Αγαπητέ γονέα,
Παρακαλούμε έως 26/5 να συμπληρωθεί η υπεύθυνη δήλωση για την δεύτερη ξένη γλώσσα (Γαλλικά ή Γερμανικά), που επιθυμείτε να διδαχτεί το παιδί σας στην Ε΄ τάξη τη σχολική χρονιά 2021-2022 και να την προσκομίσετε στο Σχολείο. Εναλλακτικά, μπορείτε να στη στείλετε ηλεκτρονικά στο mail του Σχολείου:
Σε περίπτωση που χρειάζεστε τη δήλωση σε έντυπη μορφή, μπορείτε να περάσετε από το Σχολείο να τη συμπληρώσετε.
Να είστε συνεπείς, γιατί η ημερομηνία είναι αυστηρή και πρέπει να στείλουμε τα στοιχεία που θα συλλέξουμε στη Δ/νση Α/θμιας στη Ρόδο.
https://blogs.sch.gr/6dimko/files/2021/05/Υπεύθυνη-Δήλωση-Γονέα-1.xlsx