17η Νοεμβρίου 2022 – Σχολική Γιορτή
Με αφορμή για την γιορτή του Πολυτεχνείου το 6° Δημοτικό Σχολείο Ορεστιάδας-Ευγενίδειο διοργάνωσε γιορτή για το Πολυτεχνείο. Οι μαθητές της Πέμπτης Τάξης απήγγειλαν ποιήματα, συμμετείχαν σε σκετς και τραγούδησαν υπό την καθοδήγηση και επίβλεψη των δασκάλων της πέμπτης τάξης η κ. Ερατώ Βασιλειάδου και η κ. Βασιλική Γιοβανοπούλου. Με αφορμή για την γιορτή του Πολυτεχνείου το 6° δημοτικό σχολείο Ορεστιάδας-Ευγενίδειο διοργάνωσε γιορτή για το Πολυτεχνείο. Οι μαθητές της Πέμπτης τάξης απήγγειλαν ποιήματα, συμμετείχαν σε σκετς και τραγούδησαν υπό την καθοδήγηση και επίβλεψη των δασκάλων της Πέμπτης Τάξης κ. Ερατώ Βασιλειάδου και κ. Βασιλική Γιοβανοπούλου. (αρχείο)
Ημερ: 23 Νοεμβρίου 2022 Κατηγορίες: Εκδηλώσεις.
Σχόλια: κανένα
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ – ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΣΤΑ ΑμΕΑ
Την Παρασκευή 4/11/2022 οι μαθητές του ΣΤ1΄τμήματος επισκέφθηκαν το ΚΔΑΠ – ΜΕΑ της πόλης μας. Αφορμή στάθηκε το πρόγραμμα των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων:
«ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ- ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ & ΕΥΘΥΝΗ – Συμπερίληψη: Αλληλοσεβασμός, διαφορετικότητα» με τίτλο:
«Γέφυρες χτίζουμε, φράγματα γκρεμίζουμε»
Συγκεκριμένα οι μαθητές του τμήματος προβληματίστηκαν σε θέματα διακρίσεων και ρατσισμού, ήρθαν σε επαφή με άτομα ΑμΕΑ, πήραν μέρος από κοινού σε δραστηριότητες, τραγούδησαν μαζί τους, ενημερώθηκαν από την υπεύθυνη για τις ανάγκες και τις ιδιαιτερότητες τους και ξεναγήθηκαν στους χώρους.
Θα θέλαμε ιδιαίτερα να ευχαριστήσουμε την υπεύθυνη κα. Νικολαΐδου Ασημίνα που επανειλημμένα μας έχει δεχτεί στο ΚΔΑΠ-ΜΕΑ Ορεστιάδας καθώς και όλο το προσωπικό για τη θερμή τους φιλοξενία, να τους δώσουμε τα συγχαρητήριά μας για το δύσκολο έργο που επιτελούν και να τους ευχηθούμε υγεία και υπομονή στην προσπάθειά τους (αρχείο).
Ημερ: 9 Νοεμβρίου 2022 Κατηγορίες: Δραστηριότητες.
Σχόλια: κανένα
Εορτασμός 28ης Οκτωβρίου – Σχολική Εκδήλωση
Στις 27.10.22 πραγματοποιήθηκε η σχολική εκδήλωση για τον εορτασμό της 28ης Οκτωβρίου με τη συμμετοχή όλων των μαθητών των τάξεων Γ’ και Δ’ (αρχείο).
Ημερ: 9 Νοεμβρίου 2022 Κατηγορίες: Εκδηλώσεις.
Σχόλια: κανένα
ΕΝΑΡΞΗ ΝΕΑΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ 2022-2023
Σήμερα 12/9/2022 τελέστηκε ο Αγιασμός για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς 2022-23.
Οι μαθητές του σχολείου μας προσήλθαν σε αυτό χαρούμενοι, χαμογελαστοί και ανανεωμένοι και συναντήθηκαν και πάλι με τους συμμαθητές και τους δασκάλους τους.
Απευθύνουμε ωστόσο ένα ιδιαίτερο καλωσόρισμα στους μαθητές της Α’ τάξης.
Ο Δ/ντής και το εκπαιδευτικό προσωπικό του Σχολείου μας εύχεται στους μαθητές και τους γονείς τους καλή χρονιά με υγεία.
Ημερ: 23 Σεπτεμβρίου 2022 Κατηγορίες: Ανακοινώσεις.
Σχόλια: κανένα
Αγιασμός 12 Σεπτεμβρίου 2022
Αγαπητοί γονείς, αρχικά ευχόμαστε σε όλους σας καλή και δημιουργική σχολική χρονιά!
Εν συνεχεία σας ενημερώνουμε ότι τη Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου 2022 στις 9:30 θα πραγματοποιηθεί στο σχολείο μας ο καθιερωμένος αγιασμός για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς 2022-2023. Οι μαθητές θα προσέλθουν, χωρίς τσάντες, στις 9:15 και θα αποχωρήσουν στις 10:15.
Επίσης, σας ενημερώνουμε ότι από την Τρίτη 13/9/2022 θα ακολουθηθεί κανονικά το ωρολόγιο πρόγραμμα του σχολείου:
- ώρα προσέλευσης μαθητών με τσάντες στις 8:15 και
- ώρα αποχώρησης στις 13:15,
και θα τους δοθούν τα απαραίτητα βιβλία και ένα πρόχειρο πρόγραμμα μαθημάτων.
Το ολοήμερο θα λειτουργήσει κανονικά από τις 13/9/2022,
- ώρα έναρξης 13:20
- ώρα αποχώρησης 15:00
μιας και δε συμπληρώνεται ο απαιτούμενος αριθμός για τη δημιουργία τμήματος έως τις 15:55, ούτε για τη λειτουργία της τρίτης ζώνης του διευρυμένου ολοήμερου (16:00-17:30).
Τέλος, σας ενημερώνουμε ότι για ανακοινώσεις και πληροφορίες που αφορούν το σχολείο μας υπάρχει
α) ιστοσελίδα του σχολείου μας https://blogs.sch.gr/6dimorest/ την οποία και μπορείτε να επισκέπτεστε και
β) ομάδα στο FACEBOOK (με μέλη γονείς των μαθητών μας) με τίτλο “6ο ΔΣ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑΣ ΕΥΓΕΝΙΔΕΙΟ”.
Καλή μας αρχή!!!
Ημερ: 9 Σεπτεμβρίου 2022 Κατηγορίες: Ανακοινώσεις.
Σχόλια: κανένα
Τιμητική Εκδήλωση Εγκαινίων
Η επίσκεψη και προσφορά του Ιδρύματος Ευγενίδου στο 6ο Δημοτικό Σχολείο Ορεστιάδας – Ευγενίδειο.
Απόσπασμα αναφοράς του κεντρικού δελτίου ειδήσεων του τοπικού τηλεοπτικού σταθμού. Αρχείο Video
Ημερ: 20 Ιουνίου 2022 Κατηγορίες: Ανακοινώσεις.
Σχόλια: κανένα
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΑΥΛΗΣ
Με την εθελοντική συμμετοχή εκπαιδευτικών του σχολείου μας, στα πλαίσια διαμόρφωσης του αύλειου χώρου, δημιουργήθηκαν επιδαπέδια παιχνίδια στην αυλή, προκειμένου οι μαθητές μας να παίζουν στα διαλείμματα. (link)
Καλή διασκέδαση!!!!
Ημερ: 20 Ιουνίου 2022 Κατηγορίες: Ανακοινώσεις.
Σχόλια: κανένα
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ
Ημερ: 14 Ιουνίου 2022 Κατηγορίες: Ανακοινώσεις.
Σχόλια: κανένα
ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ
Το σχολείο μας βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσει ότι οι μαθητές της Ε’1 τάξης βραβεύτηκαν την Παρασκευή 27 Μαΐου σε ειδική τελετή που έλαβε χώρα στο χώρο συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου του Δημαρχείου για τη συμμετοχή τους στο πρόγραμμα της Ανακύκλωσης με θέμα:
“Πάμε Ανακλυκλωση 2021-2022”
Εκτός του βραβείου και του επαίνου για τη συμμετοχή του σχολείου στην ανακύκλωση χαρτιού, αλουμινίου και πλαστικού, οι μαθητές κατέλαβαν την 1η και 2η θέση με δημιουργίες τους από ανακυκλώσιμα υλικά μετά από δημόσιο διαγωνισμό. Με τα έργα τους αυτά τα παιδιά εξόπλισαν το σχολείο μας ως επιβράβευση για την διάκρισή τους, με χρηστικά αντικείμενα: έναν εκτυπωτή, ένα μίνι προτζέκτορα κι έναν πλαστικοποιητή.
Αξιέπαινη, λοιπόν, η προσπάθεια όλων των μαθητών που έλαβαν μέρος στο διαγωνισμό, ανεξαρτήτου αποτελέσματος αλλά μεγαλύτερη ακόμη η δική μας χαρά για την βράβευση τους (σύνδεσμος αρχείων).
Συγχαρητήρια και πάλι από το Διευθυντή και το εκπαιδευτικό προσωπικό του σχολείου μας.
Ημερ: 2 Ιουνίου 2022 Κατηγορίες: Ανακοινώσεις, Δραστηριότητες.
Σχόλια: κανένα





