Πάμε Θέατρο
Την Κυριακή 19-11-2018 οι μαθητές /-τριες του σχολείου με υπεύθυνη την καθηγήτρια κ. Πεντέρη Ολυμπία παρακολούθησαν στο Θέατρο Παλλάς «Η Παναγιά των Παρισίων»
Την Κυριακή 19-11-2018 οι μαθητές /-τριες του σχολείου με υπεύθυνη την καθηγήτρια κ. Πεντέρη Ολυμπία παρακολούθησαν στο Θέατρο Παλλάς «Η Παναγιά των Παρισίων»