Ο σεβασμός χτίζεται κομμάτι κομμάτι.. (Ολοήμερο Τμήμα)

Ομαδική Εργασία: Το κάθε παιδί κατέγραψε έναν κανόνα που θέλει να τηρούμε για να περνάμε όμορφα στην τάξη μας!! Η μαγική λέξη στην τάξη μας είναι “ο σεβασμός”..Τους κάναμε παζλ.. ένα κομμάτι ο καθένας..και τα κομμάτια ενώθηκαν..
1697641968758

1697641968768

Εργαστήριο Δεξιοτήτων 2: Εσύ & Εγώ μαζί (Τμήμα 1)

Υπεύθυνη Εργαστηρίου: Μεταφτσή Μαρία
Διαβάσαμε τον Τριγωνοψαρούλη του Βαγγέλλη Ηλιόπουλου,καθώς θίγεται το ζήτημα της αποδοχής, της απόρριψης και της διαφορετικότητας
1698419596775
Ζωγραφίσαμε ότι μας έκανε εντύπωση από το παραμύθι..
1698419596753

1698419596746

1698419596761

1698419596768

Τα παιδιά κατέγραψαν στο θερμόμετρο των συναισθημάτων τα πιθανά συναισθήματα που βίωνε ο τριγωνοψαρούλης μέσα από την ιστορία..
1698700323030

1698700323041

Εργαστήριο 3ο :”Ο Εαυτός μου”
Ομαδικό παιχνίδι: “Ο Κατάσκοπος”
Περπατάμε σαν κατάσκοποι και παρατηρούμε κατασκοπικά τον διπλανό μας,ενώ ταυτόχρονα εντοπίζουμε ομοιότητες και διαφορές ως προς τα εξωτερικά μας χαρακτηριστικά γνωρίσματα..Δημιουργούμε την φιγούρα του εαυτού μας και τις τοποθετούμε όλες μαζί σε κύκλο πιασμένες χέρι-χέρι..
1699284333947

1699284333896

1699284333912

1699284333922

1699284333937

Ολοκληρώνοντας, κατασκευάσαμε και τις ταυτότητες μας..
1699284600234

Εργαστήριο 4ο: “Εγώ και οι Άλλοι”
Παρακολουθούμε το βίντεο “Η Εχθρόπιτα” το συζητάμε και το επεξεργαζόμαστε προφορικά.
Ομαδική κατασκευή: “Η Κουρτίνα της Αγάπης και της Φιλίας”
Φτιάχνουμε σε ατομικό επίπεδο καρδούλες με μηνύματα αγάπης για κάποιο φίλο μας μέσα από την τάξη αυτές ενώνονται και δημιουργούν την “κουρτίνα της αγάπης και της φιλίας”
1699284513796

1699284513810

1699284513819

1699284513830

1699284513839

1699284513848

“Η Πίτα της Φιλίας”
Γράφουμε τη συνταγή και τη φτιάχνουμε ζωγραφίζοντας ο καθένας ένα κομμάτι σε ένα πλαίσιο συνεργασίας..
1699383235711

Τμήμα 2
Υπεύθυνη Εργαστηρίου Δεξιοτήτων: Χρύσα Γαλάνη
“Το Δέντρο της Φιλίας”
1699472128066
1699472008848
1699472008875

1699472008834

1699472008841

1699472446969

Εργαστήριο Δεξιοτήτων 5ο: “Έλμερ”
1700492721011

Συζητάμε γύρω από τη διαφορετικότητα και αναρωτιόμαστε πόσο βαρετός θα ήταν ο κόσμος αν όλοι φαινόμασταν ίδιοι..καταλήξαμε πως ο καθένας μας είναι μια ξεχωριστή οντότητα και προσπαθήσαμε να εντοπίσουμε τα στοιχεία εκείνα που μας χαρακτηρίζουν και μας κάνουν να είμαστε μοναδικοί..Ο παρδαλός Έλμερ ήταν η ψυχή της παρέας των ελεφάντων με τα αστεία του..

Στη συνέχεια τους δόθηκε ένα φύλλο εργασίας όπου καλούνταν το κάθε παιδί να ζωγραφίσει τι ελέφαντας θα ήταν στη γιορτή του Έλμερ καθώς και τι είναι αυτό που το κάνει σημαντικό σε σχέση με τους άλλους-φίλους του..
1700492945040
1700492945066
1700492945057
Ιδού κάποιες από τις εργασίες των παιδιών..
17004927210251700492721042

1700492721054

1700492721078

1700492721104

Εργαστήριο 6ο: “Όλοι διαφορετικοί όλοι ίσοι”

“Το Ζαμπντερφίλιο”
Ένα διαφορετικό ζώο που ψάχνει για φίλους αλλά κανένα άλλο ζώο δεν το κάνει παρέα γιατί είναι απλά παράξενο..Συζητάμε την ιστορία του Ζαμπντερφίλιο και ακολούθως αποτυπώνουμε σε φύλλο εργασίας πως φανταζόμαστε το δικό μας παράξενο ζωάκι..
Φύλλο Εργασίας
1700768031933

1700768202474

1700768031964

1700768031957

1700768031949

1700768031941

1700768031925

Θεατρικό Παιχνίδι
Ένα παιδί ανέλαβε να γίνει “Ζαμπντερφίλιο” και τα υπόλοιπα παιδιά “Ζωάκια της ζούγκλας”.. Αφού ανέλαβαν ρόλους το παράξενο ζώο πλησίασε τα άλλα και προσπάθησε να γίνει φίλος τους..
1700896340367
1700896340360

Εργαστήριο 7ο: “Η Οικογένεια μου”

Νοητικός Χάρτης: Ανίχνευση των προ υπαρχουσών γνώσεων των παιδιών σχετικά με το τι είναι η οικογένεια και πως αντιλαμβάνονται το θεσμό αυτό..
1701716954854

Παρουσιάζουν τα μέλη της οικογένειάς τους το κάθε παιδί στην ολομέλεια..στη συνέχεια αποτυπώνουν εικαστικά την οικογένειά τους σε ένα σπίτι..το δικό τους σπίτι!!!
1701112455355

1701112297431

1701112297443

1701112297450

1701112297457

1701112297464

1701112297470

1701112297477

Σύνθεση Γενεαλογικού Δέντρου..
1701716180960

Θεματική: Ενδιαφέρομαι & Ενεργώ – Υποθεματική: Συμπερίληψη, Αλληλοσεβασμός, Διαφορετικότητα Εργαστήριο Δεξιοτήτων: “Εγώ και οι Άλλοι – Νηπίων Παιδεία το Πρώτο Βήμα στη Δημοκρατία”

Τμήμα 1 (Υπεύθυνη Εργαστηρίου: Μεταφτσή Μαρία)
Εργαστήριο 1
Ας γνωριστούμε παίζοντας..
Παιχνίδια ενεργοποίησης – Δέσιμο της ομάδας
Περπατούν ελεύθερα στο χώρο σαν να είναι γέροι..
1698006735956

Χωρίζονται σε ζευγάρια ακουμπώντας ο ένας την πλάτη του άλλου..
1698006735926

Έρχονται σε επαφή κεφάλι με κεφάλι..
1698006735950
1698006735943

Κρατιούνται χέρι χέρι τραγουδώντας “βγαίνει η βαρκούλα του ψαρά”..
1698006735935

Το Μπουκέτο με τα Λουλούδια της τάξης μας..
το κάθε παιδί ζωγραφίζει στα πέταλα του λουλουδιού αγαπημένα του πράγματα π.χ.χρώμα, παιχνίδι, φαγητό κ.α και κατασκευάζουμε μία ομαδική εργασία δημιουργώντας ένα μπουκέτο όπου το κάθε λουλούδι αντιπροσωπεύει και ένα παιδί της τάξης..

1697641775585

1697641775579

1697641775573

1697641775566

1697641775559

1697641775551

Φτιάξαμε έναν πύργο με τουβλάκια με τα ονόματα των παιδιών της τάξης και τα παιδιά προσπαθούσαν να τραβήξουν ένα τουβλάκι κάθε φορά χωρίς να γκρεμιστεί ο πύργος- Ενδυνάμωση της ομάδας
1698419348667

1698419348656

1698419348676

1698419348684

Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων – 4 Οκτωβρίου (Ολοήμερο Τμήμα)

Με αφορμή την παγκόσμια ημέρα των ζώων μιλήσαμε για τα ζώα, το πως πρέπει να τους φερόμαστε, καθώς και από τι έχουν ανάγκη..καταγράψαμε τις απόψεις των παιδιών σε χαρτί (καταιγισμός ιδεών-ιστόγραμμα) και στη συνέχεια κατασκευάσαμε μία αφίσα που απεικονίζει τις πρότερες ιδέες τους..
1697225624389

IMG 20231012 160559

Ακολούθως, διαβάσαμε το παραμύθι “Φανταζου” που αναφέρεται στα δικαιώματα των ζώων και τις συνθήκες διαβίωσης στους ζωολογικούς κήπους..

1697124353924

1697124353914

1697225624379

1697225624370

Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού 2023

Οι μαθητές του νηπιαγωγείου μας συμμετέχουν σε διάφορες αθλητικές δραστηριότητες καλλιεργώντας το ομαδικό πνεύμα, τη συνεργασία, την αλληλεγγύη, τον ευγενή συναγωνισμό, την εγκράτεια, τον σεβασμό απέναντι στους συνομήλικους τους ακόμη στο διαφορετικό..

“Αξία έχει η συμμετοχή και όχι η νίκη..” (Πιερ ντε Κουμπερντέν 1863-1937)

IMG 20230929 093609792 MFNR

IMG 20230929 093624541 HDR1

Αγώνας ταχύτητας
IMG 20230929 113747622 MFNR

IMG 20230929 113515193 HDR

hdr

Αγώνας Μετ’Εμποδίων
1696022833025

Σκυταλοδρομίες
1696022833044

Το Όνομά μου.. είναι η ταυτότητα μου!!!

Από τις πρώτες θεματικές προσεγγίσεις που επιλέγουμε να ασχοληθούμε στην αρχή κάθε Σεπτέμβρη είναι και τα ονόματα των μαθητών μας,
καθώς
“το όνομα κάθε παιδιού είναι αναγνωστικό σημείο αναφοράς για το ίδιο, είναι η υπογραφή του..
Είναι η πρώτη λέξη που θέλει να διαβάζει και να γράφει ένα παιδί, αφού νιώθει συναισθηματική προσκόλληση..”
(Delhaxche, 1989)

Αναγνώριση αρχικού γράμματος..
IMG 20230925 111248

IMG 20230925 1600321

IMG 20230925 111213

IMG 20230925 1559071

IMG 20230925 154224

IMG 20230925 153604

IMG 20230925 1537141

IMG 20230925 170422
Σχεδιασμός Αρχικού πάνω σε πίνακα..
IMG 20230926 171626

IMG 20230926 171756

IMG 20230926 172005

IMG 20230926 171457
Βραχιολάκια με το αρχικό, για να στολίσουν τον καρπό τους..
IMG 20230927 005144
Κατασκευή – Διακόσμηση με όσπρια πατώντας πάνω στο αρχικό..
IMG 20230929 075908119 MFNR

Μία Τάξη…μια καρδιά!!! Ολοήμερο Τμήμα

Οι πρώτες μέρες στο νηπιαγωγείο είναι και οι πιο καθοριστικές πάντα…Προσπαθούμε να βρούμε ένα σημείο σύνδεσης μεταξύ μας προκειμένου να μπορέσουμε να λειτουργήσουμε και ως “ΟΜΑΔΑ”. Απώτερος στόχος είναι το κάθε παιδί να νιώσει ισότιμο μέλος μέσα σε αυτην και να είναι σε θέση να ενεργεί με γνώμονα το “ΕΜΕΙΣ”. Μαθαίνουμε να ενεργούμε με αγάπη και ενσυναίσθηση για τους ανθρώπους που μας περιβάλλουν..μια ταξη.μια αγκαλια

IMG 20230922 0027221

IMG 20230922 002406

IMG 20230922 003159

Καλοκαιρινή γιορτή

Η καλοκαιρινή γιορτή μας δεν θα μπορούσε παρά να είναι αφιερωμένη στο καλοκαίρι!

Η αυλή μας γέμισε με μικρά κύματα, καραβάκια, παγωτά, ναυτάκια, νησιώτισσες και ψαράδες!

Οι μαθητές μας απήγγειλαν τα καλοκαιρινά τους ποιήματα, τραγούδησαν και χόρεψαν κλείνοντας αυτή τη χρονιά με χαρά!

 

Ενημέρωση ψυχολόγου

Είχαμε την χαρά και τιμή να φιλοξενήσουμε στο σχολείο μας την ψυχολόγο κα. Χρύσα Σαρρή με σκοπό να μας ενημερώσει σύμφωνα με τα επιστημονικά δεδομένα και να συζητήσουμε με τη συμμετοχή των γονέων για θέματα διαχείρισης συναισθημάτων και συγκεκριμένα  για το θέμα του θυμού και της επιθετικότητας.

 

 

Επίσκεψη στο Δημοτικό Σχολείο

Στο πλαίσιο μετάβασης από το νηπιαγωγείο στο δημοτικό σχολείο, επισκεφτήκαμε το 5ο Δημοτικό Σχολείο όπου θα φοιτήσουν οι μαθητές μας από την επόμενη σχολική χρονιά.

Ξεναγηθήκαμε στις τάξεις και στους χώρους του σχολείου ώστε να γνωρίσουν το περιβάλλον τα παιδιά και τον τρόπο που λειτουργεί το δημοτικό.

Επίσκεψη μελισσοκόμου

Στο σχολείο μας υποδεχτήκαμε έναν μελισσοκόμο από τον Μελισσοκομικό Σύλλογο Θηβών “Ο Ησίοδος” που μας μίλησε για τη διαδικασία παραγωγής του μελιού.

Είδαμε από κοντά όλα τα απαραίτητα που χρειάζεται ένας μελισσοκόμος για να συλλέξει το μέλι και τα ρούχα που χρειάζεται να φοράει για να προστατευτεί. Συζητήσαμε μαζί του και εκφράσαμε τις απορίες μας!

 

Περιβαλλοντικό πρόγραμμα

Στο πλαίσιο περιβαλλοντικού προγράμματος επισκεφτήκαμε το άλσος Μοσχοποδίου.

Συνδυάσαμε τη διασκέδαση και το παιχνίδι στη φύση με τη γνώση!

 

 

 

Ανοιξιάτικες δημιουργίες

Η επιστροφή μας στο σχολείο μετά τις ενδιάμεσες διακοπές του Πάσχα ήταν γεμάτη με χρώματα και χαρούμενη διάθεση!

Δεν ξεχάσαμε ότι ο Μάιος έχει και μια πολύ σημαντική μέρα για τη Μαμά! Έτσι αποτυπώσαμε ένα μικρό δείγμα της αγάπης των νηπίων μας προς εκείνη στο χαρτί!

 

Πάσχα 2023

Οι τελευταίες ημέρες των μαθημάτων πριν τις πασχαλινές διακοπές δεν θα μπορούσαν παρά να είναι αφιερωμένες στη γιορτή του Πάσχα!

 

Επίσκεψη νηπιαγωγείου στο εργαστήριο “Ο Βλάχος”

Στο πλαίσιο της προετοιμασίας για τη γιορτή του Πάσχα το νηπιαγωγείο μας επισκέφτηκε το εργαστήριο παρασκευής χειροποίητων ζυμαρικών και γλυκών “Ο Βλάχος”. Οι μικροί μαθητές μας ξεναγήθηκαν στο εργαστήριο και μπήκαν στο πνεύμα των εορτών φτιάχνοντας και οι ίδιοι κουλουράκια!

Ευχαριστούμε θερμά τον κ. Κασκαβελιώτη Βασίλη για την φιλοξενία και τα γλυκίσματα που μας προσέφερε!

Εθνική γιορτή της 25ης Μαρτίου

Ενόψει της μεγάλης διπλής γιορτής, της 25ης Μαρτίου, οι μαθητές μας έμαθαν πληροφορίες για αυτή τη μέρα, δημιουργήσαμε και την τιμήσαμε με τον τρόπο μας! Μετά από πολύ καιρό γιορτάσαμε ξανά στο νηπιαγωγείο μας την εθνική γιορτή της 25ης Μαρτίου χωρίς περιορισμούς, με ποιήματα, χορούς και τραγούδια!

ΟΡΙΑ ΤΟΥ 5ου ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΘΗΒΑΣ

Τα  όρια της περιοχής εγγραφών για το νηπιαγωγείο περικλείονται από τις εξής οδούς:

Π.Καραμαγκιόλη και Αυλίδος, βγαίνοντας από την πόλη δεξιά ,έως Ησιόδου ανεβαίνοντας δεξιά έως τη διασταύρωση με Ψαρρών. 

Από Ψαρρών και πάνω εκατέρωθεν της Ησιόδου , Ματσαγγούρα έως Ζωοδόχου Πηγής και Χατζηλάμπρου.

Χατζηλάμπρου ,Οπλαρχηγου Βόγκλη ως Λαμπράκη, αριστερά ανεβαίνοντας τη Λαμπράκη, Κεραμιδιάρη  αριστερά ανεβαίνοντας τη εώς τη 

Χατζηλάμπρου.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΕΓΓΡΑΦΩΝ 2023-2024

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΩΝ/ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ-ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Σύμφωνα με το άρθρο 2 της υπ’ αρ. πρωτ. 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) ΚΥΑ των Υπουργών Παιδείας και Θρησκευμάτων και Επικρατείας αρμόδιο για θέματα Ψηφιακής Διακυβέρνησης, για την εγγραφή του νηπίου/προνηπίου οι γονείς/ κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα

 

 

  • Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην Ηλεκτρονική Υπηρεσία

«Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με τη χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).

  • Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
  • Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.

Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα (παρ. 2 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β’ 1767):

α) τα στοιχεία του προνηπίου/ νηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στους γονείς/κηδεμόνες κατάλογο των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή τους μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και οι γονείς/κηδεμόνες επιλέγουν το/τα τέκνο/α για το/τα οποίο/α επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο ο κατάλογος δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμούν να εγγράψουν, έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν μόνοι τους τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσουν τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,

β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,

γ) τα στοιχεία άλλου/ων τέκνου/ων, που φοιτά/ούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/ουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον/τη Διευθυντή/ντρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.

δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του προνηπίου/νηπίου στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής, στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.

ε) τα στοιχεία των συνοδών των προνηπίων/νηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρησή τους από τη σχολική μονάδα ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, (παρ 3 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) οι γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική μονάδα και εντός της προσθεμίας που ορίζει ο/η Διευθυντής/ντρια- Προϊστάμενος/η του Νηπιαγωγείου. Σε αυτά τα παραστατικά, πέρα από τα (γ) και (δ) εφόσον τα έχει αιτηθεί, περιλαμβάνονται :

α) η αίτηση εγγραφής για το τμήμα πρόωρης υποδοχής, για το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και για το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.

β) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5-2015 Εγκύκλιο (Α.Δ.Υ.Μ.)

γ) Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλου στοιχείου, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών. (παρ. 4, του άρθρου 6 του Π.Δ 79/2017 (Α΄ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 4 α του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α΄ 25).

 

δ) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του/της μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

 

Πριν την τελική υποβολή της αίτησης (οριστικοποίηση) απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωση του.

Μετά την υποβολή της αίτησης, (παρ. 5 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767), οι γονείς/κηδεμόνες λαμβάνουν ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχουν δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής τους για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή τους επιστρέφεται από το Νηπιαγωγείο στους γονείς/ κηδεμόνες προκειμένου να γίνουν οι διορθώσεις και να ολοκληρωθεί η υποβολή της μέσω της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr). Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται αποδεκτή.

Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας

«Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr), η αίτηση μπορεί να υποβληθεί με παρουσία στο Νηπιαγωγείο (παρ. 7 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767). Για τον σκοπό αυτό ο/η Διευθυντής/ντρια – Προϊστάμενος/η του νηπιαγωγείου εισέρχεται στην ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) και καταχωρίζει την αίτηση σύμφωνα με τα δικαιολογητικά που του προσκομίζουν οι γονείς/κηδεμόνες.

Για την υποστήριξη μαθητών/τριών, των οποίων οι γονείς/κηδεμόνες ανήκουν σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, όπως πολύτεκνοι / τρίτεκνοι / μονογονεϊκές οικογένειες, γονείς με χρόνιες παθήσεις ή ενταγμένοι σε πρόγραμμα απεξάρτησης ή φυλακισμένοι καθώς και πολίτες τρίτων χωρών που διαμένουν σε κέντρα ή σε δομές φιλοξενίας του ελληνικού κράτους ή της Ύπατης Αρμοστείας του Ο.Η.Ε., δίνεται η δυνατότητα καταχώρισης αίτησης με όσα στοιχεία είναι διαθέσιμα από τον γονέα/κηδεμόνα (παρ. 7 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767).

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Σας ενημερώνουμε ότι τις μέρες που τυχόν θα μείνει κλειστό το Νηπιαγωγείο λόγω καιρικών συνθηκών,  θα πραγματοποιείται κανονικά  τηλεκπαίδευση  τις πρωινές ώρες.

Το πρόγραμμα λειτουργίας του σχολείου θα είναι:

ΠΡΩΪΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΜΕΣΩ WEBEX
3 ώρες  
1η ώρα      9:00΄ –  9:30΄
ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ
2η ώρα       9:50΄ –  10:20΄
ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ
3η ώρα       10:40΄ – 11:10΄
ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ

Αναστολή λειτουργίας

Σας ενημερώνουμε ότι την Δευτέρα 6 Φεβρουαρίου δεν θα λειτουργήσει το νηπιαγωγείο μας λόγω αναστολής της δια ζώσης λειτουργίας των σχολικών μονάδων α/θμιας και β/θμιας του Δήμου Θηβαίων με απόφαση του δημάρχου.

Για τις επόμενες μέρες θα υπάρχουν καθημερινά ανακοινώσεις

Δεκέμβριος – Χριστούγεννα

Το 2022 έφυγε και μας άφησε με πολύ όμορφες αναμνήσεις! Ο τελευταίος μήνας του έτους δεν θα μπορούσε παρά να είναι αφιερωμένος στα Χριστούγεννα!

Δημιουργήσαμε και διασκεδάσαμε τόσο οι μικροί όσο και οι μεγάλοι. Ιδιαίτερη χαρά μας έδωσε η χριστουγεννιάτικη γιορτή στην οποία είχαν και οι γονείς την ευκαιρία να συμμετέχουν!

Ωρολόγιο Πρόγραμμα

Ωρολόγιο Πρόγραμμα – 5ο Νηπιαγωγείο Θήβας

ΠΡΩΙΝΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ

ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ
07:45 – 08:30 Πρόωρη υποδοχή μαθητών/τριών (προαιρετικό πρόγραμμα)
08:15 – 08:30 Υποδοχή μαθητών/τριών
08:30 – 09:15 Ελεύθερο παιχνίδι – ενασχόληση στα κέντρα μάθησης (γωνιές)
09:15 – 10:00 Οργανωμένες δραστηριότητες και διερευνήσεις με βάση το ΔΕΠΠΣ-ΑΠΣ ή Εργαστήρια Δεξιοτήτων, πρόγευμα
10:00 – 10:45 ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ
10:45 – 11:30 Οργανωμένες δραστηριότητες και διερευνήσεις με βάση το ΔΕΠΠΣ-ΑΠΣ ή Εργαστήρια Δεξιοτήτων ή Αγγλικά (Τρίτη & Πέμπτη)
11:30 – 12:10 Ελεύθερο παιχνίδι – ενασχόληση στα κέντρα μάθησης, ανατροφοδότηση  (γωνιές)
12:10 – 12:45 Οργανωμένες δραστηριότητες και διερευνήσεις με βάση το ΔΕΠΠΣ-ΑΠΣ ή Εργαστήρια Δεξιοτήτων – Αναστοχασμός – Ανατροφοδότηση – Προγραμματισμός της επόμενης ημέρας και Προγραμματισμός επόμενου εργαστηρίου
12:45 – 13:00 Προετοιμασία για αποχώρηση
13:00 ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ

ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ
13:00 – 14:20 Προετοιμασία γεύματος/χαλάρωση/ύπνος/Ελεύθερο παιχνίδι-ενασχόληση στα κέντρα μάθησης (γωνιές)
14:20 – 15:00 Δραστηριότητες και διερευνήσεις με βάση το ΔΕΠΠΣ-ΑΠΣ
15:00 – 15:20 ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ
15:20 – 16:00 Ελεύθερο και οργανωμένο παιχνίδι, ανατροφοδότηση
15:45 – 16:00 Προετοιμασία για αποχώρηση
16:00 ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ