Αρχείο μηνός Απρίλιος 2021

Καλό Πάσχα!

Μύρισε Άνοιξη!!!
Και τα ευωδιαστά λουλούδια της στόλισαν το καλάθι για τα κάλαντα του Λαζάρου…

«Ήρθε ο Λάζαρος, ήρθαν τα Βάγια
ήρθ’ η Κυριακή που τρων τα ψάρια.
Σήκω Λάζαρε και μην κοιμάσαι
ήρθε η μάνα σου από την Πόλη.
Σου’ φερε χαρτί και κομπολόι,
γράψε Θόδωρε, γράψε Δημήτρη,
γράψε λεμονιά και κυπαρίσσι.
Οι κοτούλες σας αυγά γεννούνε
δως και μας και μας να τα χαρούμε
και του χρόνου να τα ξαναπούμε…»

αλλά συνόδευσαν και τον θρήνο της Μ. Παρασκευής
«Σήμερα μαύρος ουρανός σήμερα μαύρη μέρα
Σήμερα όλοι θλίβονται και τα βουνά λυπούνται…»

Το σχολείο πλημμύρισε από τις γλυκές φωνούλες των παιδιών στέλνοντας μήνυμα πως οι Άγιες μέρες των Παθών έφτασαν! Τα αυγά βάφτηκαν κόκκινα, οι κάρτες στολίστηκαν, οι Αναστάσιμες ευχές γράφτηκαν, οι λαμπάδες (ευγενική χορηγία της κας Σταματίνας Παππά) φώτισαν τα πρόσωπα των παιδιών και οι καρδιές μας άνοιξαν για να υποδεχθούν την μεγάλη αυτή γιορτή.

Καλή Ανάσταση στις καρδιές και στις ζωές όλων μας!!!

Αρνητικοί όλοι οι δειγματοληπτικοί έλεγχοι για SARS-CoV-2

Σήμερα, 2/4/2021 κλιμάκιο από τον ΕΟΔΥ πραγματοποίησε ελέγχους για τον ιό SARS-CoV-2 σε μαθητές και εκπαιδευτικούς του 6ου Ειδικού Δημοτικού Σχολείου (σύνολο 50 τεστ) και ήταν όλα αρνητικά.


Φόρτωση PDF…

Ψήφισμα του συλλόγου διδασκόντων του 6ου Ειδικού Δημοτικού για τη Δήμητρα Ιωσηφίδου

Ο Σύλλογος διδασκόντων του 6ου Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Αθηνών μετά το άκουσμα της θλιβερής είδησης του θανάτου της εργοθεραπεύτριας του σχολείου και επί σειρά ετών ενεργού και δραστήριου εκπαιδευτικού Δήμητρα Ιωσηφίδου, συνήλθε την Τετάρτη 24/03/2021 σε έκτακτη συνεδρίαση και αποφάσισε ομόφωνα:

1. Να εκφράσει στα μέλη της οικογένειάς της τη βαθύτατη θλίψη όλων των μελών του.
2. Να καταθέσει στη μνήμη της, αντί στεφάνου, ένα ποσό όπου υποδείξει η οικογένεια της.
3. Να δημοσιευθεί το παρόν στην ιστοσελίδα του σχολείου.

Σύλλογος διδασκόντων 6ου Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Αθηνών