
Στα πλαίσια ανάπτυξης των κοινωνικών δεξιοτήτων επισκεφθήκαμε γειτονική καφετέρια. Απολαύσαμε τον χυμό και το τοστ μας, μιλήσαμε, παίξαμε και κλείσαμε ευχάριστα την τελευταία εβδομάδα της σχολικής μας χρονιάς. Δυστυχώς, λόγω των συνθηκών αυτή ήταν η μοναδική δραστηριότητα που υλοποιήσαμε εκτός σχολικού περιβάλλοντος. Οι μαθητές μας χάρηκαν ιδιαίτερα τη συγκεκριμένη δραστηριότητα.
Τους μαθητές μας συνόδευαν οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας κα. Εύη Ταμπούρη, κα. Χρύσα Μπερούκα και κα. Χρυσάνθη Ψωμά Μακρή.




