Αρχική » Δραστηριότητες » Θεατρικός όμιλος

Θεατρικός όμιλος

Θεατρικός Όμιλος : (Λίγα λόγια για το Θεατρικό Όμιλο)
Το 6ο Γυμνάσιο Νίκαιας στην προσπάθειά του  για διαρκή προσφορά κινήτρων και ευκαιριών στους μαθητές του δημιουργεί  θεατρική ομάδα με υπεύθυνες την  καθηγήτρια των Γερμανικών κ. Σακιώτη Αθανασία και την φιλόλογο κ. Δράκου Παρασκευή. Με τη συνδρομή και τη συμπαράσταση και άλλων αξιόλογων συντελεστών ξεκίνησαν τη δράση τους την Παρασκευή 27-09-19.  Και φέτος θα δώσουμε στα παιδιά ευκαιρίες επικοινωνίας, ευαισθητοποίησης και δημιουργικής έκφρασης. Ευκαιρίες για καλλιέργεια των ανθρώπινων σχέσεων μέσα από την πολυδιάστατη θεατρική τέχνη. Κάθε χρονιά νομίζουμε ότι η εμπειρία μας αυτή ήταν μοναδική. Μα κάθε φορά ξαναδενόμαστε μεταξύ μας μ’ ένα καινούριο έργο.                         Σήμερα επικοινωνούμε με πολλά μέσα: τον λόγο, την εικόνα, τα σλόγκαν, τα συνθήματα. Δυσκολευόμαστε όμως να επικοινωνούμε με τα συναισθήματά μας, να τα εκδηλώνουμε. Θέλουμε να πιστεύουμε πως τα παιδιά που ασχολήθηκαν με τη θεατρική τέχνη κάλυψαν αυτήν την ανάγκη καθώς κατάφεραν να εξελιχθούν συναισθηματικά και ψυχικά κι αυτό ήταν φανερό όχι μόνο στη σκηνή μα και στην καθημερινότητά τους. Κάθε παιδί είναι μοναδικό και μέσα από το θέατρο, εξερευνώντας έναν ρόλο, ανακαλύπτει στοιχεία της προσωπικότητάς του και με τη βοήθεια της ομάδας αναπτύσσει τη συναισθηματική του νοημοσύνη.
Οι στόχοι της θεατρικής τέχνης που προσπαθούμε να επιτύχουμε είναι:

  • Καλλιέργεια της δημιουργικής φαντασίας και της κοινωνικότητας του παιδιού
  • Μύηση στη χαρά της επικοινωνίας και της συνεργασίας
  • Ενεργοποίηση της εκφραστικής δύναμης του σώματος, της φωνής, της κίνησης με ταυτόχρονη εκφραστική προβολή των συναισθημάτων
  • Άμβλυνση των ανισοτήτων μεταξύ των παιδιών για εκτόνωση της επιθετικότητας και των αντιθέσεων
  • Απελευθέρωση του σωματικού, ψυχικού και συναισθηματικού πεδίου
  • Ενθάρρυνση για μεθόδευση των σκηνικών ιδεών του και εφαρμογή τους
  • Οικοδόμηση της αυτοπαρατήρησης και της αυτοπειθαρχίας
  • Καλλιέργεια κλίματος εμπιστοσύνης, ομαδικότητας, επικοινωνίας μέσα από συλλογικότητα και δημιουργική εργασία

Συγκεκριμένα ο μαθητής σε όλη τη διάρκεια της ενασχόλησής του έρχεται σε επαφή με το θεατρικό παιχνίδι, τον αυτοσχεδιασμό και την παντομίμα, τον χορό, τα μουσικά όργανα, την επεξεργασία ρόλων και τις φωνητικές ασκήσεις. Έρχεται επίσης σε επαφή με σημαντικά κείμενα Ελλήνων και ξένων συγγραφέων και τέλος συμμετέχει ενεργά στο ανέβασμα θεατρικών παραστάσεων.

Όλα αυτά μεθοδεύονται και πραγματοποιούνται μέσα από ασκήσεις, αυτοσχεδιασμούς, δραματοποιήσεις, όπου τα παιδιά εξασκούνται σταδιακά με διάφορες τεχνικές, αναπτύσσοντας τη φαντασία τους.

Μετρώντας χρόνια λειτουργίας, το Θεατρικό τμήμα έχει χαράξει μια επιτυχημένη πορεία εντός κι εκτός σχολείου.  Θα θέλαμε να ενθαρρύνουμε οποιονδήποτε από τους μαθητές μας νιώθει ότι έχει κάτι να δώσει από τον εαυτό του στο θέατρο να μην διστάσει να συμμετέχει στον όμιλο. Είμαστε σίγουροι πως το αποτέλεσμα θα σας ανταμείψει!


Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση