ΑΣΤΕΡΙ ΤΗΣ ΕΥΧΗΣ
Ο σύλλογος διδασκόντων του 6ου Δημοτικού Σχολείου Ορεστιάδας – Ευγενίδειο, ευχαριστεί θερμά τους γονείς για τη συμμετοχή τους στο πρόγραμμα ΑΣΤΕΡΙ ΤΗΣ ΕΥΧΗΣ.
Η ανταπόκριση ήταν μεγάλη, συγκεντρώθηκε το ποσό των 482 ευρώ.
Ημερ: 8 Δεκεμβρίου 2021 Κατηγορίες: Εκδηλώσεις.


Αφήστε μια απάντηση
Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.