Άρθρα σχετικά με 13 Σεπτεμβρίου 2012
ΑΓΙΑΣΜΟΣ
Με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς τελέστηκε την Τρίτη 11 Σεπτεμβρίου ο καθιερωμένος αγιασμός. Την τελετή παρακολούθησαν όλοι οι μαθητές του Δημοτικού και του Νηπιαγωγείου, οι εκπαιδευτικοί, οι γονείς των παιδιών, ο αντιδήμαρχος κ. Παπαδόπουλος, και το Δ.Σ του συλλόγου γονέων Ευχόμαστε σε όλους ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ Ακολουθει βίντεο [local /files/2012/09/AGIASMOS-2012.wmv]
Ημερ: 13 Σεπτεμβρίου 2012 Κατηγορίες: Εκδηλώσεις.
Σχόλια: κανένα
