MAKE A WISH
Οι μαθητές του Γ’2 τμήματος συμμετείχαν στο δημιουργικό διαγωνισμό του προγράμματος “Αστέρι της Ευχής” για το σχολικό έτος 2021-2022.
Η οικογένεια των Αστερούληδων μας έστειλε τους επαίνους με την ευχή να συνεχίσουμε και του χρόνου! Συγχαρητήρια στους μαθητές και ευχές να συνεχιστεί η δημιουργικότητα των παιδιών του σχολείου μας!
Ημερ: 13 Απριλίου 2022 Κατηγορίες: Δραστηριότητες.


Αφήστε μια απάντηση
Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.