Δράση για την Ημέρα της Γυναίκας.
Με αφορμή την Ημέρα της Γυναίκας, οι μαθητές των τμημάτων Α4 και Α5 συζήτησαν με τις φιλολόγους κ. Βαρνακιώτη και κ. Σπανού, για τον ρόλο και τη συμβολή των γυναικών στην κοινωνία. Στη συνέχεια, έγραψαν κάρτες και δημιούργησαν υπό την καθοδήγηση της κ. Διευθύντριας Λίβα Άννας, χειροποίητα σαπούνια για να τα προσφέρουν στις διδάσκουσες καθηγήτριες. […]