Επιμορφωτικό σεμινάριο-εργαστήρι για τους γονείς!
Την Δευτέρα 19-2-2024 πραγματοποιήθηκε στο Νηπιαγωγείο μας επιμορφωτικό σεμινάριο-εργαστήρι για τους γονείς με θέμα την “Επικοινωνία γονιών και παιδιών μέσω των ορίων” με συντονίστριες τις κ. Αντιγόνη Αλεξίου, Κοινωνική Λειτουργό, Συστημική Οικογενειακή Ψυχοθεραπεύτρια και την κ. Όλγα Αλεξιάδου, Ψυχολόγο, Συστημική Οικογενειακή Ψυχοθεραπεύτρια και καλεσμένους τους γονείς του Νηπιαγωγείου μας, τους γονείς της Α΄Δημοτικού καθώς και τους εκπαιδευτικούς του 37ου Δημοτικού Σχολείου με το οποίο συστεγαζόμαστε.
Τα όρια είναι μια έννοια με την οποία οι γονείς έρχονται διαρκώς αντιμέτωποι βιωματικά μέσα από τη σχέση τους με τα παιδιά, όσο και μέσα από το γεγονός ότι γίνεται όλο και περισσότερος λόγος για αυτά.
Το εργαστήρι ξεκίνησε με την παρουσίαση και γνωριμία των παρεβρισκομένων ενώ στην συνέχεια καθένας και καθεμία περιέγραψε με μια λέξη τι σημαίνει για τον ίδιο η λέξη “όρια”. Μέσα από το εργαστήρι οι γονείς συνειδητοποίησαν ότι τα όρια δεν είναι ένας καλά δομημένος τσελεμεντές που αν τηρήσει κανείς τις οδηγίες θα έχει και συγκεκριμένα αποτελέσματα. Τα όρια αφορούν όλες τις σχέσεις του ανθρώπου και έχουν ιστορία ενώ δεν είναι ίδια για όλες τις οικογένειες.


Τις θερμές μας ευχαριστίες τόσο στις κ. Αντιγόνη Αλεξίου και κ. Όλγα Αλεξιάδου για την εξαιρετική παρουσίαση όσο και στους γονείς για την ένθερμη συμμετοχή τους στις δράσεις που οργανώνει το Νηπιαγωγείο μας!