Μαθαίνοντας Μαθηματικά παίζοντας!

Οι μαθητές της Α’ τάξης συμμετέχοντας στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα e-Twinning “Toys Make Stories” εξοικειώνονται με μαθηματικές έννοιες και ορισμούς …”παίζοντας”!

Στιγμιότυπο οθόνης 2025 03 03 111105

https://padlet.com/olgakou81/learning-maths-and-science-through-play-p8r1mac0okg95ku6

 

Καλή Σαρακοστή!

«Όξω ψύλλοι και κοριοί,
μέσα Μάρτης και Λαμπρή
και καλή Σαρακοστή»
Τηρώντας έθιμα και παραδόσεις φορέσαμε και φέτος
μικροί και μεγάλοι  τα “Μαρτάκια” μας φτιαγμένα με πολλή αγάπη!
Ευχαριστούμε πολύ την κ. Ειρήνη Παγούδη που μετέχει και στηρίζει όλες μας τις δράσεις!
Καλό μήνα και του χρόνου!

Ένα Απόγευμα Χωρίς Άγχος για το άγχος!

Διαχείριση άγχους σε παιδιά και εφήβους μέσω γνωστικής και Συμπεριφορικής θεραπείας.
Ένα απόγευμα χωρίς άγχος … για το άγχος!
Ένα συναίσθημα που αφορά όλους τους ανθρώπους, όλες τις ηλικίες.
Ενα απόγευμα με αρκετές πληροφορίες προβληματισμό και σκέψεις!
Ευχαριστούμε πολύ την ψυχολόγο του σχολείου μας κ. Areti Filiou για την στοχευμένη παρουσίαση της,
αλλά και τους γονείς που δείχνουν μεγάλο ενδιαφέρον στις απογευματινές δράσεις του σχολείου μας!
Ένα μεγάλο ευχαριστώ και στον Σύλλογο γονέων και κηδεμόνων του Σχολείου μας που προσπάθησε να μας ζεστάνει με τον καφέ και να μας γλυκάνει με τα καλούδια του!
Ραντεβού τον Μάρτιο για την επόμενη συνάντηση μας!
Στιγμιότυπο οθόνης 2025 03 03 101949

Στα Περιβόλια Με Τις Εσπερίδες

Τα πρωτάκια μας ξεκίνησαν όμορφα, ευχάριστα και δημιουργικά την εβδομάδα τους παρακολουθώντας το εκπαιδευτικό πρόγραμμα του ΚΕ.ΠΕ.Α Ομηρούπολης
Στα περιβόλια με τις Εσπερίδες“.
Μέσα από ποικίλλες και βιωματικές δράσεις οι μαθητές και οι μαθήτριες μας έμαθαν την ιστορία του Κάμπου και την αξία των περιβολιών,
χρησιμοποίησαν εργαλεία όπως πριόνι, αξίνα, τσατάλι για να περιποιηθούν το περιβόλι,
δραματοποίησαν το παραμύθι “Γλυκόξινη αγάπη” και τέλος παρακολούθησαν τον Καραγκιόζη Περιβολάρη!
Ευχαριστούμε πολύ την κ. Ματρώνα, την κ. Ελπίδα και τον κ. Σταύρο για το υπέροχο πρωινό που μας χάρισαν!
FotoJet 9

 

Διαχείριση Άγχους σε Παιδιά & Εφήβους

Συνεχίζοντας τον κύκλο επιμορφώσεων που ξεκινήσαμε την προηγούμενη χρονιά
σας περιμένουμε την Τετάρτη 26 Φεβρουαρίου 2025  και ώρα 17:30 στην αίθουσα του σχολείου μας.
Μαζί μας η Ψυχολόγος – Ψυχοθεραπεύτρια κ. Αρετή Φίλιου
65