“Ζωγραφίζοντας τον Χειμώνα..” χρησιμοποιώντας πινέλα, μαύρη και λευκή τέμπερα..
Γνωρίσαμε τον Ισπανό Ζωγράφο Pablo Picasso μέσα απο πίνακες του στο διαδίκτυο και σταθήκαμε στο πορτρέτο του άνδρα που φαίνεται να είναι αμφάς και προφίλ.. μιλήσαμε για το αμφάς και το προφίλ του προσώπου.. Ζωγραφίσανε με μαρκαδόρους και πινέλα το γυναικείο κυβιστικό πορτρέτο με έντονα στοιχεία γεωμετρίας..
Ομαδική Εργασία: “Χιονάνθρωποι..παίζοντας με τα ονόματά μας”
Μιλήσαμε για τα αδέσποτα ζωάκια..
Εννοιολογικός Χάρτης: ανιχνεύοντας τις πρότερες γνώσεις τους για το θέμα..
και αναρωτηθήκαμε τι δυσκολίες μπορεί να αντιμετωπίζουν την περίοδο του Χειμώνα..Έπειτα, τα ζωγραφίσαμε με ξυλομπογιές και πινέλα..
Ακολούθως δόθηκε στα παιδιά φύλλο εργασίας όπου καλούνταν να ζωγραφίσουν ένα ζώο συντροφιάς της προτίμησης τους πρώτα ως αδέσποτο και πως μπορεί να αισθάνεται παρατημένο και έπειτα ως δεσποζόμενο..(στο περιβάλλον που ζούσε με τον ιδιοκτήτη του)
Ο Μύθος του Φλεβάρη..
Ζωγραφίσανε τα τέσσερα στάδια ανάπτυξης του μύθου κατανοώντας γιατί τελικά ο Φλεβάρης έχει λιγότερες μέρες σε σχέση με τους άλλους μήνες..
Ζώα στους Πόλους
Είδαμε στο υπολογιστή βίντεο με τα ζώα που ζουν στους πόλους βόρειο (Αρκτική) και νότιο (Ανταρκτική)
https://youtu.be/5qX5VFrOtWc?t=6
Στη συνέχεια ζωγραφίσανε όπως φαντάζονται το βόρειο πόλο και κάποια από τα ζώα που ζουν εκει..