Νοέμβριος, ο Αρχαγγελίτης …

 

 November

«Τον Νοέμβρη κρύο κάνει κι η φωτιά θα μας ζεστάνει»

 

Ο Νοέμβριος είναι ο ενδέκατος μήνας του χρόνου και ο τελευταίος του φθινοπώρου. Σιγά- σιγά πλησιάζει ο χειμώνας και φυσικά τα Χριστούγεννα… Βέβαια, έχουμε καιρό μέχρι τότε!!

Αν και ο ζεστός, φετινός Νοέμβριος δε επέτρεψε στην «φωτιά να μας ζεστάνει» , εμείς επιστρατεύσαμε τη φθινοπωρινή μας διάθεση και εξερευνήσαμε, δημιουργήσαμε, μάθαμε, παίξαμε και άλλα πολλά…

Από τις πρώτες κιόλας ημέρες του, ο Νοέμβρης μας έφερε τη γιορτή των Παμμεγίστων Ταξιαρχών Μιχαήλ και Γαβριήλ! Σημαντική ημέρα για τη θρησκευτική μας ζωή, αλλά και για την αεροπορία μας… Έτσι, αποφασίσαμε να φτιάξουμε αεροπλανάκια και να πετάξουμε στους αιθέρες σαν να ήμασταν πιλότοι… Τι ωραία που ήταν εκεί ψηλά…!! Αργότερα , φυσικά, γιορτάσαμε την επέτειο εξέγερσης του Πολυτεχνείου και εξηγήσαμε με το δικό μας τρόπο τις αξίες της δημοκρατίας και της ελευθερίας… Μεταφερθήκαμε για λίγο σ’ εκείνη την εποχή, γίναμε φοιτητές και φωνάξαμε συνθήματα για την ελευθερία… Προσφέραμε γαρύφαλλα σε όλους εκείνους που χάθηκαν γι’ αυτήν… Τραγουδήσαμε, όπως τραγουδούσαν τότε…

Επίσης, χρησιμοποιήσαμε την αστείρευτη φαντασία μας και δημιουργήσαμε φθινοπωρινές εικόνες, χρησιμοποιώντας διάφορες τεχνικές ζωγραφικής… (Αφού, είμαστε καλλιτέχνες…!!!!!!!)

Και κάπως έτσι, ο μήνας μας αποχαιρέτισε..

 

100_2686

ΕΓΓΡΑΦΕΣ  2015-16

Oι εγγραφές των νηπίων  θα πραγματοποιούνται από 1 έως 21 Ιουνίου στις 12μ.μ.του 2015 τις εξής ώρες:

12.15  μ.μ. εως 13.30μ.μ. καθημερινά
Α΄ ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ
Τα απαιτούμενα δικαιολογητικά για την εγγραφή στο νηπιαγωγείο είναι τα εξής:
α. Πιστοποιητικό γέννησης Δήμου ή Κοινότητας για την εγγραφή του νηπίου στα οικεία μητρώα ή δημοτολόγια, στο οποίο αναγράφεται ολογράφως και αριθμητικώς η ημερομηνία γέννησης. Για το νήπιο που θα συνεχίσει τη φοίτησή του στο ίδιο νηπιαγωγείο και δεύτερη χρονιά δεν απαιτείται νέο πιστοποιητικό γέννησης.
β. Επίδειξη του Βιβλιαρίου Υγείας του Παιδιού (Β.Υ.Π.) ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, στο οποίο φαίνεται ότι έγιναν τα προβλεπόμενα εμβόλια.
γ. Το Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (Α.Δ.Υ.Μ.). Για το νήπιο που θα συνεχίσει τη φοίτησή του στο ίδιο νηπιαγωγείο και δεύτερη χρονιά δεν απαιτείται νέο Α.Δ.Υ.Μ.
δ. Υπεύθυνη δήλωση του γονέα ή κηδεμόνα ή άλλο στοιχείο κατά την κρίση του Προϊσταμένου του Νηπιαγωγείου, από το οποίο φαίνεται η διεύθυνση κατοικίας του νηπίου.
ε. Δήλωση του γονέα ότι αναλαμβάνει την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου.

 

Η Προισταμένη

Σύρου Στέλλα

Ενημέρωση

O σύλλογος γονέων και κηδεμόνων του 5ου νηπιαγωγείου Θήβας, θα πραγματοποιήσει εκπαιδευτική εκδρομή στο Ελληνικό Παιδικό Μουσείο (Κυδαθηναίων 14, Πλάκα, Αθήνα). Η περιήγηση στους χώρους του μουσείου θα διαρκέσει δύο ώρες (10-12 π.μ.). Θα ακολουθήσει ελεύθερος περίπατος στην Πλάκα.

Η εκδρομή θα διεξαχθεί την Κυριακή 20 Μαρτίου 2011 και η συγκένρωση θα γίνει στον προαύλιο χώρο του νηπιαγωγείου στις 8π.μ.

Η προκαταβαλλόμενη τιμή του εισιτηρίου είναι 6€ κατ’άτομο.

site παιδικού μουσείου: http://www.hcm.gr/