ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Σας ενημερώνουμε πως οι εγγραφές της Α’ Δημοτικού για τη νέα σχολική χρονιά 2026-2027, πήραν παράταση μέχρι την Παρασκευή 27 Μαρτίου.
Σας ενημερώνουμε πως οι εγγραφές της Α’ Δημοτικού για τη νέα σχολική χρονιά 2026-2027, πήραν παράταση μέχρι την Παρασκευή 27 Μαρτίου.
Με αφορμή την προηγούμενη παρουσίαση της εκπαιδευτικού Φάνης Μπίζιου για το ταξίδι της στην Ουγκάντα, το σχολείο μας είχε τη χαρά να φιλοξενήσει τον πατέρα Αντώνιο Μουτιάμπα, ιδρυτή του Σωματείου Φίλων Ουγκάντας «Αγάπη και Ελπίδα».
Η εκδήλωση υλοποιήθηκε στο πλαίσιο δράσεων εθελοντισμού και ενσυναίσθησης και ήταν ανοιχτή στους γονείς των μαθητών και μαθητριών. Ο π. Αντώνιος μίλησε για τις συνθήκες διαβίωσης στη μακρινή Ουγκάντα και επικεντρώθηκε ιδιαίτερα στο ζήτημα της εκπαίδευσης των παιδιών. Όπως μοιράστηκε μαζί μας, η μόρφωση εκεί δεν είναι αυτονόητη, καθώς τις περισσότερες φορές παρέχεται επί πληρωμή.
Έτσι, το σχολείο μας πήρε την πρωτοβουλία να βοηθήσει ένα παιδάκι από την Ουγκάντα με τα σχολικά δίδακτρα, συγκεντρώνοντας κάθε χρόνο το ποσό που χρειάζεται και στέλνοντάς το μέσω του π. Αντωνίου και του Σωματείου «Αγάπη και Ελπίδα». Με αυτόν τον τρόπο οι μαθητές και μαθήτριες θα προσφέρουν έμπρακτα στο έργο που γίνεται και θα προβληματιστούν σχετικά με την αξία της μόρφωσης.
Στοιχεία επικοινωνίας Σωματείου:
email: ugandalh@gmail.com
site: www.love-and-hope-uganda.com
π. Αντώνιος Μουτιάμπα +256705164788(Viber, WhatsApp)
Κ. Μοράρος +306972003669
Κ. Μπλίκας +306976083083
Β. Λιάκουρα +306945896836 (κιν)/+306987335839 (Viber, WhatsApp)
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες,
Σας ενημερώνουμε ότι:
α) την Πέμπτη 19 Μαρτίου 2026 στις 13:20 θα δοθούν οι έλεγχοι προόδου για τους μαθητές των τάξεων Γ΄, Δ΄, Ε΄, ΣΤ΄ και θα γίνει ενημέρωση για τις τάξεις Α΄ και Β΄.
β) την Τρίτη 24 Μαρτίου 2026 στις 8:15 π.μ.- 09:40 π.μ. θα πραγματοποιηθεί η γιορτή της 25ης Μαρτίου από τους μαθητές και τις μαθήτριες όλων των τάξεων. Το Ολοήμερο δε θα λειτουργήσει την Τρίτη. Τα παιδιά θα έρθουν στο σχολείο για τη γιορτή και θα αποχωρήσουν αμέσως μετά με ευθύνη των γονέων και των κηδεμόνων.
Με αφορμή την Πανελλήνια Ημέρα Φιλάθλου, οι μαθητές/τριες της Β’ τάξης δημιούργησαν μία ομαδική ζωγραφιά με συνθήματα κατά της βίας και υπέρ του σεβασμού στον αθλητισμό. Μέσα από τη δράση αυτή εξέφρασαν τη σημασία του ευ αγωνίζεσθαι, της συνεργασίας και της ευγενούς άμιλλας, αναδεικνύοντας πως ο αθλητισμός πρέπει να είναι χώρος χαράς, σεβασμού και ενότητας.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων, οι μαθητές της Γ΄ τάξης οργάνωσαν τη δική τους Μέρα Πρωινού στην τάξη. Συζητήσαμε για τη σημασία ενός υγιεινού πρωινού και μοιραστήκαμε νόστιμες και θρεπτικές επιλογές. Μέσα από τη δράση αυτή, τα παιδιά κατανόησαν πόσο σημαντικό είναι να ξεκινούν τη μέρα τους με σωστή διατροφή.
Ξεκινούν οι ηλεκτρονικές εγγραφές στα Δημοτικά Σχολεία για το σχολικό έτος 2026-2027
Από τις 2 έως και τις 23 Μαρτίου 2026 θα πραγματοποιηθούν οι ηλεκτρονικές εγγραφές μαθητών και μαθητριών στα δημόσια Δημοτικά Σχολεία γενικής εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2026-2027, μέσω της Ενιαία Ψηφιακή Πύλη της Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr).
Οι γονείς και κηδεμόνες, με τη χρήση των προσωπικών τους κωδικών TaxisNet, μπορούν να υποβάλλουν ηλεκτρονικά την αίτηση εγγραφής και τα απαραίτητα δικαιολογητικά μέσω των ειδικών πλατφορμών:
«Εγγραφή στην Πρώτη Δημοτικού» (https://adimotikou.eservices.minedu.gov.gr)
Η διαδικασία πραγματοποιείται με πλήρη διαφάνεια, ασφάλεια και ταχύτητα, εξασφαλίζοντας ίση μεταχείριση για όλους. Η τελική κατανομή των μαθητών και μαθητριών στις σχολικές μονάδες θα πραγματοποιηθεί μετά την ολοκλήρωση των εγγραφών, βάσει της μόνιμης διεύθυνσης κατοικίας και των ισχυουσών σχολικών περιφερειών.
Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Δ’ τάξης και του Γ1 του σχολείου μας, επισκέφθηκαν φυτώρια της Αττικής, όπου γνώρισαν από κοντά τον κόσμο των φυτών και τη σημασία της προστασίας του περιβάλλοντος. Η βιωματική αυτή εμπειρία πρόσφερε γνώση, χαρά και όμορφες εικόνες, κάνοντας τη μάθηση πιο ζωντανή και ουσιαστική.
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Οι μαθητές της Β’ τάξης ταξίδεψαν στον πολύχρωμο κόσμο του μεγάλου ζωγράφου Βασίλι Καντίνσκι, γνωρίζοντας τη ζωή και το έργο του. Μέσα από την παρατήρηση των έργων του ανακάλυψαν πως οι γραμμές, τα σχήματα και τα έντονα χρώματα μπορούν να εκφράσουν συναισθήματα και ιδέες. Έτσι, διατύπωσαν τα δικά τους συναισθήματα στην απεικόνιση διαφόρων πινάκων του, επιτυγχάνοντας αυτό που ο ίδιος ο ζωγράφος ήθελε να λένε για το έργο του «Αυτός ο πίνακας με κάνει να νιώθω…». Εμπνευσμένοι, λοιπόν, από τα έργα του, οι μικροί μας καλλιτέχνες δημιούργησαν μοναδικές μάσκες και πολύχρωμους χαρταετούς με φαντασία και πολύ συναίσθημα!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |