Συμμετοχή στον 5ο Διεθνή Μαθητικό Διαγωνισμό Δημιουργίας Εκπαιδευτικού Επιτραπέζιου και Ψηφιακού Παιχνιδιού

ChatGPT Image 7 Apr 2025 04 28 41 m.mΟι μαθητές της Α’ Γυμνασίου του 6ου Πειραματικού Γυμνασίου Αλεξανδρούπολης στο πλαίσιο της καινοτόμου δράσης στο μάθημα των Γερμανικών συμμετείχαν στον 5ο Διεθνή Μαθητικό Διαγωνισμό Δημιουργίας Εκπαιδευτικού Επιτραπέζιου και Ψηφιακού Παιχνιδιού που διοργανώνεται από το ΕΚΟΜΜΕΔ-Creative Greece και έφτιαξαν το επιτραπέζιο παιχνίδι με τίτλο Schnell raus aus der Schule – Απόδραση από το σχολείο.

Για την κατασκευή του παιχνιδιού οι μαθητές/μαθήτριες εμπνεύστηκαν από τα στοιχεία των παιχνιδιών escape room, που συνδυάζουν την επίλυση γρίφων και τη στρατηγική σκέψη. Η βασική επιρροή προήλθε από την ανάγκη για διαδραστική μάθηση και τη χρήση της γερμανικής γλώσσας με έναν διασκεδαστικό και βιωματικό τρόπο. Το παιχνίδι αξιοποιεί τη θεωρία της παιχνιδοποίησης (gamification) και τη μέθοδο της ενεργητικής μάθησης, ενθαρρύνοντας τους μαθητές να αλληλεπιδρούν με τη γλώσσα μέσα από γρίφους και προκλήσεις. Επίσης, το παιχνίδι αντλεί επιρροές από την παιδαγωγική που στηρίζει τη συνεργασία και την ομαδική δουλειά, καθώς και από τα επιτραπέζια παιχνίδια που συνδυάζουν μάθηση και διασκέδαση σε ένα πλαίσιο αλληλεπίδρασης.

Η έμπνευση για τη σχεδίαση του παιχνιδιού προήλθε επίσης από το επιτραπέζιο παιχνίδι “Flucht aus der Schule” (riva), το οποίο αποτέλεσε ένα παράδειγμα για την ενσωμάτωση του στοιχείου του escape room σε εκπαιδευτικά παιχνίδια. Με τον συνδυασμό αυτό προσπαθήσαμε να καλύψουμε την επιρροή από τα escape room, τη σύνδεση με την καθημερινότητα των μαθητών/τριών και την πρακτική που ακολουθείτε στην τάξη.

Το “Schnell raus aus der Schule” είναι ένα συναρπαστικό επιτραπέζιο εκπαιδευτικό παιχνίδι σχεδιασμένο για μαθητές/μαθήτριες που μαθαίνουν Γερμανικά ως ξένη γλώσσα (A1-). Πρόκειται για μια διαδραστική δοκιμασία, όπου οι μαθητές/μαθήτριες θα μπλέξουν σε μια περιπέτεια με θέμα το σχολείο και τη γερμανική γλώσσα. Μέσα από διασκεδαστικούς γρίφους και προκλήσεις, θα έχουν την ευκαιρία να επαναλάβουν και να εμπεδώσουν το λεξιλόγιο που αφορά τα σχολικά είδη, τα μαθήματα, το πρόγραμμα του σχολείου, αλλά και τα επίθετα που περιγράφουν τους καθηγητές, το σχολείο και τα μαθήματα.

Με κάθε σωστή απάντηση, οι παίκτες θα πλησιάζουν όλο και περισσότερο στο στόχο τους: να ανακαλύψουν τα μυστικά του σχολείου και να ξεφύγουν από την παγίδα της κλειστής αίθουσας!

ΠΛΟΚΗ:

Είστε μαθητές/μαθήτριες του Γυμνασίου «Deutsch Attacke – Γερμανικών Επίθεση» και οι τελευταίες ημέρες στο σχολείο ήταν εξαντλητικές. Μετά το τελευταίο μάθημα, κουρασμένοι από τις πολλές προκλήσεις, αποκοιμηθήκατε στην τάξη. Ξαφνικά, ξυπνάτε και συνειδητοποιείται ότι ο επιστάτης έχει κλειδώσει όλες τις πόρτες! Το σχολείο είναι άδειο, και η μόνη σας ελπίδα να βγείτε είναι να βρείτε τα κλειδιά που είναι κρυμμένα στις αίθουσες. Κάθε σωστά απαντημένη ερώτηση σας φέρνει πιο κοντά στην έξοδο. Ποιος θα καταφέρει να αποδράσει πρώτος από το σχολείο;”

ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΠΟΥ ΕΠΙΔΙΩΚΕΤΑΙ ΝΑ ΑΠΟΚΟΜΙΣΕΙ Ο ΠΑΙΚΤΗΣ

Μέσα από το παιχνίδι «Schnell raus aus der Schule-Απόδραση από το σχολείο» οι παίκτες θα αποκομίσουν μια διασκεδαστική και εκπαιδευτική εμπειρία που θα τους ενθαρρύνει να εξασκήσουν τις δεξιότητες της γερμανικής γλώσσας (λέξεις, φράσεις και βασική γραμματική) δίνοντας απαντήσεις σε ερωτήσεις σχετικές με το σχολικό περιβάλλον. Παράλληλα, θα ενισχυθεί η κριτική σκέψη και η συνεργασία (σε περίπτωση που παίζει ομαδικά), αφού οι παίκτες πρέπει να σκέφτονται στρατηγικά για να βρουν τα σωστά «κλειδιά» και να αποδράσουν από το σχολείο. Το παιχνίδι επίσης προάγει τη διασκέδαση, την αλληλεπίδραση και την επίλυση προβλημάτων με δημιουργικό τρόπο ενώ η χρήση της γερμανικής γλώσσας μέσα σε αυτό το διασκεδαστικό πλαίσιο καθιστά τη μάθηση πιο βιωματική και αποτελεσματική.

 ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΙ/ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ (ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΑΙΚΤΕΣ Η/ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΣ)

Το παιχνίδι εξυπηρετεί πολλαπλούς μαθησιακούς και διδακτικούς στόχους, τόσο για τους παίκτες όσο και για τους δημιουργούς του:

Για τους παίκτες:

  • Γλωσσική ανάπτυξη: Οι μαθητές εξασκούν το λεξιλόγιο και τις γλωσσικές δομές που σχετίζονται με τη σχολική ζωή, ενώ παράλληλα επαναλαμβάνουν και εμβαθύνουν στη διδακτέα ύλη μέσα από την απάντηση γρίφων και ερωτήσεων.
  • Κριτική σκέψη & επίλυση προβλημάτων: Μέσα από τις ερωτήσεις, οι παίκτες αναπτύσσουν τη λογική τους σκέψη και μαθαίνουν να επιλύουν γλωσσικά και λογικά προβλήματα.
  • Αυτονομία & στρατηγική σκέψη: Κάθε παίκτης καλείται να αναπτύξει στρατηγικές για τη συλλογή των απαραίτητων κλειδιών και την έξοδο από το σχολείο, ενισχύοντας έτσι την αυτονομία του στη λήψη αποφάσεων.
  • Αύξηση του κινήτρου: Η μάθηση γίνεται πιο ευχάριστη και ελκυστική, καθώς οι μαθητές εμπλέκονται σε ένα παιγνιώδες περιβάλλον που ενισχύει το ενδιαφέρον τους για τη γερμανική γλώσσα.

Για τους δημιουργούς του παιχνιδιού:

  • Ερευνητική μάθηση και επεξεργασία πληροφοριών: Οι μαθητές που δημιούργησαν το παιχνίδι ασχολήθηκαν με την αναζήτηση ερωτήσεων γεγονός που τους ώθησε να επαναλάβουν και να εμβαθύνουν στη διδακτέα ύλη. Για να διαμορφώσουν σωστά τις ερωτήσεις, έπρεπε να ανατρέξουν στο σχολικό εγχειρίδιο και άλλες πηγές, ενισχύοντας την ικανότητά τους να εντοπίζουν, αξιολογούν και διαχειρίζονται πληροφορίες.
  • Ανάπτυξη δημιουργικότητας: Οι δημιουργοί του παιχνιδιού εμπλέκονται σε διαδικασίες σχεδιασμού, ανάπτυξης γρίφων και διαμόρφωσης του παιχνιδιού, ενισχύοντας τη φαντασία και τη δημιουργικότητά τους.
  • Διαθεματική προσέγγιση: Οι δημιουργοί του παιχνιδιού αξιοποιούν γνώσεις από διαφορετικά πεδία (γλώσσα, λογική, σχεδιασμός παιχνιδιών), εφαρμόζοντας έτσι μια πολυδιάστατη προσέγγιση στη μάθηση.
  • Ενίσχυση της κατανόησης του μαθησιακού περιβάλλοντος: Μέσα από τη διαδικασία ανάπτυξης του παιχνιδιού, οι μαθητές απέκτησαν μια βαθύτερη κατανόηση του πώς μπορεί να γίνει η εκμάθηση της γλώσσας πιο διαδραστική και αποτελεσματική.

ΕΜΠΛΟΚΗ ΜΑΘΗΤΏΝ/ΤΡΙΩΝ ΣΤΟΝ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ

Η διαδικασία σχεδιασμού και κατασκευής του επιτραπέζιου παιχνιδιού ακολούθησε μια συστηματική μεθοδολογία, βασισμένη στις αρχές ανάπτυξης εκπαιδευτικών παιχνιδιών, με την ενεργή συμμετοχή των μαθητών/τριών από τον αρχικό σχεδιασμό μέχρι την τελική υλοποίηση του παιχνιδιού, συμβάλλοντας, σε κάθε στάδιο της διαδικασίας.

  • Αφετηρία σχεδιασμού

Ο σχεδιασμός ξεκίνησε από τον προσδιορισμό της θεματικής, η οποία βασίστηκε στη διδακτική ενότητα του σχολικού εγχειριδίου Deutsch ein Hit. Ο μαθησιακός στόχος ήταν η ενίσχυση του λεξιλογίου και η κατανόηση της ύλης μέσα από μια παιγνιώδη προσέγγιση. Για την επιλογή του τύπου του παιχνιδιού, οι μαθητές συζήτησαν διαφορετικά είδη επιτραπέζιων παιχνιδιών (π.χ. Trivial Pursuit, παιχνίδια στρατηγικής, παιχνίδια με κάρτες) και κατέληξαν σε ένα διαδραστικό παιχνίδι με ερωτήσεις και τη χρήση αντικειμένων, εμπνευσμένο από escape rooms.

  • Διαδικασία ανάπτυξης

Οι μαθητές συμμετείχαν στην ανταλλαγή ιδεών (brainstorming) σχετικά με το σενάριο, τους μηχανισμούς και τους κανόνες του παιχνιδιού. Αρχικά, προχώρησαν σε πρόχειρα σχέδια στον πίνακα για να αποτυπώσουν τις βασικές ιδέες τους παιχνιδιού. Στη συνέχεια ανέπτυξαν ερωτήσεις και γρίφους, εξασφαλίζοντας ότι ανταποκρίνονται στο επίπεδο γλωσσομάθειάς τους. Έπειτα διαμόρφωσαν τους κανόνες του παιχνιδιού και καθόρισαν τον τρόπο με τον οποίο οι παίκτες θα αποκτούν «κλειδιά» για να προχωρήσουν.

  • Πρωτοτυποποίηση και δοκιμή

Για να διασφαλιστεί η λειτουργικότητα του παιχνιδιού, μια μαθήτρια κατασκεύασε ένα μικρό πρωτότυπο σε μειωμένη διάσταση, το οποίο οι μαθητές/τριες δοκίμασαν μέσα στην τάξη. Μέσα από αυτή τη δοκιμή, εντοπίστηκαν δυσκολίες στο παιχνίδι, οι οποίες οδήγησαν σε συζήτηση και αναστοχασμό σχετικά με τους μηχανισμούς του. Ένα βασικό ζήτημα που προέκυψε ήταν ο τρόπος με τον οποίο οι παίκτες θα αποκτούσαν τα «κλειδιά» για να προχωρήσουν. Μέσα από πειραματισμό και συνεργασία, οι μαθητές κατέληξαν στη βέλτιστη λύση.

Για να κάνουν το παιχνίδι πιο ελκυστικό, πρόσθεσαν ένα στοιχείο μυστικής γραφής στις απαντήσεις. Συγκεκριμένα, έγραψαν τις λέξεις-κλειδιά με πράσινο χρώμα και τις σκίασαν από πάνω με κόκκινο χρώμα, ώστε να μπορούν να διαβαστούν μόνο με τη χρήση κόκκινης διαφάνειας. Με αυτόν τον τρόπο, ενίσχυσαν το διαδραστικό στοιχείο του παιχνιδιού, ενσωματώνοντας μια πρωτότυπη και παιγνιώδη προσέγγιση στην ανακάλυψη των απαντήσεων.

  • Συμμετοχική δημιουργία

Οι μαθητές/μαθήτριες χωρίστηκαν σε ομάδες και ανέλαβαν την αναζήτηση και καταγραφή των ερωτήσεων/απαντήσεων μέσα από το σχολικό τους εγχειρίδιο. Έπειτα βοήθησαν την εκπαιδευτικό στον σχεδιασμό των καρτών, έκοψαν τις κάρτες, σχεδίασαν το σχολικό πρόγραμμα και αφού κατασκεύασαν το ταμπλό-σχολείο ανέλαβαν το έβαψαν του.

Η συνεργατική φύση της δραστηριότητας ενίσχυσε την αίσθηση ιδιοκτησίας του παιχνιδιού, αυξάνοντας το ενδιαφέρον τους για τη γλώσσα μέσα από μια διασκεδαστική και διαδραστική εμπειρία.

Η όλη διαδικασία δεν βοήθησε μόνο στην εμπέδωση της γλώσσας, αλλά και στην καλλιέργεια δεξιοτήτων επίλυσης προβλημάτων, δημιουργικής σκέψης και συνεργασίας. Μέσα από τη βιωματική αυτή εμπειρία, οι μαθητές έγιναν οι ίδιοι δημιουργοί του δικού τους εκπαιδευτικού εργαλείου, ενισχύοντας τη σύνδεσή τους με το γνωστικό αντικείμενο και την εκπαιδευτική διαδικασία συνολικά.

Ευχόμαστε καλή επιτυχία στου μαθητές και την υπεύθυνη εκπαιδευτικό Καπόγλου Χρυσοβαλάντου (ΠΕ07)

Κατηγορίες: Ανακαλύπτοντας τα Γερμανικά: Ψηφιακές Εξερευνήσεις vs Επιτραπέζιες Περιπέτειες, Καινοτόμες Δράσεις, Καινοτόμες Δράσεις 2024-2025 | Γράψτε σχόλιο

Πίνακας μαθητών/τριών που είναι υποψήφιοι/ες για το 6ο Πειραματικό Γυμνάσιο Αλεξ/πολης



Λήψη αρχείου

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

Αξιολόγηση προσφορών από τουριστικά γραφεία για την 2/ήμερη εκδρομή της Β’ Γυμνασίου στη Θεσσαλονίκη-Βεργίνα



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου

Κατηγορίες: Σχολικές Εκδρομές, Σχολικές εκδρομές 2024-2025, Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Αξιολόγηση προσφορών από τουριστικά γραφεία για την 2/ήμερη εκδρομή της Β’ Γυμνασίου στη Θεσσαλονίκη-Βεργίνα

Οι μαθητές της Α’ Γυμνασίου «υιοθετούν έναν ηλικιωμένο»

IMG 20250326 103047Η άνοιξη φέρνει μαζί της νέες αρχές, χρώματα, αρώματα και κυρίως… αγάπη! Με αυτήν
την αίσθηση ξεκίνησε και η δράση «Υιοθετώ έναν ηλικιωμένο», που ένωσε τις φωνές, τις
καρδιές και τα όνειρα των μαθητών της Α’ Γυμνασίου με τους ηλικιωμένους του Ιωακείμειου Εκκλησιαστικού Γηροκομείου Αλεξανδρούπολης. Ήταν ένα ταξίδι γεμάτο συναίσθημα και δημιουργία, μια γέφυρα που ένωσε γενιές μέσα από την τέχνη, τη μουσική και τη φύση. Μια δράση που γεννήθηκε από την ανάγκη για προσφορά κι ενσυναίσθηση, δίνοντας ζωή στις αξίες της κοινωνικής αλληλεγγύης και της διαγενεακής συνεργασίας.
Η επίσκεψη αυτή εντάσσεται στις Δράσεις Ενεργού Πολίτη κι αποτελεί συνέχεια της
χριστουγεννιάτικης επίσκεψης των μαθητών στο γηροκομείο, όταν με τα κάλαντα και τις
ευχές τους είχαν σκορπίσει ζεστασιά και χαμόγελα στους ηλικιωμένους. Από τότε, οι μαθητές κρατούσαν στη μνήμη τους τις στιγμές εκείνες κι ανυπομονούσαν να
επιστρέψουν. Μόλις έφτασαν, τα μάτια τους άρχισαν να αναζητούν τα γνώριμα πρόσωπα,
τους «φίλους» που είχαν κάνει τότε. Με ενθουσιασμό και συγκίνηση, οι συναντήσεις αυτές γέμισαν αγκαλιές, γέλια και κουβέντες σαν να μην είχε περάσει ούτε μια μέρα από την τελευταία φορά.
Οι μαθητές ετοίμασαν ποιήματα, ζωγράφισαν κάρτες, έφτιαξαν μικρά δώρα και
προετοιμάστηκαν να γεμίσουν μελωδίες την αυλή του γηροκομείου. Όταν έφτασε η μεγάλη ημέρα, η πόρτα του γηροκομείου άνοιξε και μαζί της άνοιξαν χαμόγελα, αγκαλιές και μάτια που λαμποκοπούσαν από χαρά. Οι μαθητές τραγούδησαν τα παραδοσιακά χελιδονίσματα, μεταφέροντας με τη φωνή τους το μήνυμα της άνοιξης. Οι ηλικιωμένοι σιγοτραγούδησαν μαζί τους, θυμούμενοι άλλες εποχές. Ένας μαθητής, με τρυφερότητα και συγκίνηση, διάβασε το ποίημα που έγραψε ειδικά για αυτή τη συνάντηση.
Όταν τελείωσε, ένα θερμό χειροκρότημα γέμισε την αίθουσα, ενώ τα μάτια των ακροατών έλαμπαν από συγκίνηση.
Σαν μικροί δημιουργοί, οι μαθητές χάρισαν στους ηλικιωμένους κάρτες ζωγραφισμένες με τα χρώματα της άνοιξης κι έπλεξαν «Μάρτηδες» με κόκκινη και λευκή κλωστή,
ανταλλάσσοντας ευχές για «Καλή Άνοιξη». Μαζί, φύτεψαν πολύχρωμα λουλούδια στον
κήπο, δίνοντας μια υπόσχεση: να επιστρέψουν, όταν αυτά θα έχουν ανθίσει, για να
ξανασυναντηθούν και να δουν πως η αγάπη, όπως και η φύση, ανθίζει με φροντίδα και
χρόνο.
Η μέρα έκλεισε με έναν χορό – έναν παραδοσιακό χορό που δεν ξεχώριζε ηλικίες, αλλά
ένωνε ψυχές. Μαθητές και ηλικιωμένοι χόρεψαν μαζί, κρατώντας τα χέρια, αφήνοντας τις
καρδιές τους να μιλήσουν μέσα από τη μουσική. Ήταν μια στιγμή γεμάτη ζωή, μια
υπενθύμιση ότι η χαρά δε γνωρίζει ηλικία.
Η εμπειρία αυτή άφησε ένα βαθύ αποτύπωμα στις καρδιές όλων. Οι μαθητές έμαθαν ότι η
αγάπη δεν έχει σύνορα κι ότι μια απλή πράξη καλοσύνης μπορεί να αλλάξει τον κόσμο
ενός ανθρώπου.
Το σχολείο μας ευχαριστεί θερμά το Ιωακείμειο Εκκλησιαστικό Γηροκομείο για τη φιλοξενία κι όλους όσοι βοήθησαν να γίνει αυτή η μέρα τόσο ξεχωριστή.

Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Μιντιούρης Γεώργιος, Καραμπάτσα Αηδόνα

IMG 20250326 111354 IMG 20250326 110338

IMG 20250326 110258 BURST007

IMG 20250326 110222 IMG 20250326 105502 IMG 20250326 104829

IMG 20250326 104450 IMG 20250326 104100 IMG 20250326 103908 IMG 20250326 103603

Κατηγορίες: Δραστηριότητες, Εκπαιδευτικές επισκέψεις- Δράσεις | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Οι μαθητές της Α’ Γυμνασίου «υιοθετούν έναν ηλικιωμένο»

Ενεργός Πολίτης Β΄ Γυμνασίου: Δράση “Αναβίωση του εθίμου των χελιδονισμάτων”

Η άνοιξη είναι μία από τις πιο αγαπημένες εποχές του χρόνου, γεμάτη φως, χρώματα και
ζωντάνια. Η φύση αναγεννιέται, οι μέρες μεγαλώνουν και ο καιρός γίνεται πιο ήπιος, ενώ οι άνθρωποι προσδοκούν την αλλαγή και την ανανέωση που φέρνει αυτή η εποχή.
Χαρακτηριστικό έθιμο το οποίο συνδέεται με τον ερχομό της άνοιξης είναι και τα
χελιδονίσματα, μια μελωδική γιορτή που σηματοδοτεί την υποδοχή της νέας εποχής.
Το έθιμο των χελιδονισμάτων συνδέεται άμεσα με την επιστροφή των χελιδονιών και το
τέλος του χειμώνα. Στην ελληνική παράδοση, από την προϊστορική εποχή ακόμη, τα
χελιδόνια θεωρούνται σύμβολο της αναγέννησης και της ανανέωσης. Με την άφιξή τους, οι άνθρωποι πιστεύουν ότι η φύση ξυπνά και η ζωή επιστρέφει. Η ημέρα της πρώτης
εμφάνισης των χελιδονιών θεωρείται ιδιαίτερα σημαντική και γιορτάζεται με το χελιδόνισμα.
Οι μικροί χελιδονιστές, πρωταγωνιστές του εθίμου, με τραγούδια και ευχές ξεχύνονται στις γειτονιές, επισκέπτονται τα σπίτια της περιοχής και ζητούν φιλοδωρήματα.
Τα χελιδονίσματα σηματοδοτούν τις σχέσεις του ανθρώπου με τη φύση. Στην Ελληνική
παράδοση, τα χελιδόνια είναι συνυφασμένα με την καλοσύνη, την ευτυχία και την ελπίδα.
Η εμφάνιση τους κάθε χρόνο είναι το πρώτο σημάδι ότι η φύση ξαναγεννιέται και η ζωή
επιστρέφει στους αγρούς και τα σπίτια. Το έθιμο των χελιδονισμάτων αποτελεί υπενθύμιση των αξιών της ελληνικής παράδοσης, μια έκφραση ελπίδας και χαράς που προσφέρει στους ανθρώπους την ευκαιρία να ανανεώσουν τη σχέση τους με τη φύση και την παράδοση.
Καθώς τα χελιδόνια επιστρέφουν για να φέρουν την άνοιξη, εμείς καλωσορίζουμε τη νέα
εποχή με χαμόγελα, τραγούδια και ευχές για έναν ευτυχισμένο και καρποφόρο χρόνο.
Στο πλαίσιο αυτό μαθητές και μαθήτριες μέσα από ποικίλες δημιουργικές δραστηριότητες,
τραγουδώντας, ζωγραφίζοντας, κατασκευάζοντας, καλωσορίζουν την άνοιξη. Κορωνίδα
όλων αυτών των εκδηλώσεων ήταν η συμμετοχή του σχολείου μας και συγκεκριμένα των
τμημάτων Β1 και Β4, σε εκπαιδευτική δράση με τίτλο “Χελιδονίσματα 2025” που
πραγματοποιήθηκε στις 21/3/2025 στο πάρκο ¨Ελευθερίας” στην Αλεξανδρούπολη,
τελούσε υπό την αιγίδα της Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης (ΠΔΕ ΑΜΘ) και με την πολύτιμη συμβολή όλων των εμπλεκόμενων φορέων, μετατράπηκε σε γιορτή χαράς, μουσικής, δημιουργίας και πολιτιστικής συνέργειας.

Επισκεφτείτε το σύνδεσμο για να δείτε υλικό των δράσεων:
https://padlet.com/school6202425/padlet-ngq2t9xwxkwe3aum

Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Καραμπάτσα Αηδόνα, ΠΕ78

Σύμπραξη: Όμιλος Λαογραφίας, υπεύθυνη εκπαιδευτικό κ. Θεοδωρίδου Γαρυφαλλιά,
ΠΕ02
Συμμετοχή: Μιντιούρης Γεώργιος, ΠΕ79,01

Συνοδοί εκπαιδευτικοί στα χελιδονίσματα: Σκεύα Γ. , Θεοδωρίδου Γ.  και Λοϊζίδης Ι.

Κατηγορίες: Δραστηριότητες, Εκπαιδευτικές επισκέψεις- Δράσεις | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ενεργός Πολίτης Β΄ Γυμνασίου: Δράση “Αναβίωση του εθίμου των χελιδονισμάτων”

ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

Αρχίζει σήμερα, Δευτέρα 24 Μαρτίου 2025, η υποβολή ηλεκτρονικών αιτήσεων, από τον ο/η γονέα ή κηδεμόνα ή άλλο πρόσωπο που έχει την επιμέλεια των μαθητών/τριών, στο Πληροφοριακό Σύστημα Αιτήσεων Εισαγωγής (Π.Σ.Α.Ε.) για εισαγωγή στα Πρότυπα Σχολεία (Γυμνάσια-Λύκεια), Δημόσια Ωνάσεια Σχολεία (Γυμνάσια-Λύκεια), Πρότυπα Εκκλησιαστικά Σχολεία (Γυμνάσια-Λύκεια) και Πειραματικά Σχολεία (Νηπιαγωγεία, Δημοτικά Σχολεία, Γυμνάσια και Λύκεια).

Η υποβολή των ηλεκτρονικών αιτήσεων θα γίνεται στον παρακάτω σύνδεσμο:

https://depps.eservices.minedu.gov.gr/

ο οποίος και θα παραμείνει ανοιχτός για την υποβολή των αιτήσεων έως και τη Δευτέρα 7 Απριλίου 2025 και ώρα 13:00.

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

Erasmus+ Κινητικότητα στην Κραϊόβα της Ρουμανίας: Ημέρα 3η

Την τρίτη ημέρα του προγράμματος οι συμμετέχοντες επισκέφτηκαν το Πανεπιστήμιο της Κραϊόβα (Universitatea din Craiova). Αρχικά πραγματοποιήθηκε ξενάγηση στις αίθουσες και τα εργαστήρια του Πανεπιστημίου και ακολούθησε συζήτηση με τον Dr. Claudiu Ionuţ Popîrlan, Αντιπρύτανη του Τμήματος  Επιστήμης Υπολογιστών, της Σχολής Θετικών Επιστημών του Πανεπιστημίου. Στη συνέχεια έγινε επανέλεγχος και ανάλυση της κατάστασης των δραστηριοτήτων WP2  του προγράμματος και ακολούθησε η  προετοιμασία για το στάδιο WP3, «Βιώσιμη Περιβαλλοντική Φροντίδα με Αισθητήρες». Μετά την συνάντηση στο Πανεπιστήμιο πραγματοποιήθηκε περαιτέρω ξενάγηση στην πόλη της Κραϊόβα στα πιο σημαντικά σημεία ενδιαφέροντος της πόλης, όπως το Μουσείο Τέχνης (Jean Mihail Palace), όπου οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να συλλέξουν σημαντικές πληροφορίες σχετικά με την ιστορία και τον πολιτισμό, τα έθιμα, τις παραδόσεις και τις εξέχουσες προσωπικότητες  της πόλης και της χώρας γενικότερα. Η ημέρα ολοκληρώθηκε με την τελετή απονομής των βεβαιώσεων συμμετοχής στους συμμετέχοντες εκπαιδευτικούς. 

2025 03 24 170522

 

Κατηγορίες: Πρόγραμμα Erasmus+ 2024-2026, Προγράμματα Erasmus+ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Erasmus+ Κινητικότητα στην Κραϊόβα της Ρουμανίας: Ημέρα 3η

Erasmus+ Κινητικότητα στην Κραϊόβα της Ρουμανίας: Ημέρα 2η

fcb98247 82b7 4d97 9efc 6f786dee2e93Την δεύτερη ημέρα της συνάντησης πραγματοποιήθηκε εκδρομή στο Σπήλαιο των Αρκούδων που βρίσκεται στο χωριό Chișcău της Ρουμανίας και επίσκεψη σε σημαντικά ιστορικά και πολιτιστικά ορόσημα της γύρω περιοχής. Ακολούθησε συνάντηση στο σχολείο υποδοχής  κατά τη διάρκεια της οποίας οι εκπαιδευτικοί είχαν την ευκαιρία να συζητήσουν για την τρέχουσα κατάσταση του έργου, να  ανταλλάξουν πολιτιστικά στοιχεία και απόψεις πάνω σε εκπαιδευτικά θέματα και να αναπτύξουν ομαδικό πνεύμα. 

 

cfc491a5 173e 4f31 9199 43fc40cbdd09 de99da66 7159 4b00 be72 8da5ae9f92b7

64338c34 9990 4fec a846 915a705c3cbe

7700d2b5 23cb 4208 b878 f073eba76772 d3092d70 0262 4401 9a36 7d65a6e0af8e

 

Κατηγορίες: Πρόγραμμα Erasmus+ 2024-2026, Προγράμματα Erasmus+ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Erasmus+ Κινητικότητα στην Κραϊόβα της Ρουμανίας: Ημέρα 2η

Erasmus+ Κινητικότητα στην Κραϊόβα της Ρουμανίας: Ημέρα 1η

Στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus+ EGAIA πραγματοποιήθηκε η προγραμματισμένη κινητικότητα των εκπαιδευτικών Καπόγλου Χρ. (ΠΕ07) και Πουργιάζη Μ. (ΠΕ06) στην Κραϊόβα της Ρουμανίας.

Κατά την πρώτη ημέρα του προγράμματος, οι συμμετέχοντες/ουσες  έτυχαν θερμής υποδοχής από τη χώρα φιλοξενίας με μια επίσημη τελετή στο σχολείο Mihai Eminescu. Στη συνέχεια, πραγματοποιήθηκε ξενάγηση σε όλους τους χώρους του σχολείου για μια πρώτη επαφή με το εκπαιδευτικό περιβάλλον, τους εκπαιδευτικό προσωπικό διαφόρων ειδικοτήτων και τους μαθητές/τριες του σχολείου. Έπειτα οι εκπαιδευτικοί συμμετείχαν σε επιμόρφωση για τα ψηφιακά εργαλεία Τεχνητής Νοημοσύνης, τα οποία θα χρησιμοποιηθούν σε επόμενες δραστηριότητες του προγράμματος. Ακολούθησε γεύμα και στη συνέχεια επίσκεψη στον Βοτανικό κήπο της Κραϊόβα. Η ημέρα ολοκληρώθηκε με ξενάγηση στην Παλιά Πόλη της Κραϊόβα.

day1

 

Κατηγορίες: Πρόγραμμα Erasmus+ 2024-2026, Προγράμματα Erasmus+ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Erasmus+ Κινητικότητα στην Κραϊόβα της Ρουμανίας: Ημέρα 1η

Ανακαλύπτοντας τα Γερμανικά: Ψηφιακές Εξερευνήσεις vs Επιτραπέζιες Περιπέτειες – Ενότητα 5

Οι μαθητές/τριες της Α’ τάξης του 6ου Πειραματικού Γυμνασίου Αλεξανδρούπολης αφού ολοκλήρωσαν την ενότητα 5 με τίτλο “Alles fertig für die Schule” του διδακτικού μας βιβλίου Deutsch ein Hit 1 δημιούργησαν ψηφιακές ασκήσεις με τη χρήση του εργαλείου learningapps.org.

Στόχος ήταν μέσα από τη δημιουργία παιχνιδιών να επαναλάβουν και να εμπεδώσουν το λεξιλόγιο της συγκεκριμένης ενότητας και να μοιραστούν τις ψηφιακές τους ασκήσεις  με άλλους μαθητές άλλων σχολείων.

Η συλλογή παιχνιδιών περιλαμβάνει σταυρόλεξα, κρυπτόλεξα, memory κ.ά με θέμα τα σχολικά είδη, τα σχολικά μαθήματα και τις ημέρες της εβδομάδας.

Καλή διασκέδαση/ Viel Spaß

 

 

Κατηγορίες: Ανακαλύπτοντας τα Γερμανικά: Ψηφιακές Εξερευνήσεις vs Επιτραπέζιες Περιπέτειες, Καινοτόμες Δράσεις 2024-2025 | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ανακαλύπτοντας τα Γερμανικά: Ψηφιακές Εξερευνήσεις vs Επιτραπέζιες Περιπέτειες – Ενότητα 5