ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ ΣΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ
ΣΧΟΛΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΟΣ ΣΤΟ 61ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Κάθε Πέμπτη θα βρίσκεται στο σχολείο μας Σχολική Ψυχολόγος(Παπαδάκη Δέσποινα).Για να κλείσετε ραντεβού για το παιδί σας ή για εσάς θα πρέπει να κλείνετε ραντεβού ή τηλεφωνικά ή μέσω του email του σχολείου μας.Οι μαθητές/τρες χρειάζονται υπεύθυνη δήλωση από τους γονείς/κηδεμόνες,ώστε να γίνουν οι συναντήσεις συμβουλευτικής.Τα συνήθη ζητήματα που αντιμετωπίζονται είναι το άγχος,το σχολικό άγχος,οι συγκρούσεις,δυσκολίες διαχείρισης/έκφρασης συναισθημάτων,μαθησιακές δυσκολίες,γονεΐκο άγχος κ.α
ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΜΕΡΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ
ΕΟΡΤΑΣΜΟΣ 17ης ΝΟΕΜΒΡΗ.Αύριο τα παιδιά θα έρθουν στο σχολείο στις 9:20 π.μ για να παρακολουθήσουν την σχολική εορτή,χωρίς τσάντες.Η γιορτή θα τελειώσει περίπου στις 10:30 π.μ και ΟΛΟΙ οι μαθητές θα αποχωρήσουν.Το ολοήμερο δεν θα λειτουργήσει!
Σχολεία για όλους
Στις 22 -23 Οκτωβρίου το σχολείο μας φιλοξένησε το πρόγραμμα «Σχολεία για Όλους- Συμπερίληψη Παιδιών Προσφύγων στα Ελληνικά Σχολεία» (https://schoolsforall.org/)
Στο επιμορφωτικό αυτό διήμερο συμμετείχαν συνάδελφοι και συναδέλφισσες από 11 Δημοτικά Σχολεία της Θεσσαλονίκης με στόχο το σχεδιασμό και την εφαρμογή ενός σχεδίου δράσης που συμβάλλει στην καλλιέργεια ισότιμων και δημοκρατικών σχέσεων στην σχολική κοινότητα (https://schoolsforall.org/resources/handbook-31-basic-activities/).
Ήταν μια δημιουργική και ευχάριστη επιμορφωτική συνάντηση η οποία θα ολοκληρωθεί στο αμέσως επόμενο διάστημα σε κάθε σχολείο ξεχωριστά.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
ΤΕΛΟΣ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2022-2023 – ΤΕΛΟΣ ΘΗΤΕΙΑΣ Δ/ΝΤΡΙΑΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΣ ΔΙΝΟΠΟΥΛΟΥ- ΒΑΓΙΩΝΑ
Ένα ακόμη σχολικό έτος, το έτος 2022-2023, τελείωσε ομαλά και δημιουργικά στο Σχολείο μας.
Εύχομαι στους μαθητές μας της ΣΤ΄τάξης που αποφοίτησαν καλή συνέχεια στις σπουδές τους.
Σε όλους τους άλλους μαθητές μας και στις οικογένειες τους καλές διακοπές και επιστροφή με ακόμη μεγαλύτερη δύναμη.
Συγχαίρω το νεοεπιλεγέντα Διευθυντή του Σχολείου κ. Αντωνιάδη Σάββα και του εύχομαι καλή και δημιουργική θητεία.
Αποχωρώντας μετά από έξι χρόνια από το Σχολείο μας, ευχαριστώ θερμά όλους σας. Θεωρώ τιμή μου ότι υπήρξα Διευθύντρια σας.
ΔΙΝΟΠΟΥΛΟΥ – ΒΑΓΙΩΝΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
ΛΗΞΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Φέρεται σε γνώση των γονέων και κηδεμόνων ότι την Τετάρτη 15 Ιουνίου και ώρα 08:15 θα γίνει ενημέρωση αυτών για την επίδοση των μαθητών όλων των τάξεων του Σχολείου μας κατά το Γ’ τρίμηνο του τρέχοντος σχολικού έτους.
Οι μαθητές θα προσέλθουν κανονικά στο σχολείο για να πάρουν τους «Τίτλους Προόδου» και «Τίτλους Σπουδών».
Δεν θα γίνουν μαθήματα. Επίσης δεν θα γίνει σίτιση ούτε διανομή κολατσιού.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ











