Μπορείς να φτιάξεις αυτά τα παζλ;;

Τα κομμάτια περιστρέφονται κυλώντας το ροδάκι του ποντικιού.
preview42pieceXristos anesti1

preview60pieceΧριστός ανέστη

 

 

 

 

Το Ίδρυμα Νεότητος και Οικογένειας της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών εν όψει της Μεγάλης Εβδομάδας  επιμελήθηκε και σας παρουσιάζει ορισμένες εκπαιδευτικές προτάσεις. Συγκεκριμένα:

 

*Ηλεκτρονικό Βιβλίο “Γνωρίζω τα Γεγονότα του Πάσχα – Ζω συνειδητά το Πάσχα”*

 

 

 

 

Quiz – Παιχνίδια για τους μικρότερους φίλους μας

 

*A) Κρυπτόλεξο*

 

 

 

*Β) Σταυρόλεξο*

 

 

*Γ) Βρες την Εικόνα*

 

 

*Δ) Quiz πολλαπλής Επιλογής*

 

 

*Ε) Παιχνίδι Σωστό ή λάθος*

 

 

Ένα προσκυνηματικό ντοκιμαντέρ στην Ιερουσαλήμ στον τόπο των Παθών του Ιησού. Η φυλακή, ο Γολγοθάς, ο Τάφος. Διαδρομές προσευχής και μετανοίας για την ανθρωπότητα .

Επιλέγοντας αριστερά την κατηγορία ΠΑΣΧΑ, μπορείς να δεις περισσότερες αναρτήσεις προηγούμενων ετών.


Τα περασμένα Χριστούγεννα επισκεφθήκαμε το γειτονικό συγκρότημα νηπιαγωγείων, είπαμε τα κάλαντα και ανταλλάξαμε ευχές με τους μικρότερους μαθητές. Έτσι, λίγες ημέρες πριν από το Σάββατο του Λαζάρου, οι μαθητές της Δ´ αποφάσισαν να επαναλάβουν την ιδέα, έμαθαν τα κάλαντα του Λαζάρου και μετά από μερικές πρόβες επισκέφθηκαν και πάλι τα νηπιαγωγεία. Τα νήπια μας καλωσόρισαν, μας κέρασαν γλυκά, μας χάρισαν μια όμορφη συλλογή με πασχαλινές ζωγραφιές και όλοι μας ευχηθήκαμε καλό Πάσχα!

IMG 0900
Το Χαμόγελο του Παιδιού είναι γνωστό για το κοινωνικό και φιλανθρωπικό του έργο στη χώρα μας εδώ και δεκαετίες. Πρόκειται για έναν οργανισμό με όραμα την προστασία των παιδιών που το έχουν ανάγκη. Προστασία από τη φτώχεια, την εγκατάλειψη, την κάθε μορφής κακοποίηση και βία.

Φαινόμενο βίας αποτελεί και ο σχολικός εκφοβισμός, φαινόμενο που ολοένα και περισσότερο ανησυχεί γονείς, δασκάλους, ψυχολόγους, κάθε είδους επαγγελματία που ασχολείται με παιδιά, αλλά και την κοινωνία εν γένει.

Κρίνεται, επομένως, απαραίτητο να διενεργούνται τακτικά δράσεις, προκειμένου να ενημερώνονται και να ευαισθητοποιούνται οι μαθητές, να γνωρίζουν τι είναι ο σχολικός εκφοβισμός, να αναγνωρίζουν τα «συμπτώματα» και να είναι έτοιμοι να τον αντιμετωπίσουν έχοντας υπόψιν τους τα μέσα και τους τρόπους βοήθειας που έχουν στη διάθεσή τους.

Η ψυχολόγος του Χαμόγελου του παιδιού που επισκέφθηκε το σχολείο μας μίλησε στα παιδιά για όλα αυτά, δίνοντας έμφαση στους τρόπους διαχείρισης του εκφοβισμού, προτρέποντας τα παιδιά να μιλήσουν, με αφορμή και το σλόγκαν της καμπάνιας «Μίλα τώρα», να αναζητήσουν βοήθεια και να αξιοποιήσουν οποιοδήποτε μέσο (τηλέφωνο, διαδικτυακή πλατφόρμα κ.λπ.), προκειμένου να υποστηριχθούν ή να υποστηρίξουν ένα άτομο που χρειάζεται τη βοήθεια ενηλίκων ή/και ειδικών.

Ψηφιακή πλατφόρμα Υπ. Παιδείας: https://stop-bullying.gov.gr

Μίλα τώρα: https://www.milatora.gr

Δωρεάν γραμμή SOS: 1056

Δωρεάν chat: https://chat1056.hamogelo.gr

 

Πλησιάζοντας στο τέλος της Μεγάλης Τεσσαρακοστής, την Πέμπτη 25 Απριλίου 2024, οι μαθητές του σχολείου μας θα συμμετέχουν στη θεία λειτουργία των προηγιασμένων δώρων, στον Ι. Ν. της ενορίας μας, Εισοδίων της Θεοτόκου.

Τι είναι η θεία λειτουργία των προηγιασμένων δώρων;

Η Θεία Λειτουργία, έχει χαρούμενο, αναστάσιμο χαρακτήρα.

proigiasmeni_mesaΚατά τη μεγάλη Τεσσαρακοστή, τις καθημερινές ημέρες – εκτός δηλαδή από το Σάββατο και την Κυριακή που πάντα είναι αναστάσιμη – η εκκλησία μας ζει πένθιμα και κατανυκτικά και προετοιμάζεται με μετάνοια και νηστεία για τη μεγάλη γιορτή, την Ανάσταση.

Αυτή την περίοδο οι Χριστιανοί, από τα πρώτα χρόνια, δεν τελούσαν τη Θεία Λειτουργία, ήθελαν όμως να κοινωνούν καθημερινά το Σώμα και το Αίμα του αγαπημένου Χριστού. Κρατούσαν λοιπόν μέρος των Τιμίων Δώρων που αγιάζονταν στην κυριακάτικη Θεία Λειτουργία και κοινωνούσαν από αυτά τις υπόλοιπες ημέρες.

Διαμορφώθηκε έτσι μια εσπερινή ακολουθία που περιλαμβάνει πολλούς ψαλμούς, ύμνους και δεήσεις για να πλαισιωθεί η Θεία Κοινωνία.

Αυτή η ακολουθία ονομάστηκε Προηγιασμένη. Τελείται μέχρι σήμερα συνήθως τις Τετάρτες και Παρασκευές όλης της Σαρακοστής.proigiasmeni copy

Πρόκειται για ακολουθία συνδεδεμένη με τον εσπερινό, όπως δείχνει και το τυπικό της. Χαρακτηριστικό είναι ότι σε πολλούς ναούς, αυτή η Θεία Λειτουργία γίνεται το βράδυ.

ΠΗΓΗ: https://www.pemptousia.gr/

Λίγο πριν τις διακοπές του Πάσχα, οι μαθητές της Β´ τάξης επισκέφθηκαν το δημιουργικό εργαστήρι “Hello kids” στο κέντρο της Αθήνας, όπου είχαν την ευκαιρία να φτιάξουν τις δικές του λαμπάδες.
C0E55E00 7922 420E 9B58 42343D081255
Άφησαν τη φαντασία τους ελεύθερη, επέλεξαν διακοσμητικά, κόλλησαν, χρωμάτισαν και δημιούργησαν ξεχωριστές, μοναδικές λαμπάδες για το βράδυ της Ανάστασης!

934B753D B0F5 48D6 B05D 5BBF5C71CAE3


IMG 20240417 124853
IMG 20240417 124846 IMG 20240417 124823 1 IMG 20240417 124848Τέσσερις διαδραστικοί πίνακες για την Ε’ και Στ’ τάξη εγκαταστάθηκαν στο σχολείο μας,
μέρος προγράμματος ΕΣΠΑ του υπουργείου Παιδείας.

 

 

 

Οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί με ενθουσιασμό βιάζονται να τους δοκιμάσουν.

Το ΚΠΙΣΝ επισκέφθηκαν οι μαθητές της Δ’ τάξης για να συμμετάσχουν σε δύο διαφορετικά εκπαιδευτικά προγράμματα: «Βιωσιμότητα και Τέχνη» και «Αθλητικά μονοπάτια».

Για το πρώτο πρόγραμμα, κατευθυνθήκαμε μέσω της Βιβλιοθήκης στον χώρο του εργαστηρίου, όπου η υπεύθυνη του προγράμματος και εικαστικός, κ. Χριστίνα Τσινισιζέλη, με τη βοήθεια συναδέλφων της και εθελοντών, καθοδήγησε βήμα-βήμα τα παιδιά ώστε να δημιουργήσουν τη δική τους φωτογραφία με τη βοήθεια του ήλιου, ή αλλιώς «κυανοτυπία». Ακολούθησε σύντομη, αλλά ηχηρή, παρουσίαση και συζήτηση σχετικά με σύγχρονες μορφές βιώσιμης τέχνης, που εστιάζουν στο θέμα της αειφορίας και της κλιματικής κρίσης, με σκοπό την ευαισθητοποίηση των μαθητών ως μελών της κοινωνίας για τις πραγματικές επιπτώσεις στον πλανήτη, προτείνοντας ένα πράσινο μέλλον.

Για το δεύτερο πρόγραμμα της επίσκεψής μας μεταφερθήκαμε στον εξωτερικό χώρο του ΚΠΙΣΝ, στον Χώρο Υπαίθριων Αθλοπαιδιών, όπου οι εισηγητές από το ΑΜΚΕ Αναγέννηση & Πρόοδος παρουσίασαν στους μαθητές το παιχνίδι ColpBol. Το πρόγραμμα στοχεύει στην γνωριμία με τον αθλητισμό, την ενίσχυση της αθλητικής κουλτούρας, αλλά και την προαγωγή της συμπερίληψης, μέσω της έμφασης στις ίσες ευκαιρίες μεταξύ όλων των συμμετεχόντων.