Υλοποίηση στο Γυμνάσιο Θεματικής Εβδομάδας.
«Υλοποίηση στο Γυμνάσιο Θεματικής Εβδομάδας Ενημέρωσης και Ευαισθητοποίησης κατά το Σχολικό Έτος 2017-2018»: Κυκλοφοριακή Αγωγή και οδική ασφάλεια Η δράση πραγματοποιήθηκε χάρη στη συνδρομή της Τροχαίας Κορυδαλλού με τον Υποδιοικήτρια της Τροχαίας, Υπαστυνόμο Α΄ κ.Πολίτου η οποία με μεγάλη υπομονή παρουσίασε στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου μας πρόγραμμα εκπαίδευσης οδικής ασφάλειας στους μαθητές με πολλά […]
