Άρθρα σχετικά με 22 Οκτωβρίου 2011
Τουρνουά Μπάσκετ
Το σχολείο μας συμμετείχε στο τουρνουά μπάσκετ 3χ3 για μαθητές Δημοτικού και Γυμνασίου. Φωτογραφικό υλικό στο video που ακολουθεί [local /files/2011/12/basket.wmv nolink]
Ημερ: 22 Οκτωβρίου 2011 Κατηγορίες: Δραστηριότητες.
Σχόλια: κανένα
