Επίσκεψη στο Εθνικό Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Γουλανδρή
Η Α’ και η Β’ Τάξη του σχολείου μας επισκέφθηκαν το Εθνικό Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Γουλανδρή, με σκοπό να παρακολουθήσουν το Πρόγραμμα: «Το Περιβάλλον και Εμείς». Το Πρόγραμμα είχε ως στόχο να γνωρίσουν τους τρόπους ρύπανσης του περιβάλλοντος, καθώς και τους τρόπους μείωσης των επιπτώσεων του ανθρώπινου παράγοντα σε αυτό. Μέσα στο πλαίσιο αυτό παρακολούθησαν εκπαιδευτική ταινία στο Μικρό Πλανητάριο και ξεναγήθηκαν σε συγκεκριμένους σταθμούς της έκθεσης «Κλιματική αλλαγή & Εμείς».
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |










