61o Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Φέρεται σε γνώση των γονέων και κηδεμόνων ότι την Τετάρτη 15 Ιουνίου και ώρα 08:15 θα γίνει ενημέρωση αυτών για την επίδοση των μαθητών όλων των τάξεων του Σχολείου μας κατά το Γ’ τρίμηνο του τρέχοντος σχολικού έτους.
Οι μαθητές θα προσέλθουν κανονικά στο σχολείο για να πάρουν τους «Τίτλους Προόδου» και «Τίτλους Σπουδών».
Δεν θα γίνουν μαθήματα. Επίσης δεν θα γίνει σίτιση ούτε διανομή κολατσιού.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
ΠΑΣΧΑΛΙΝΕΣ ΕΥΧΕΣ
ΘΕΜΑ: ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΤΗΣ ΑΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑΣ
Σας γνωρίζουμε ότι η υποχρεωτική αργία της 1ης Μαΐου, επειδή συμπίπτει με Κυριακή, μετατίθεται τη Δευτέρα 2 Μαΐου 2022, με απόφαση του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων.
Επομένως, τα μαθήματα αρχίζουν την Τρίτη 3 Μαΐου 2022, μετά τις διακοπές του Πάσχα.
Στο Σχολείο οι μαθητές προσέρχονται έχοντας κάνει self-test την Δευτέρα 2 Μαΐου 2022.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
ΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑ SELF-TEST
Αγαπητοί Γονείς & Μαθητές του 61ου Δημοτικού Σχολείου
Σας γνωρίζουμε ότι από το μήνα Απρίλιο κάνουμε self-test κάθε Δευτέρα και τα δείχνουμε την Τρίτη το πρωί με εξαίρεση τη Δευτέρα του Θωμά. Όταν γυρίσουμε στο Σχολείο μετά τις διακοπές του Πάσχα, θα κάνουμε self-test την Κυριακή του Θωμά για να το δείξουμε τη Δευτέρα.
ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Διαβάστε την εγκύκλιο εδώ.
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Σας πληροφορούμε ότι:
- Την Τετάρτη 23 Mαρτίου και ώρα 13:15 – 14:00 θα γίνει προφορική ενημέρωση των γονέων και κηδεμόνων για την επίδοση των μαθητών των Α΄ & Β΄ τάξεων και θα δοθούν οι έλεγχοι προόδου των μαθητών των Γ΄, Δ΄, Ε΄ & ΣΤ΄ τάξεων του Σχολείου μας κατά το β΄τρίμηνο του τρέχοντος σχολικού έτους.
- Την Πέμπτη 24 Mαρτίου θα πραγματοποιηθούν εκδηλώσεις για την για την Εθνική Εορτή της 25ης Mαρτίου με ώρα έναρξης 08:15 π.μ. Οι μαθητές θα προσέλθουν αυτήν την ώρα χωρίς τσάντες και θα αποχωρήσουν όλοι μετά το τέλος της γιορτής στις 09:45 π.μ. σύμφωνα με τις παρ. 2 και 6 του άρθρου 3 του ΠΔ 79/2017(Α΄109) & άρθρο 23 του ν. 4559/2018 (Α’ 142). Δεν θα γίνουν μαθήματα και δεν θα λειτουργήσει το Ολοήμερο Τμήμα. Επίσης δεν θα γίνει σίτιση.
ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΗΝ Α’ ΤΑΞΗ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ 2022-2023
ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 73η ΓΙΑ COVID-19
Για τυχόν απορίες, επιβεβαίωση κ.λ.π. για κρούσματα COVID-19 παρακαλούμε διαβάστε ό,τι ισχύει σήμερα στην εγκύκλιο εδώ.
ΕΝΑΡΞΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΜΕ ΑΥΞΗΜΕΝΟΥΣ ΑΥΤΟΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΟΥΣ ΕΛΕΓΧΟΥΣ
ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΓΟΝΕΙΣ & ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ,
ΚΑΛΗΜΕΡΑ. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ, ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ.
Τη Δευτέρα 10 Ιανουαρίου σας καλωσορίζουμε και πάλι στο σχολείο μετά τις Χριστουγεννιάτικες Διακοπές. Την εβδομάδα αυτή πρέπει να κάνουμε τρία αυτοδιαγνωστικά τεστ, τη Δευτέρα, την Τρίτη και την Παρασκευή να τα εκτυπώσουμε (ή να τα γράψουμε χειρόγραφα) για να τα δείχνουν οι μαθητές κατά την είσοδό τους στο σχολείο το πρωί, κυρίως όμως να τα δηλώσουμε στη φόρμα edupass.gr από την προηγούμενη ημέρα.
Σας προωθούμε τη νέα εγκύκλιο για covid 19 που πήραμε από τη Δ/νση ΠΕ Αν. Θ/νίκης και παρακαλούμε πολύ για την πιστή εφαρμογή της, προκειμένου να ανοίξει το σχολείο μας με ασφάλεια.
Η ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
ΔΙΝΟΠΟΥΛΟΥ-ΒΑΓΙΩΝΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
Διαβάστε τη νέα εγκύκλιο εδώ


