Άρθρα κατηγορίας Γενικά
Επίσκεψη της ΣΤ’ τάξης στο ΚΔΗΦΜ «Παρέμβαση»
Στα πλαίσια του ανοίγματος του σχολείου στην τοπική κοινωνία λίγο πριν από τις γιορτές των Χριστουγέννων, οι μαθητές/τριες και των δυο τμημάτων της ΣΤ’ τάξης πραγματοποίησαν επίσκεψη στο Κέντρο Διημέρευσης και Ημερήσιας Φροντίδας ΑμεΑ «Παρέμβαση». Μέσα σε ένα ιδιαίτερο ζεστό και συγκινητικό κλίμα, είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν τα άτομα που φιλοξενούνται και συμμετέχουν στις δραστηριότητες της δομής, να επικοινωνήσουν και να μοιραστούν όμορφες στιγμές μαζί τους. Η επίσκεψη ολοκληρώθηκε με την ανταλλαγή δώρων, γεμίζοντας μικρούς και μεγάλους με χαρά, συγκίνηση και αισθήματα αγάπης και αλληλεγγύης.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Καλοκαιρινές ευχές!
Μικροί Καλλιεργητές…εν δράσει
Σε συνέχεια της συνεργασίας του σχολείου μας με το το Δίκτυο Open Farm, στις 15/05/26 οι μαθητές/τριες της Α’, Β’ και Γ’ τάξης γίνανε «Μικροί Καλλιεργητές». Δημιουργήσανε τον δικό τους σχολικό λαχανόκηπο μέσα στον προαύλιο χώρο του σχολείου φυτεύοντας λαχανικά και μερικά αρωματικά φυτά. Οι μαθητές/τριες της Δ’, Ε’ και ΣΤ’ τάξης παρακολούθησαν το βιωματικό εργαστήριο: «Το Ουράνιο Τόξο της Διατροφής». Μέσω του προγράμματος τα παιδιά επανασυνδέθηκαν με τη φύση, ευαισθητοποιήθηκαν για την προστασία του περιβάλλοντος και εκπαιδεύτηκαν σχετικά με την ισορροπημένη διατροφή. Υποστηρικτής του προγράμματος είναι η εταιρεία ΜΠΑΡΜΠΑ ΣΤΑΘΗΣ.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΤΗΝ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΓΙΟΡΤΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Την Πέμπτη 11/06 θα πραγματοποιηθεί η καλοκαιρινή γιορτή του σχολείου μας στις 20:00. Οι μαθητές/τριες θα προσέλθουν στις 19:45. Το πρωί δε θα γίνει μάθημα.
Τη Δευτέρα 15/06 θα δοθούν οι βαθμοί μετά την προσευχή 08:15 – 09:40.
Επίσκεψη στο Εθνικό Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Γουλανδρή
Η Α’ και η Β’ Τάξη του σχολείου μας επισκέφθηκαν το Εθνικό Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Γουλανδρή, με σκοπό να παρακολουθήσουν το Πρόγραμμα: «Το Περιβάλλον και Εμείς». Το Πρόγραμμα είχε ως στόχο να γνωρίσουν τους τρόπους ρύπανσης του περιβάλλοντος, καθώς και τους τρόπους μείωσης των επιπτώσεων του ανθρώπινου παράγοντα σε αυτό. Μέσα στο πλαίσιο αυτό παρακολούθησαν εκπαιδευτική ταινία στο Μικρό Πλανητάριο και ξεναγήθηκαν σε συγκεκριμένους σταθμούς της έκθεσης «Κλιματική αλλαγή & Εμείς».
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Εκπαιδευτική επίσκεψη στον ΟΚΑΑ
Οι μαθητές της Γ΄ και Δ΄ τάξης επισκέφθηκαν τον ΟΚΑΑ,(Οργανισμός Κεντρικών Αγορών και Αλιείας) και είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν τον συναρπαστικό κόσμο της θάλασσας. Παρακολούθησαν μια ενδιαφέρουσα παρουσίαση και συμμετείχαν σε ομαδικά παιχνίδια με αποστολές, μαθαίνοντας μέσα από τη συνεργασία και τη δράση. Ήταν μια όμορφη και δημιουργική εμπειρία για όλους!!
Παγκόσμια ημέρα κατά του σχολικού εκφοβισμού
Με αφορμή την ημέρα κατά του σχολικού εκφοβισμού οι μαθητές της Α’ και Β’ Δημοτικού συμμετείχαν σε δράσεις με στόχο την καλλιέργεια της ενσυναίσθησης, της συνεργασίας και του σεβασμού. Οι δύο τάξεις συνεργάστηκαν για να δημιουργήσουν τις αφίσες “ΝΑΙ ΣΤΗ ΦΙΛΙΑ, ΟΧΙ ΣΤΗ ΒΙΑ” και μετέδωσαν το σύνθημα “τα χέρια δεν χτυπάνε, τα χέρια αγαπάνε”.
Μέσα από αυτές τις δράσεις, τα παιδιά έμαθαν πως ο σεβασμός, η καλοσύνη και η αλληλεγγύη είναι οι πιο δυνατές «φωνές» απέναντι στον εκφοβισμό.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Οι μαθητές/τριες των δύο τάξεων της ΣΤ΄ του σχολείου μας, στα πλαίσια του εθελοντισμού και της κοινωνικής προσφοράς επισκέφθηκαν στις 23/04/26 την οργάνωση HUMANITY GREECE. Με πολλή χαρά και συνεργασία, συμμετείχαν στην προετοιμασία γευμάτων για ανθρώπους που αντιμετωπίζουν δυσκολίες και βρίσκονται σε ανάγκη. Μέσα από αυτή τη μοναδική εμπειρία είχαν την ευκαιρία να κατανοήσουν τη σημασία της αλληλεγγύης, της προσφοράς και του εθελοντισμού. Η δράση αυτή αποτέλεσε ένα πολύτιμο μάθημα, υπενθυμίζοντας σε όλους μας ότι ακόμη και μια μικρή πράξη αγάπης μπορεί να κάνει τη διαφορά.















































