Αρχείο ημέρας 18 Δεκεμβρίου, 2018

Πάμε Θέατρο

Την Κυριακή 16-12-2018 οι μαθητές /-τριες του σχολείου με υπεύθυνη τη φιλόλογο κ.Πέντερη Ολυμπία,  παρακολούθησαν στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά  την παράσταση “Amadeus Mozart- Το παιδί Θαύμα”.

Συνεχίστε την ανάγνωση →