1717095904709 1717095904691

Το δώρο μας για την Α΄τάξη

1716961170262 1 1716961170278 11716961170373

 

Η επίσκεψη

1716961169923

 

1716961169735 1

Για μια μέρα μαθητές Α΄τάξης

1716961169949

 

Ανταλλαγή δώρων -μηνυμάτων-ευχών

1716961170185 1716961170030

17169611696971716961170195

Εντυπώσεις μετά την επίσκεψη στο 8ο Δημοτικό Σχολείο Αγ. Δημητρίου.

1717095904640 1717095904658

Ερωτηματολόγια που συμπλήρωσαν τα παιδιά της Α΄τάξης για τα νήπια.

1717095904866 1717095904856 1717095904843

Επεξεργασία των απαντήσεων από τα νήπια.

1717095904830.1717095904813

Επίσκεψη μαθητών από το 8ο Δημοτικό Σχολείο στην τάξη μας. Οι παλιοί μαθητές επιστρέφουν και θυμούνται τα όσα έζησαν στο Νηπιαγωγείο!!

1716961170477

από κάτω από: ΟΜΑΛΗ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ, ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ    

Εργαστήριο δεξιοτήτων: Δόντια γερά τρώγοντας υγιεινά

Μάι 202423

Στα πλαίσια των εργαστηρίων δεξιοτήτων της ενότητας “Ζω καλύτερα -Ευ ζην” ασχοληθήκαμε με το θέμα : “Δόντια γερά τρώγοντας υγιεινά”. Μέσα από στοχευμένες δραστηριότητες και πρακτικές, επιδιώξαμε να συνειδητοποιήσουν τα νήπια την σημασία που έχουν οι διατροφικές μας συνήθειες τόσο στην υγεία μας , όσο και στην στοματική μας υγιεινή. Κατανόησαν ποιες τροφές ωφελούν τα δόντια μας και ποιες τις βλάπτουν, καθώς και την σημαντικότητα της καθημερινής φροντίδας τους. Γνώρισαν τις ομάδες των τροφών καθώς και την αξία της προληπτικής ιατρικής και του οδοντίατρου. Διαβάσαμε σχετικά παραμύθια, παίξαμε παιχνίδια , δημιουργήσαμε ομαδικές και ατομικές κατασκευές.

171639985985917163998535811716400219784 1716400252620 17163998770341716399925471 1716400092852171639986654317164001146131716400003474 1716399892011 1716399911758171639984580517163998211381716494464702

από κάτω από: Ενημέρωση-εγκύκλιοι, Εργαστήρια δεξιοτήτων | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εργαστήριο δεξιοτήτων: Δόντια γερά τρώγοντας υγιεινά    

Με την δύναμη της ψυχής μου όλα τα μπορώ, μια εκτενής αναφορά στους Παραολυμπιακούς Αγώνες!

Μάι 202418

Το σχολείο μας φέτος διατρέχει ένα σχέδιο  δράσης με θέμα την Ένταξη και την Συμπερίληψη ευάλωτων ομάδων μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.  Στα πλαίσια αυτού του σχεδίου πραγματοποιήθηκε μια διδασκαλία με

τίτλο με την δύναμη της ψυχής μου όλα τα μπορώ! Σε αυτήν την διδασκαλία θέλαμε τα παιδιά να σκεφτούν τι μπορούν και τι δεν μπορούν να κάνουν οι άνθρωποι με αναπηρίες. Τα φέραμε

σε επαφή με τον θεσμό την Παραολυμπιακών Αγώνων, τον οποίο γνωρίσαμε μέσα από βιβλία, βίντεο και συζητήσεις αλλά κυρίως βιωματικά. Γίναμε για λίγο αθλητές και εμείς και αντιληφθήκαμε την δυσκολία και την σπουδαιότητα όσων αυτοί πετυχαίνουν. Τελικά διαπιστώσαμε ότι με την δύναμη της ψυχής μου, όλα τα μπορώ!IMG 20240513 183231 795IMG 20240513 183009 529IMG 20240513 182851 215IMG 20240513 182656 227Screenshot 20240513 182100 ViberScreenshot 20240513 182008 ViberScreenshot 20240513 181952 Viber

από κάτω από: Αξιολόγηση σχολικής μονάδας, ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ, ΤΜΗΜΑ ΕΝΤΑΞΗΣ, ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΕΥΑΛΩΤΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ-ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Με την δύναμη της ψυχής μου όλα τα μπορώ, μια εκτενής αναφορά στους Παραολυμπιακούς Αγώνες!    

Σεμινάριο με θέμα την πρώιμη παρέμβαση και την σπουδαιότητα της.

Μάι 202418

Στο σχολείο μας την 15 Μάϊου πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας σεμινάριο με θέμα την Πρώιμη Παρέμβαση και την σπουδαιότητα της. Εισηγήτρια ήταν η κ.

Μπέλλα Σταυρούλα, λογοθεραπεύτρια με μεταπτυχιακή ειδίκευση στην αντιμετώπιση προβλημάτων προφορικού και γραπτού λόγου και τις Μαθησιακές Δυσκολίες.

Έχει  διατελέσει Εργαστηριακή Συνεργάτιδα του τμήματος Λογοθεραπείας του ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ, και είναι λογοθεραπεύτρια στο Κοκεψυπε Νέας Σμύρνης. Στο σεμινάριο έγινε αναφορά

στην πρώιμη παρέμβαση και τα σημαντικά οφέλη της, στο αν και πότε χρειάζεται η έναρξη της και εκτενής αναφορά στα αναπτυξιακά ορόσημα που θα πρέπει να έχουν κατακτήσει τα παιδία

ώστε να επιτύχουν την ετοιμότητα τους στο σχολείο.

 

Screenshot 20240518 135127 GalleryScreenshot 20240518 135139 GalleryScreenshot 20240518 135143 Gallery

από κάτω από: Αξιολόγηση σχολικής μονάδας, Ενημέρωση-εγκύκλιοι, ΤΜΗΜΑ ΕΝΤΑΞΗΣ, ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΕΥΑΛΩΤΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ-ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Σεμινάριο με θέμα την πρώιμη παρέμβαση και την σπουδαιότητα της.    

Γιορτή της μητέρας

Μάι 202414

Επιστρέφοντας στο σχολείο μετά τις διακοπές του Πάσχα, κι αφού μοιραστήκαμε τις εμπειρίες μας, δεν θα μπορούσαμε να αγνοήσουμε την γιορτή της μητέρας ! Τα παιδιά με κέφι και ενθουσιασμό έφτιαξαν κάρτες, μπουκετάκια με λουλούδια κι έγραψαν τις ευχές τους για να χαρίσουν στις μανούλες τους με όλη τους την αγάπη!

1715711648487       1715713248219     17157116024061715711627448 1715713229842 1715711557789 1715713266338 1715713288425 1 1715711772574 1715714543566 1   1715711721493 171571456759917157133421951715711639784  1715711751468 1715711627448

από κάτω από: Ενημέρωση-εγκύκλιοι, παγκόσμιες ημέρες | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Γιορτή της μητέρας    

April 2024!!

Μάι 20241

Ο Απρίλιος ήταν ένας μήνας γεμάτος δραστηριότητες και διασκέδαση!!!

Το πρώτο θέμα του μήνα ήταν η ιστορία “The Very Hungry Caterpillar”!! Διαβάσαμε την ιστορία και βάλαμε τις εικόνες στη σωστή σειρά! Μάθαμε τα φαγητά και κάναμε επανάληψη τις ημέρες της εβδομάδας!! Έπειτα κολλήσαμε τα φαγητά στη σωστή σειρά για να ταΐσουμε την πεινασμένη κάμπια!! Τέλος μάθαμε τον κύκλο ζωής της πεταλούδας (egg, small caterpillar, big caterpillar, cocoon, butterfly) και κάναμε αναπαράσταση με μουσική και κινήσεις!!

e0824084 52c2 40a2 8810 1ea7e62d5fcf

38d969eb e649 4c72 8cd0 9adb04d8f12e

43860f9d 2ee1 4e8a 86eb cfdddd1505eb

312e0184 838a 4279 a493 da5b7e274fcd

5a33bad0 56a9 4b17 8743 9d9cc1f2b3bc

9802b64b 6b5f 49f5 adbb f506b4ba4f1d

Έπειτα, μάθαμε για τον κύκλο ζωής του μήλου!! Παίξαμε παιχνίδι με ένα μήλο και μάθαμε πως απο σποράκι μεγαλώνει η μηλιά και βγάζει μήλα!! Χορέψαμε,παίξαμε και τραγουδήσαμε apple tree και ζωγραφίσαμε τα στάδια ζωής ενός μήλου!
048992f0 c8e9 4acf 987b 434f330ada7d

3bc4f6b4 c99c 401e 9b32 38836b6b9140

5686bb29 5d31 486f 9770 9591d56e3e09

13633969 9c74 42d8 8ad3 3db87f2f9ede

72d3d178 ce5a 41e3 8770 8f03ff4d4844

5af1e30e d14a 4d84 af56 014e9cb3c4bf

Τραγουδήσαμε το τραγούδι milkshake και μάθαμε healthy and unhealthy food. Μοιραστήκαμε φαγητά που ξέρουμε ότι είναι υγιεινά και ανθυγιεινά, παίξαμε παιχνίδι βάζοντας τα σε κατηγορίες και τα χωρίσαμε σε κατηγορίες!!
e6e1c40a ae80 4dd8 a4f5 58c42124caef

eb0817b1 0e90 40ab a095 68c7480d4099

4d4f406c a606 4a42 a4bf b0cdc5886fcd

ca139d89 001b 40ac bd18 22eb1accd18d

df68ec0e dee9 4ca7 af88 8621cccabfd7

1649602e 1083 4e18 b9d0 6507579478e3

6bd4a937 f2bd 487a b868 8f7068ea2d8c

cb4a0fc5 18eb 4b0f 8222 0185f9bf0f83

d4c9c482 c7e1 4c8a b5b6 6fddaa4e53b9

Τελειώσαμε το μήνα με δραστηρίοτητες για το Πάσχα!! Μάθαμε πως γιορτάζεται το Easter στην Ελλάδα και στην Αγγλία και μάθαμε για τα έθιμα της Αγγλίας. Χορέψαμε για τα hot cross buns που τρώνε στην Αγγλία αντί για τσουρέκι, φτιάξαμε Easter baskets και φυσικό παίξαμε Easter Egg Hunt!!
ab2665ea bc38 4ef4 b91d 80ea444bbbfe

d24521be 8aa8 429c 95d4 db414d7b8893

cab0a6e2 0cd4 47d5 8291 e59f9dd866ab

940f1fc7 8d8f 4e63 8804 aca52f8f7946

8e64ba71 e46d 4419 9900 8cf6fdbe8527

15eeb844 f6e2 425b 967d 713cf2536e44

2e617df9 1297 46aa a5d3 c5da31df6c3e

ccf95959 14da 43ba b3f2 a0f843d8f97e

1287c97a 987a 4b41 b0b0 d8c0d8f2f872

61dde854 04ba 40aa a726 a0bf14b0b30f

71ed5ae1 2ecb 4473 889c 5dd5c5029be1

9e16efdb 865a 4ae2 8a8d 12694d4d56a6

861b0073 5cac 4a3a 91a0 531500d70a1b

c92a6199 b8dd 4b84 9301 2d913eb260b2

5ad7e558 de8e 4fa2 97a6 ed401155c5a9

5dc34dc8 600d 4e56 85e2 13a4993d4c01

3b7400da 3874 4e17 91e7 30e5a16c07a7

748bda09 5196 41e2 9788 64cc2cb3f520

από κάτω από: Αγγλικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο April 2024!!    
« Παλιότερα άρθραΠιο πρόσφατα άρθρα »

Ιστορικό

Kατηγορίες

Kατηγορίες



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων